Scorito-algemeen

1 2 ... 244 ... 606 607
Rawolf

Sivakov houden ze gewoon aan als knecht sowieso. Die mag nog een seizoen leren net als Bernal in zn eerste tour.

kevinraar

De favorieten zijn de mannen van ineos en jumbo visma

Ab Normaal

Ook lekker. Toch weer een nieuwe raceselectie in de F1.
Iedereen heeft nu hetzelfde team natuurlijk.
De Racing Points zullen fors duurder worden en de Ferrari's fors goedkoper.
Vettel als D'tje :) ?

Platje

Ben er ook benieuwd naar! Ook naar de partymodus die misschien wordt afgeschaft na komend weekeinde. Wat voor effect zal dit op elk team hebben?

Ludi

Ik hoop max a, vettel en stroll c en dan 1-1-4-1-1 kiezen. Lijkt me veel zinniger en spannender.

Platje

Je moet nu 1 A, 1 B, 3 C, 1 D en 2E-spelers kiezen
Max blijft B, Vettel idd C (samen met de roze en oranje helmen en Ricciardo). 1 iemand wordt in ieder geval nooit gekozen.. Latifi heeft dezelfde prijs als de andere 5 E-spelers

Als je Hamilton en Max wilt kan je geen van de 2 roze helmen kiezen (de 4 die iedereen nu hebben)

Laatst gewijzigd
zeewolde

Het komt hier op neer:
Optie 1 Hamilton+ Max en geen Racing Point
Optie 2 Hamilton of Max, dan kun je 1 racing point
Optie 3 geen Hamilton, geen Max dan kun je beide racing points.

Er za wel meer variatie in de teams komen zo.

Platje

Dat denk ik ook inderdaad.. maar Max als B in vergelijking met Albon en Leclerc is wel een groot verschil op dit moment.. denk dat je in de B-categorie beter niemand had kunnen zetten.. Max als A erbij, wel duidelijk goedkoper dan Hamilton en Albon en Leclerc bij C erbij

Phoenix0000

JE verliest door de 4x en 5x kopmanschap regel veel meer punten door de Racing points niet te hebben dan Max.
Keuze snel gemaakt.

Jun Allrich

Klopt!

Ik ben begonnen zonder max en hamilton met 2 roze Mercedessen en dat kan ik nog altijd... voor mij verandert er niet zo gek veel...

Ludi

Ze hadden latifi iig 3m kunnen maken, had je nog meer variatie in c gekregen.

B, c, e zullen de enige categorieën zijn met variatie verwacht ik.

raymankapeens

Pfff wie heeft dat verzonnen zeg. Het is al erg zat dat stroll geen c is. En nu wordt je gedwongen geen max te nemen als je beide roze benzen wil

Ludi

Ze hadden max a moeten maken en misschien perez b. Verder prima.

kevinraar

ik heb nu dit team
hamilton
verstappen
noris
sainz
riciardo
kvyat
giovinazzi
magnussen

denk dat niemand 1 van de williams mannen neemt

Warmebakker

Eens. Met deze puntentelling is weer maar een team mogelijk. Expected points naast elkaar zetten en je ziet het zo.

Ludi

Ik denk dat Russell best te overwegen is. Ik denk dat er meer variatie gaat zijn, sowieso bij e, mogelijk bij a, zeker ook bij b en c.

Platje

'@Phoenix: Perez race 1: 140 punten, race 2: 140, race 3: 120, race 4/5 was Hulkenberg race 6: 160 punten.. ik vind het verschil met Max niet meteen heel groot als ik eerlijk ben en Max en Ham zullen het hele seizoen constanter zijn als het goed is. Stroll is ook al een keer 9e geworden.. voor mij niet duidelijk genoeg om meteen de 2 roze te nemen, maar dit ligt er ook aan of ze tijdens de kwalificatie de partymodus verbieden want daar pakken de roze bolides tot nu toe wel wat punten.

Ludi

'@platje inderdaad. Ook denk ik dat veel spelers gewoon de wereldkampioen en max "willen". Daarom was max a leuker geweest imo

Genomico

Bottas --> Hamilton
Leclerc --> Verstappen
Vettel/Sainz --> Stroll/Perez
Ricciardo --> Norris
Kvyat --> Gasly

Van bovenstaande 2M upgrades zou Gasly i.p.v. Kvyat de eerste 6 races het meeste hebben opgeleverd (+520 pnt), dus die optie mag ook zeker genoemd worden.

Niels22

Wat moet ik nu met twee E-tjes, alles op de geluksfactor dus..

Ab Normaal

Scorito heeft denk ik als doel met de nieuwe indeling een grotere diversiteit in de teams maar dat gaat niet gebeuren. Ik denk dat de meeste toch weer met hetzelfde team op de proppen komen.
Als ze echt grotere verschillen willen moeten ze een budget geven maar geen verplichting tot een minimum aantal rijders per categorie.
Ik hoef feitelijk, behalve mijn 2e E'tje maar één keuze te maken, de rest is al automatisch ingevuld na je eerste twee keuzes.

Ludi

Vettel of Sainz? ;)

Sneeuwpop14

Hé dit is het Tour forum niet hè!

Maar ik zou ze allebei nemen 😉

Benzardi

Neem je Verstappen als B rijder of Albon.
Als je Albon neemt dan kan je de 2 van Racing Point nemen.
Maar ja Albon............dat is het net niet.

klumper

Een goede D rijder lijkt me essentieel, dus daar ga je sowieso voor Gasly of Ocon...

Hierdoor is het niet meer mogelijk om 2 Racing Points te selecteren.

Dus ga denk ik voor

Bottas
Leclerc
Perez
Sainz
Vettel
Gasly
Magnussen
Russel

Laatst gewijzigd
1 2 ... 244 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.