Ligt het trouwens aan mij of zijn resultaten (die percentages) niet zichtbaar momenteel? Kan wel de prijzenkast van mezelf en anderen zien als ik op het profiel klik, maar die percentages zijn weg. Overal streepjes of blanco nu. H2H geeft overigens ook aan dat er geen gezamenlijke spellen zijn dus niks kan vergelijken.
Op zich wel weer een ruim budget nu zonder Van De Beek. Maar wat zijn de Ajax spelers verder hoog geprijsd, nu is er geen kans meer om een gokje te nemen op een wisselspeler die zich in de basis voetbalt, zoals Kudus (4m), Antony (4m), Stekelenburg (3,5m), Traoré (4,5m). Zijn geen zekerheidjes, maar met zo'n bedragen ga je toch geen gok nemen?
'@Marvin: Ah, gelukkig. Zie ook nu de Tweet van Scorito pas. Wordt aan gewerkt zie ik wel.
@Boasson: Na de tweede speelronde (22 september) worden de waardes opnieuw berekend. Mocht blijken dat Kudus toch wel of niet een vaste basisklant is zal zijn nieuwe waarde dat reflecteren. Al is het wel zo dat Ajax bankzitters vaak wat prijziger zijn. Al zijn er uiteindelijk vaak wel leuke risicotjes zoals vorig jaar met Dest en Neres het jaar daar voor.
Durfde Brady niet aan tegen een zeer sterk spelende Bellis (al zag je daar hier niet zo veel van terug, maar dat kwam ook omdat Brady erg scherp was). Echter allicht was het percentuele risico hier vrij klein en was ze überhaupt een betere keus dan mijn captain Cornet (maar 5% gekozen). Nu maar hopen dat ze het niet verkloot, maar vaak worden dit soort schoonheidsfoutjes wel genadeloos afgestraft bij de vrouwen.
Dit is denk ik voor het eerst dat ik minder uitschakelingen heb bij de vrouwen dan bij de mannen. Brady een erg leuke 'verrassing' en kan met de uitschakeling van Pliskova ver komen. Hurkacz valt mij erg tegen, Krajinovic daarentegen neemt zijn goede vorm van vorige week mee. Durf het wel aan om hem captain te maken tegen Goffin. Enige overgebleven D-man is Struff en speelt tegen Djokovic..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.