Scorito-algemeen

1 2 ... 246 ... 606 607
De Condor van Echt

We zijn het weer eens @Ab! Overzichtelijk spelletje, dit...

MrWallie

Ligt het aan mij of is het budget voor TopcoachNL dit jaar relatief laag? Heb op geen enkele positie de hoogste klapper en ben nog steeds vrij snel door mijn budget heen.
Maakt het leuk om wat opkomende goedkopere spelers te zoeken.

BrackenRidgeCycling

Mijn eerste ronde in matchduel be alweer gemist, topcoach mijn team ook niet aangepast, dat zal ook geen hoge score worden. TopcoachNL vind ik het budget niet laag hoor, heb even snel een team bij elkaar geklikt en ziet er wel ok uit

Jori

Volgens mij is F1 nog makkelijker dan de meesten denken.
Hamilton zijn piek ligt op 120 punten. Max als B-coureur zijn piek ligt op 140 punten. Echter lijkt de Mercedes dusdanig veel beter, dat een 2e plek eigenlijk maximaal is en al razend knap. 120 punten echte piek dus.
Stroll en Perez rijden voorlopig eigenlijk vaak op plek 4 en 5 rond. Dat zijn al 180 en 160 punten. schuif ze nog 2 plekken terug en dan heb je nog steeds 140 en 120 punten, op of nog steeds boven de piek van Hamilton en Max.
Met de kopmanfactor x5 en x4 te vergeven, is het duidelijk dat Max en Hamilton hier niet tegenop kunnen. Dus Bottas en Leclercq/Albon staan al vast. Dan komt de analyse C vs D coureur. Gasly heeft eigenlijk al aangetoond met Kvyat dat de toro rosso toch niet goed genoeg is om steevast voor de ferrari, mcclaren en renault te rijden wat betekent dat er meer dan 3 plaatsen verschil normaliter tussen de rp en gasly zit. Dan blijft nog over Ocon. Echter zie ik Ocon ook niet op 3 plekken achter de rf rijden, daar zit normaliter toch Ricciardo, 2x Mclaren, 2x Ferrari en Albon. Kunnen uitschieters bij zitten en hij kan er systematisch 2 achter zich houden. Maar lijkt toch een onzekerdere factor dan 2x rp. Wel kanttekening hierbij is dat een D-coureur natuurlijk meer profiteert van chaos en een uitschieter naar boven (keertje 2e in een regenrace bijv) een flinke factor extra krijgt.

Daarmee staan dus de eerste paar namen al vast: Bottas, Leclerc (rijdt toch beter dan Albon), Stroll, Perez, Sainz (oogt beter dan Vettel), Kvyat.

Enkel bij de e-namen zit dus speling. Iedereen is vol lof over Russell, inclusief ikzelf, maar zit daar niet de crux? Russell kan niet echt veel meer uit de auto halen dan dat hij nu al doet. Daarentegen moet er in die Haas en Alfa toch meer schot zitten. Scheelt natuurlijk wel dat je niet echt een factor op E-coureur hoeft te plaatsen en kwali en race dus net zo belangrijk zijn, dus Russell wel streepje voor heeft. Maar enige categorie dus waar ik er nog niet uit ben.

Laatst gewijzigd
Ludi

Hoeveel effect gaat geet partymode russell kosten? ;)

cautelous_turtle

Hebben jullie ook allemaal?

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Je kunt ook wel voor Ocon gaan toch Jori, als die minimaal 8e wordt dan is het ook 160 punten en dat is hij al 3 keer geweest. Dat levert veel meer punten op dan Kvyat, dus goede (c) keuze. Stroll valt dan wel weg. Keuze is dan Sainz + Vettel of Norris + Ricciardo.

kevinraar

Is er een wielerflits poule voor de kkd?

Ik heb dit team voor f1
Hamilton
Verstappen
Norris
Sainz
Ricardo
Kyvat
Givonazzi
Magnussen

Laatst gewijzigd
cautelous_turtle

Ocon heeft op elk gebied de afgelopen zes races minder punten behaald dan Gasly..

kevinraar

Dit is mij kkd team voor speelronde 1

keepers
bakker
branderhorst

verdedigers
van heertum
van der pavert
van rooij
van der kust
van hecke

middevelders
el allouchi
propper
rommens
bourebabba
verbeek
antonucchi

aanvallers
doodeman
tekfaoui
hutten
seuntjes
okita

Starlynk

Net ff Topcoach KKD ingevuld en die is best krap qua budget. Als je spelers als Mühren, Seuntjens (en straks Opoku) in je team wilt opnemen, moet je serieuze concessies doen in de rest van je team. Kan nu al niet eens alle spelers kiezen die ik zou willen hebben (en dat met 3 250k spelers op de tribune).. Wat mij betreft wel een goede verbetering!

Peli

Zijn er al mensen bezig met het samenstellen van hun Eredivisie Topcoach ploeg?

Jun Allrich

Yep maar als Belg kan ik je weinig tips geven vrees ik....

Phoenix0000

'@jori
Exact, duurde bij mij ook 5min en hij stond.
Ik overweeg Vettel nog wel i.p.v Sainz.

Laatst gewijzigd
Peli

'@Jun Allrich
Wie vroeg er om tips dan?

Jun Allrich

'@ Roy
mijn neus staat er nog aan...

Peli

'@Jun
Oh, dat is niet best. Misschien kan je er een keer een dokter naar laten kijken dan.

On topic:
Om budgettechnische redenen heb ik besloten geen spelers van Ajax en AZ in mijn team op te gaan nemen. Een enorme gok, hopelijk pakt het goed uit.

Platje

'@Roy dat is wel heel gedurfd, zeker bij Ajax, AZ nog niet in hele goede doen.. het budget staat toch wel toe om er minimaal 2 te nemen?

arjenzvob

Het eerste wat ik doe is 4 spelers van ajax kiezen. Daarna kijk ik verder. Altijd een succes.

Peli

'@Platje
Klopt, budget laat het zeker toe. Alleen in de verdediging krijgt Dumfries de voorkeur als duurste. Op het middenveld van Ajax is het nog maar afwachten wie Ten Hag op gaat stellen. En voorin is het ook nog niet echt zeker wie er gaan spelen (Welke spits? Em dam nog de keuze Neres/Anthony/Promes?). Op Tadic na dan, maar die vind ik te duur.
En betreft AZ: Het was lastig om jongens als Wijndal, Boadu, Bizot en Klopmeiners na een goed half afgelopen seizoen links te laten liggen, maar ook voor him posities heb ik prima vervangers op het oog.

Peli

Alle typefouten schuif ik af op mijn telefoon 😂

Kling

'@Roy Geen spelers van Ajax en AZ. Weet je wel hoe het spelletje werkt?

Kling

Of zijn Ajax en AZ de twee tikfouten waar je op doelt? ;)

Peli

Haha. Ik ken het spelletje misschien wel te lang nu.
Elk jaar staar je je weer blind op de te maken keuzes.
Om er vaak met de winterstop achter te komen dat een top 10 positie er bij lange na niet meer in zit.
Ik gooi de tactiek daarom een 'beetje' om. Volledig kamikaze haha.
Wat kan er gebeuren? Weer een verloren seizoen kan er nog wel een keer hij hoor 😂
God zegene de greep!

Ludi

Ben ik de enige die tennis deze keer nóg meer een grote tombola vind?

1 2 ... 246 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.