Scorito-algemeen

1 2 ... 237 ... 608 609
Ajvenema

Zolang scorito niet failliet gaat zal het uiteindelijk wel goedkomen... is natuurlijk veel hulp van de regering voor dit verhaal, en iedereen wordt geraakt...

DvH6

Over 10 dagen een nieuw spel, wat kan dat zijn?

Platje

Zal het iets met de dagelijkse quiz te maken hebben? Zat al te denken aan e-sports waar bijv Max af en toe aan mee doet maar aangezien er nog geen duidelijkheid is wanneer welke sport weer gaat beginnen lijkt mij dit onwaarschijnlijk..

Platje

Iemand die de puzzel van Scorito heeft ontrafeld/weet waar dit is?

hartstikkebedankt

Nee, ik vind het alleen een verkeerd statement naar je trouwe deelnemers dat het een gratis spel is

Platje

Dat begrijp ik, had wel gelezen dat je abonnement straks 'gratis' verlengd wordt met de maanden dat er geen spellen zijn, ga er vanuit dat dit nieuwe spel hier geen invloed op heeft

Fietsbel

Iemand al een idee van de nieuwe bekendmaking? Virtuele koersen voorspellen?

Platje

Het is wel heel duidelijk wielrennen nu, virtuele koersen lijkt mij dan het meest voor de hand liggende.. een managerspel vind niet bij scorito passen en zou ik ze ook niet aanraden

Ajvenema

Ik snap niets van dat nieuwe spel... Hoeveel virtuele koersen staan er uberhaupt op het programma? Is dat de moeite waard? En dan nog, dat is toch volledig koffiedik kijken?
Ik ben benieuwd, maar het kan haast alleen maar teleurstellen...

SvenVDB

Misschien moet je één team bouwen voor de drie grote rondes.. Kwestie van goed te kunnen gokken!

Ajvenema

Het wordt dus een simulatiespel! Ik vind het raar, maar heb er eigenlijk wel zin in. Wie kan er het beste in het hoofd van de Scorito-crew kruipen? :)

Treenert

'@Sven, te snel te veel spelers op achterstand waarvoor het spel minder interessant wordt en dus mogelijk afhaken c.q. laten lopen.

bizikletan

Op het eerste oog ziet het er vet uit. Dat wordt weer wekenlang renners puzzelen!
Ben alleen benieuwd hoe ze dat doen met die simulaties.

Ajvenema

'@bizikletan volgens mij werken ze een script af, dus de winnaar is al bekend bij Scorito:)

Platje

Heb nu al zin om de discussies na elke etappe te lezen als er een uitslag bekend wordt gemaakt waar sommige/veel mensen zich niet in kunnen vinden

Ab Normaal

'@Platje
Precies :)
Ik vind het wel leuk, ze hadden ook niks kunnen doen.
En als je 10 mensen een script laat schrijven krijg je
10 verschillende.
Een ieder zal dus moeten accepteren dat het de verhaallijn van een ander is.

Bedankt Scorito, ik vind het leuk en ben er blij mee.

Zadelpen

Hoop dat er wel een hoge mate van solidariteit heerst in de poolwereld. Team Zadelpen staat om omvallen als dit nog lang gaat duren. Zou toch een enorm verlies zijn mocht dit instituut richting de eeuwige poolvelden afdalen.

Echt zonde hoor, keek net nog eens terug naar de quoteringen en wij stonden stijf bovenaan in januari.

Weg kansen! Gelukkig hebben we de foto’s nog.

Veel gezondheid voor iedereen en their loved ones.... samen komen we er door heen!

Laatst gewijzigd
vevie

Matchduel gaat iig weer door. Bundesliga pakken ze erbij.

Benzardi

Ik heb weinig verstand van de Duitse competitie......................terwijl ik er aardig voor staat met mijn 99,7
Dit word een beetje gokken.

Valvuillerdemoz

99,7 % bij Matchduel, echt netjes!. En dan bij de Grand Tour maar 76?

Benzardi

'@Val
Met wielrennen schommelt het elke keer, mijn Klassiekerspel is altijd minder dan de Giro,Tour of Vuelta.
De grootste fout die ik maak is de negen die je in moet vullen.

Bij Matchduel heb je dat probleem niet ;-)
Maar misschien heb ik meer verstand van het Nederlands voetbal dan wielrennen =:-)

wesley1983

Ik vraag mij af of ze bij die GT bekertjes gaan uitdelen. Het zou logisch zijn van niet want deze ronde is niet echt, kunnen evengoed deelnemers in een zak gooien en er 100 uittrekken en belonen ook dan. Wel vind ik het een verbetering dat je in de app kan zien hoeveel bekertjes iedere deelnemer heeft!

Ludi

Waarom niet? Ik ga er eigenlijk wel vanuit.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Wat een zure reactie Wesley. Spelers die een bekertje winnen, hebben het spel gewoon goed gespeeld en begrepen waar het om draait.

wesley1983

'@arjen: sorry, dit was totaal mijn bedoeling niet, was gewoon een mening! Maar denk dat iedereen die al jaren meespeelt met scorito het spelletje wel snapt, dus dit slaat ook nergens op.

1 2 ... 237 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.