Scorito-algemeen

1 2 ... 236 ... 606 607
Ab Normaal

'@Starlynk
100% met je eens. En mijn keuze is dus wat ik al aangaf een pagina eerder.
Perez en Stroll of Sainz en Magnussen.
En dan is die keus niet heel moeilijk, voor de eerste drie grand prix.
Betekend dat Sainz bij mij het kind van de rekening wordt.
De enige coureur die ik graag wil en dus niet kan nemen.

Starlynk

'@AJVenema: Ja, Ocon zou je kunnen overwegen als je wilt gokken op Renault, maar dan moet je m.i. Ricciardo ook nemen en dan heb ik toch liever de combi Perez/Norris.

En ja, Magnussen is m.i. eigenlijk ook geen al te beste optie, dus dat betekent minimaal 15 miljoen in categorie D, maar als ik die ook al "vastzet", dan blijft er helemaal weinig te kiezen over.. Namelijk nog maar 2 miljoen, met de volgende upgrade opties (1 kiezen):

Optie 1: Bottas > Hamilton
Optie 2: Albon > Vettel
Optie 3: Russell/Latifi > Grosjean/Giovinazzi
Optie 4: Norris/Perez > Sainz (+ Kvyat > Raikkonen/Stroll)

En dan houdt het wel op.

@Ab: ik denk dat wij hetzelfde team hebben :p

aborah

Ik kwam gister ook uit op hetzelfde team. Twijfel alleen nog tussen op 1 en optie 3.

Ajvenema

'@starlynk: Die 2 miljoen, da's nu precies waar ik mee zit;)
En die beslissing moet dan maar gemaakt worden op basis van de eerste vrije trainingen.

Jori

Nouja, als de E wagens beetje het verwachte niveau halen, dan heb je daar ook geen keuze (mits opeens de Ferrari motor niet al teveel tegenvalt) en is Bottas naar Hamilton of Albon naar Vettel/Leclercq doen ook totaal geen thema meer.

Ajvenema

Wat is het verwachte niveau van de E wagens? Die moeten 13e worden met uitschieter naar boven om eventueel kopmanwaardig te zijn... Ik zie dat niet zo heel snel gebeuren, wie komen er anders op p14-18 terecht...

Starlynk

'@Ajvenema: Ik denk dat ik Grosjean of Giovinazzi nog best wel eens captain zou kunnen maken na een goede kwalificatiesessie. Latifi of Russell naar verwachting nooit. Als je die hebt is het gewoon bidden dat ze de finish halen en hopelijk een hoop andere auto's niet :p

Bovendien zijn Latifi en Russell vrijwel zeker 19/20 als iedereen de finish haalt (niet te vergeten ook in de kwalificatie) en Grosjean en Giovinazzi niet per se 17/18.. Voor een E-tje die 15e wordt krijg je 2x zoveel punten als voor een E-tje die 19e wordt.

Ajvenema

Ik heb nog wel een piepklein beetje hoop dat Williams echt een goeie slag heeft gemaakt, al zou het een klein wonder zijn als ze niet meer standaard onderaan staan. Ik heb niet echt lopen rekenen, maar ik investeer het liefst in de mensen die ik ook een factor ga geven, en dat doe ik niet voor een 15e plek a 80 punt. Bij Grosjean heb je ook nog eens extra kans dat ie een goeie kwalificatie verneukt met een crash. Dramatisch track record in Australie ook, die man.

Maar goed, ik moet toegeven, als Haas weer zo goed is als vorig jaar in Australie, en Grosjean 6/7 kan rijden met factor 5, is ie zn geld meteen al waard voor de eerste 3 rondes. Vorig jaar ben ik daar volgens mij meteen nat op gegaan trouwens. 'Grosjean is al zo vaak niet gefinished in Australie, dit jaar moet het een keer goedgaan toch?' NOT :)

La Primavera

De E-categorie is in mijn ogen weggegooid geld. Daar steek ik dus het liefst zo weinig mogelijk geld in en dan kom je uit bij Russell. Momenteel een beetje klem in de B-categorie. Heb nu Hamilton + Verstappen/Albon maar of dat beter is dan Bottas + Verstappen/Vettel weet ik niet. Denk dat ik de eerste seizoenshelft met de eerste combi ga spelen en afwachten of Ferrari beter gaat worden..

Starlynk

Nou jongens, McLaren doet niet mee in Australië... Nu nog ff afwachten of de GP wel doorgaat :p

Het F1 spel wordt nu een mix van het al verschrikkelijke F1 spel en het Klassiekerspel.. Iedereen zijn dobbelstenen klaarliggen? Wie het meeste 6 gooit wint.. Klaar voor de start...... GO!!!

hartstikkebedankt

Kan me bijna niet voorstellen dat de GP gereden wordt, ook noodtoestand in Hongarije (naast de situatie in Italië) dus de Giro kunnen we ook wel afstrepen denk ik.

Laatst gewijzigd
Atapumafanclub

-

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Ik neem aan dat de race dan niet doorgaat.
En dat de deadlines allemaal x weken naar achter gaan. Iig beter nu dan over een week:)

Starlynk

Ja, hopelijk wordt het snel duidelijk...

Starlynk

https://twitter.com/scorito/status/1238084875397234688

danusz1986

https://www.gpblog.com/nl/nieuws/56493/live-wat-voor-gevolgen-heeft-het-coronavirus-voor-de-formule-1-.html

Platje

Toch voor de zekerheid maar een team ingevuld zonder McLaren..

JANTHEMAN

GP Australie eruit en zeer waarschijnlijk Bahrein en Vietnam ook..

Ab Normaal

En Monaco, Spanje en Zandvoort.

Ajvenema

Ik denk dat we wel een lekker drukke zomer krijgen qua f1 jongens:)

Jori

Bij de MotoGP werd al geopperd om 2 races per weekend te doen, à la superbikes :p

Ludi

Gelukkig wordt nu alles afgelast voor het eerste weekend en voordat de teams definitief zijn. Klassiekerspel is nu echt een mess.

Chef83

Word je team compleet maken nu ook uitgesteld???? Lijkt.me wel toch ?.

JellevanderLinden

Ik was benieuwd hoe mensen nu naar de situatie van de crowdfunding actie van Scorito kijken. Heb zelf ook geïnvesteerd, maar door het virus ben ik wel bang dat ik straks al m'n geld kwijt ben. Zeker omdat het EK, waar ze in andere landen winst op hoopte te maken nu verplaatst wordt.

Hoe kijken jullie hier tegenaan? Moet ik me zorgen maken en wat staat ons nu te wachten, iemand hier kennis over in deze lastige tijden?

Ab Normaal

Nee hoor, hoef je je geen zorgen over te maken.
Het leven staat gewoon een paar maandjes stil.
Over een poosje (en niemand weet hoe lang dat gaat duren) gaat de maatschappij weer opstarten.
Hoe langer dat duurt, hoe langer het duurt voordat we weer op het oude niveau zitten.

Als er veel bedrijven het loodje leggen gaat dat ook enorme consequenties hebben voor de periode net na het virus.
Het is hetzelfde met de beurzen. Alles daalt nu gigantisch maar uiteindelijk komt het weer terug op het oude niveau.

De sport ook en dan blijven de mensen ook spelletjes spelen. Het komt dus uiteindelijk wel goed met je scorito investering.
Zolang je maar nooit investeert of belegd met geld wat je niet voor een langere periode kunt missen.

1 2 ... 236 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.