Je moet nu 1 A, 1 B, 3 C, 1 D en 2E-spelers kiezen
Max blijft B, Vettel idd C (samen met de roze en oranje helmen en Ricciardo). 1 iemand wordt in ieder geval nooit gekozen.. Latifi heeft dezelfde prijs als de andere 5 E-spelers
Als je Hamilton en Max wilt kan je geen van de 2 roze helmen kiezen (de 4 die iedereen nu hebben)
'@Phoenix: Perez race 1: 140 punten, race 2: 140, race 3: 120, race 4/5 was Hulkenberg race 6: 160 punten.. ik vind het verschil met Max niet meteen heel groot als ik eerlijk ben en Max en Ham zullen het hele seizoen constanter zijn als het goed is. Stroll is ook al een keer 9e geworden.. voor mij niet duidelijk genoeg om meteen de 2 roze te nemen, maar dit ligt er ook aan of ze tijdens de kwalificatie de partymodus verbieden want daar pakken de roze bolides tot nu toe wel wat punten.
Scorito heeft denk ik als doel met de nieuwe indeling een grotere diversiteit in de teams maar dat gaat niet gebeuren. Ik denk dat de meeste toch weer met hetzelfde team op de proppen komen.
Als ze echt grotere verschillen willen moeten ze een budget geven maar geen verplichting tot een minimum aantal rijders per categorie.
Ik hoef feitelijk, behalve mijn 2e E'tje maar één keuze te maken, de rest is al automatisch ingevuld na je eerste twee keuzes.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.