'@Starlynk
100% met je eens. En mijn keuze is dus wat ik al aangaf een pagina eerder.
Perez en Stroll of Sainz en Magnussen.
En dan is die keus niet heel moeilijk, voor de eerste drie grand prix.
Betekend dat Sainz bij mij het kind van de rekening wordt.
De enige coureur die ik graag wil en dus niet kan nemen.
'@AJVenema: Ja, Ocon zou je kunnen overwegen als je wilt gokken op Renault, maar dan moet je m.i. Ricciardo ook nemen en dan heb ik toch liever de combi Perez/Norris.
En ja, Magnussen is m.i. eigenlijk ook geen al te beste optie, dus dat betekent minimaal 15 miljoen in categorie D, maar als ik die ook al "vastzet", dan blijft er helemaal weinig te kiezen over.. Namelijk nog maar 2 miljoen, met de volgende upgrade opties (1 kiezen):
Optie 1: Bottas > Hamilton
Optie 2: Albon > Vettel
Optie 3: Russell/Latifi > Grosjean/Giovinazzi
Optie 4: Norris/Perez > Sainz (+ Kvyat > Raikkonen/Stroll)
En dan houdt het wel op.
@Ab: ik denk dat wij hetzelfde team hebben :p
'@Ajvenema: Ik denk dat ik Grosjean of Giovinazzi nog best wel eens captain zou kunnen maken na een goede kwalificatiesessie. Latifi of Russell naar verwachting nooit. Als je die hebt is het gewoon bidden dat ze de finish halen en hopelijk een hoop andere auto's niet :p
Bovendien zijn Latifi en Russell vrijwel zeker 19/20 als iedereen de finish haalt (niet te vergeten ook in de kwalificatie) en Grosjean en Giovinazzi niet per se 17/18.. Voor een E-tje die 15e wordt krijg je 2x zoveel punten als voor een E-tje die 19e wordt.
Ik heb nog wel een piepklein beetje hoop dat Williams echt een goeie slag heeft gemaakt, al zou het een klein wonder zijn als ze niet meer standaard onderaan staan. Ik heb niet echt lopen rekenen, maar ik investeer het liefst in de mensen die ik ook een factor ga geven, en dat doe ik niet voor een 15e plek a 80 punt. Bij Grosjean heb je ook nog eens extra kans dat ie een goeie kwalificatie verneukt met een crash. Dramatisch track record in Australie ook, die man.
Maar goed, ik moet toegeven, als Haas weer zo goed is als vorig jaar in Australie, en Grosjean 6/7 kan rijden met factor 5, is ie zn geld meteen al waard voor de eerste 3 rondes. Vorig jaar ben ik daar volgens mij meteen nat op gegaan trouwens. 'Grosjean is al zo vaak niet gefinished in Australie, dit jaar moet het een keer goedgaan toch?' NOT :)
De E-categorie is in mijn ogen weggegooid geld. Daar steek ik dus het liefst zo weinig mogelijk geld in en dan kom je uit bij Russell. Momenteel een beetje klem in de B-categorie. Heb nu Hamilton + Verstappen/Albon maar of dat beter is dan Bottas + Verstappen/Vettel weet ik niet. Denk dat ik de eerste seizoenshelft met de eerste combi ga spelen en afwachten of Ferrari beter gaat worden..
Ik was benieuwd hoe mensen nu naar de situatie van de crowdfunding actie van Scorito kijken. Heb zelf ook geïnvesteerd, maar door het virus ben ik wel bang dat ik straks al m'n geld kwijt ben. Zeker omdat het EK, waar ze in andere landen winst op hoopte te maken nu verplaatst wordt.
Hoe kijken jullie hier tegenaan? Moet ik me zorgen maken en wat staat ons nu te wachten, iemand hier kennis over in deze lastige tijden?
Nee hoor, hoef je je geen zorgen over te maken.
Het leven staat gewoon een paar maandjes stil.
Over een poosje (en niemand weet hoe lang dat gaat duren) gaat de maatschappij weer opstarten.
Hoe langer dat duurt, hoe langer het duurt voordat we weer op het oude niveau zitten.
Als er veel bedrijven het loodje leggen gaat dat ook enorme consequenties hebben voor de periode net na het virus.
Het is hetzelfde met de beurzen. Alles daalt nu gigantisch maar uiteindelijk komt het weer terug op het oude niveau.
De sport ook en dan blijven de mensen ook spelletjes spelen. Het komt dus uiteindelijk wel goed met je scorito investering.
Zolang je maar nooit investeert of belegd met geld wat je niet voor een langere periode kunt missen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.