Scorito-algemeen

1 2 ... 247 ... 606 607
user26778

'@Kj Nee..

Jun Allrich

'@Kj nee en ik steek er ook geen tijd in. Gewoon op gevoel wat namen aangeklikt zonder naar de loting te kijken....

Platje

Ferrari weer erg slecht.. toch maar weer Max erin fietsen??

raymankapeens

Naja of Albon gewoon ipv Leclerc

Ludi

Zoals ik al eerder zei, vooral een keuze maken bij e..

Sneeuwpop14

Tja alles met een Ferrari motor lijkt wel stil te staan.

Jopster

Die US open wordt toch de grootste grap mbt scorito. Totaal onvoorspelbaar bij de vrouwen is dat sws al het geval. Heb 99% te verdedigen en het mooie is dat ik nu al weet dat dat nooit gaat gebeuren.

Ludi

Us open is gewoon hopen en niet vergeten te cappen, meer kan je niet doen. Ik heb ook flink te verdedigen, maar dat is normaal al vrij veel "hopen" en nu is het gewoon nog veel meer.

Jori

Formule 1 toch lastiger dan verwacht:
2x Renault of toch 2x RP?
vooraf duidelijk RP. Op basis van vrije trainingen Renault

raymankapeens

Ja wellicht toch maar 1 RP en 2 renaults doen

La Primavera

Zie ik het verkeerd of heb je bij Ricciardo altijd Norris erbij? Met ieder ander koppel hou je 1 miljoen over..

Drollema

Renault doet het toevallig nu even lekker in de vrije trainingen op dit circuit maar dat zegt niets over de rest van het seizoen. Racing Points en McLarens zijn in de race over het algemeen sterker.

Ik vind het jammer dat er maar heel beperkt keuze is bij het Formule 1 spel.

raymankapeens

Al is Ocon als D toch wel interessant

Westland95

Stroll of Perez??

raymankapeens

Beide nemen

Ludi

Heb uiteindelijk de Renault sensatie van vandaag en gisteren even voor lief genomen. Ja ik heb perez-norris-ricc-ocon overwogen, maar ben gewoon voor 2xRP gegaan. Lijkt me consistentere 140+ers, das lekker met 5-4x

Ajvenema

Ik heb ocon wel overwogen, maar er is me net iets te vaak gedonder met die wagens, dus uiteindelijk toch weer vol voor de racing points gegaan. Aan 4x0 heb je gewoon zo weinig

rev

Mijn team bestaat uit:
Bottas
Albon
Perez
Stroll
Sainz
Kvyat
Giovinazzi
Russell

Ludi

Hier mag en rai, waren tot vorige keer d en 7/8m, dus moeten wel toppers zijn.. lol.

Wilde geen latifi en grosean, verder was het voor mij wel een leuke gok als alfa of haas dadelijk wel ineens niet meer achteruit rijd. Russell is de beste coureur maar van zijn auto ga ik spontaan janken, zeker de racepace

Threeohthree

Niet meer naar de vrije training gekeken en heb Leclerc nog staan. Direct afgestraft zie ik wel.

La Primavera

'@rev Zelfde team hier

Sneeuwpop14

'@rev met dat team is je dagscore van de kwalificatie waarschijnlijk niet om vrolijk van te worden.
Ik heb net iets meer puntjes maar sta op 24,8% vandaag (voor wat het waard is).

raymankapeens

Zelfde team als rev.....

Gezakt naar 91.8%
Maar moet maar zien hoe Renault het blijft doen

Ludi

Spa is een typisch parkoers en qualy =/= racepace. Als ricc morgen weer gewoon achter RP en honda eindigt en iedereen heeft hem x4/5 lopen we in. Blijkt renault heel sterk komende wekem wordt het balen inderdaad

rev

'@sneeuwpop14 was niet veel inderdaad, maar de beide rp deden dan ook niet veel in q3, desalniettemin sta ik nog boven de 99%. En het scheelt, na de race van Eifel (11) kunnen we weer opnieuw aan de slag.

1 2 ... 247 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.