Scorito-algemeen

1 2 ... 226 ... 606 607
Peli

Ndayisimiye tot op heden: 866 punten met 12 basisplaatsen en 4 invalbeurten) in 21 speelronden.
Ruwe schatting als hij alles in de basis was begonnen: 866×14(gemiddelde)=1299 punten.
Niet gek voor een speler van 2.000.000. Noem voor dat geld maar eens een betere.

Phoenix0000

Zie dat Bram van Polen terug is. Misschien wel een interessante als 5de verdediger...of toch zijn Japanse collega?

Peli

'@phoenix
Geestig 😅

Phoenix0000

Roy, ik was bloedserieus eigenlijk :-)
De man zal de pingels gaan nemen en Pec gaat steeds beter draaien. Vooral verdedigend.

De terugkerende Haps vind ik ook interessant.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Voorlopig blijft Malacia gewoon basis. Die maakt stappen.

danusz1986

Daishawn Redan hoopt komend weekend direct een basisplaats te krijgen bij FC Groningen tegen Vitesse. De aanvaller was afgelopen weekend, toen de ploeg van Danny Buijs niet tot scoren kwam, nog niet speelgerechtigd. Tegen de Arnhemmers hoopt hij er te staan. "Ik had geen enkele moeite met het niveau en ben topfit."
Redan fit, inzetbaar en belooft doelpunten namens FC Groningen Redan fit, inzetbaar en belooft doelpunten namens FC Groningen

In de Eredivisie hoopt Redan wél een eerlijke kans te krijgen. "Ik hoop dat ik gelijk in de basis kan starten. Ik zal hard trainen deze week en dan zullen we zien. Ik ben van plan om tussen de zeven en de tien goals te scoren voor FC Groningen de komende maanden. Dat heb ik mezelf ten doel gesteld. Ik wil laten zien dat ik het team kan helpen en het niveau goed aankan", aldus de spits.

Leuke optie voor maar 2.25 miljoen.

Treenert

Redan is een gevalletje "Net niet", dus ik zou mijn vingers er niet aan branden. De kans dat Damascan er 7 - 10 in legt is groter en hij is 750k goedkoper. Tel uit je winst.

Bernardus

Wat is jullie mening over Dessers en Mauro? Denk dat beide aardig wat punten gaan pakken nog.

Wienk33

Redan, Damascan, Ndayisimiye ... als iemand weet wie de Isak van de tweede seizoenshelft gaat worden, laat even weten ;)

Treenert

Heracles is nou niet bepaald aan de beste periode van het seizoen bezig. Beetje koffiedik kijken dus. Ik vrees dat ze minder vaak voor de goal komen dan in de eerste pakweg 12 - 15 wedstrijden. Komt bij dat ik het wel heel knap van Dessers zou vinden indien hij na deze hectische transferperiode na de winterstop opnieuw zo belangrijk wordt. Teveel mitsen en maaren wat mij betreft.

Laatst gewijzigd
Treenert

'@Wienk33: Lammers

Marsthinaikos

'@wienk Madueke :)

WieVis

Heb nu een heerlijk team, ga er niks meer aan veranderen tenzij er geen blessure updates komen.

4 x Ajax (Waaronder Tadic, Ziyech en Van de Beek)
4 x Feyenoord
4 x AZ
2 x Willem 2
1 x FC Groningen
1 x PSV
1 x Vitesse
1 x FC Utrecht

Veel succes allemaal nog met puzzelen.

Bernardus

'@Treenert

Klopt, maar aan de andere kant hebben ze een gunstig schema. Al vind ik de gok voor 4 miljoen iets te groot denk ik. Waarom denk je dat Lammers wel gaat lopen?

Madueke durf ik de gok niet aan denk ik. Heb nu 3 spitsen waar ik vrij zeker van ben, maar die laatste 2 twijfel ik over. Of 2 van Max 2 miljoen. Of 1 Postema en een wat duurdere (pavlidis of dus dessers). Tips zijn meer dan welkom!

danusz1986

'@treenert

Hoe kan je die conclusie nu al maken over Redan. Heeft nog nooit in de matige eredivisie gespeeld. Zelfs Sierhuis haalde nog ok punten.Met zijn snelheid en diepgang kan dat best goed gaan komen. Damascan stond al een tijdje op mijn radar, maar dan neem ik nog liever Darfalou van VVV en die is ook nog 250.000 goedkoper en in vorm.

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Er komt een vernieuwde scorito app! Ik ben alvast benieuwd naar de veranderingen.

kevinraar

Dis mij keukenkampioen divisie team

Keepers
Branderhorst
Jurjes

Verdedigers
Kvida
Van de Albert
Owusu
Smal
Verkenis

Muddevelders
Ilic
Flemming
Seuntjes
Antonucci
Loen
El azrak

Aanvallers
Okita
Navratil
Muhren
Hogestegen
Doodeman

Peli

'@WieVis

Dan ben ik toch wel benieuwd naar jouw budget.
Die ligt vast een stuk hoger dan mijn schamele 57,5 miljoen

Drollema

Ik had Tadic de eerste seizoenshelft maar ben nu toch zwaar aan het overwegen om hem eruit te halen aangezien hij al maanden lang als een natte krant speelt.

danusz1986

'@kevin

Van je lijstje heb ik er 5.

Owusu
Smal
Antonucci
Seuntjes
Muhren

danusz1986

Wie spelen er nog meer de KKD?? Mijn enige twijfel is Kaars of Danilo/Brobbey. Jong Ajax scoort veel meer, maar wel onzekerheid kwa spelen. Maar Kaars is bijna niet niet te nemen met hoe hij presteert.

Niels22

Ondanks het spelen als een natte krant, scoort hij nog meer dan behoorlijk. Moet je nagaan als zijn spel weer beter wordt (gaat over Tadic)

Laatst gewijzigd
Peli

Idd Niels.
Voor mij is Tadic een must have, zeker nu Promes is weggevallen

Ab Normaal

'@Daan Dijkema
Ik speel ook KKD en ben al behoorlijk nat gegaan met spelers van Jong elftallen die dan ineens niet spelen.
Ik waag me er zeker niet meer aan.
Ben zelf vrijwel rond ben aan het klikken gegaan en ineens blijk ik echt een fantastisch team te hebben.
Heb nog 1,5M te besteden voor mijn 4e spits die dus meestal het bankje warm houdt. Neig naar Venema, al blijft het bij Almere City niet zeker met 3 goede spitsen.

-Wielerfan

#Keuzestress @topcoach NL
Wie wil me helpen met mijn laatste keuze..

Dest - De Wit - Slor/Postema (5de aanvaller)

Pinto - De Wit - Ndayishimiye(5de aanvaller)
(Deze optie heeft Maar 3 ajax spelers)

Dest - Rigo(ipv Ramselaar) - Ndayishimiye
(Deze optie heeft 2 goedkopere opties op middenveld)

Wat denken jullie?...

1 2 ... 226 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.