Daishawn Redan hoopt komend weekend direct een basisplaats te krijgen bij FC Groningen tegen Vitesse. De aanvaller was afgelopen weekend, toen de ploeg van Danny Buijs niet tot scoren kwam, nog niet speelgerechtigd. Tegen de Arnhemmers hoopt hij er te staan. "Ik had geen enkele moeite met het niveau en ben topfit."
Redan fit, inzetbaar en belooft doelpunten namens FC Groningen Redan fit, inzetbaar en belooft doelpunten namens FC Groningen
In de Eredivisie hoopt Redan wél een eerlijke kans te krijgen. "Ik hoop dat ik gelijk in de basis kan starten. Ik zal hard trainen deze week en dan zullen we zien. Ik ben van plan om tussen de zeven en de tien goals te scoren voor FC Groningen de komende maanden. Dat heb ik mezelf ten doel gesteld. Ik wil laten zien dat ik het team kan helpen en het niveau goed aankan", aldus de spits.
Leuke optie voor maar 2.25 miljoen.
Heracles is nou niet bepaald aan de beste periode van het seizoen bezig. Beetje koffiedik kijken dus. Ik vrees dat ze minder vaak voor de goal komen dan in de eerste pakweg 12 - 15 wedstrijden. Komt bij dat ik het wel heel knap van Dessers zou vinden indien hij na deze hectische transferperiode na de winterstop opnieuw zo belangrijk wordt. Teveel mitsen en maaren wat mij betreft.
'@Treenert
Klopt, maar aan de andere kant hebben ze een gunstig schema. Al vind ik de gok voor 4 miljoen iets te groot denk ik. Waarom denk je dat Lammers wel gaat lopen?
Madueke durf ik de gok niet aan denk ik. Heb nu 3 spitsen waar ik vrij zeker van ben, maar die laatste 2 twijfel ik over. Of 2 van Max 2 miljoen. Of 1 Postema en een wat duurdere (pavlidis of dus dessers). Tips zijn meer dan welkom!
'@treenert
Hoe kan je die conclusie nu al maken over Redan. Heeft nog nooit in de matige eredivisie gespeeld. Zelfs Sierhuis haalde nog ok punten.Met zijn snelheid en diepgang kan dat best goed gaan komen. Damascan stond al een tijdje op mijn radar, maar dan neem ik nog liever Darfalou van VVV en die is ook nog 250.000 goedkoper en in vorm.
'@Daan Dijkema
Ik speel ook KKD en ben al behoorlijk nat gegaan met spelers van Jong elftallen die dan ineens niet spelen.
Ik waag me er zeker niet meer aan.
Ben zelf vrijwel rond ben aan het klikken gegaan en ineens blijk ik echt een fantastisch team te hebben.
Heb nog 1,5M te besteden voor mijn 4e spits die dus meestal het bankje warm houdt. Neig naar Venema, al blijft het bij Almere City niet zeker met 3 goede spitsen.
#Keuzestress @topcoach NL
Wie wil me helpen met mijn laatste keuze..
Dest - De Wit - Slor/Postema (5de aanvaller)
Pinto - De Wit - Ndayishimiye(5de aanvaller)
(Deze optie heeft Maar 3 ajax spelers)
Dest - Rigo(ipv Ramselaar) - Ndayishimiye
(Deze optie heeft 2 goedkopere opties op middenveld)
Wat denken jullie?...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.