Scorito-algemeen

1 2 ... 258 ... 606 607
Peli

'@Threeofthree
Exact mijn punt inderdaad (maar dan door jou duidelijker verwoord haha)

danusz1986

'@Jori

Als de prijzen omhoog gaan of omlaag dan mag daarna Kudus wel basis worden haha. Vooral Mauro Junior als verdediger vind ik zeer interessant. Behalve als hij de kind van de rekening wordt als Ihentarren weer basis heeft.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Daan Dijkema
En die wordt kind van de rekening

Jori

'@Ab: Vrees er wel voor, al is Schmidt wel echt fan van hem. en zou hij ook prima op Thomas zijn plek moeten kunnen spelen.

@Daan: Ja, Mauro durf ik deze week nog wel aan, daarn wordt het kijken. Ihattaren lijkt toch wel onvermijdelijk om terug te keren in de basis. En Gakpo ook heel erg goed bezig

danusz1986

En Mauro op plek van Thomas. Maar Gakpo, Mauro Junior, Rosario en Ihentarren is wel iets te aanvallend haha.

danusz1986

Labyad wou ik eigenlijk dit weekend op gaan stellen, maar weet bijna zeker dat hij niet gaat spelen. Of denken jullie van wel?

Warmebakker

Waarom zou Labyad niet spelen?

Chef83

Weet iemand de vermoedelijke opstellingen van psv ? Ik kan het nog nergens vinden en die van ajax .?

danusz1986

Ihattaren heeft zijn basisplaats waarschijnlijk terug las ik op voetbalzone.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Ik zie zomaar Traore spelen ipv Labyad.

arjenzvob

Ihentarren ken ik niet. Jullie wel? Anders stel ik hem ook op.

Peli

Nou inderdaad, schrijf die knul zijn naam nou eens goed.

En als er bij Ajax iemand anders dan Labyad in de spits staat, is dat eerder Tadic dan Traore.

Imbatido

Alleen al door die wissel tegen Sparta denk ik dat Labyad sowieso speelt.

danusz1986

Ook meteen captain maken:P Imba?

Chef83

Ik denk niet dat labyad gaat spelen

mart1202

Labyad gaat wel spelen. Heeft een uitstekende voorbereiding gehad en afgelopen weekend eigenlijk geen kans gekregen.

mart1202

Dit is trouwens het eerste jaar dat ik Topcoach speel. Nog tips? Ben speelronde 1 eigenlijk begonnen met een 433 opstelling omdat je mijns inziens het meeste kunt scoren met aanvallers. Sta momenteel op 97%.
Maar als je kijkt naar de lange termijn. Wat zijn dan de overwegingen die je moet maken?

Kaassoufflé

Labyad is bij gewoon captain.. als hij speelt, dan gaat hij als aanvaller spelen tegen RKC Waalwijk. Een hattrick zou zomaar mogelijk kunnen zijn.

Peli

'@Soef
En als 'ie niet gaat spelen heb je een probleem haha

danusz1986

Of als invaller scoren dubbele punten en dan bingo haha.

Kaassoufflé

'@Roy: daar zijn de proefrondes voor. Meer risico nemen om een topscore te halen. Labyad zal ik waarschijnlijk niet in mijn definitieve selectie nemen, want zie hem wel basisplek verliezen als Neres gaat spelen. Promes gaat op 10 spelen ipv Labyad. En tadic in de spits

Peli

'@Soef: Goed punt. 2 vd 4 rondes mogen idd 'verpest' worden.
En ik mag hopen dat er meer mensen zijn die Labyad na de eerste 4 rondes weer vergeten (waaronder Ten Hag haha)

aborah

Nog een keer de link voor de forumpoules:

Topcoach NL: https://www.scorito.com/subleague/292695/topcoach-2020-2021/wielerflits-forum-poule/04185344-01b3-4454-ba41-327a02981a0e

Matchduel NL: https://www.scorito.com/subleague/292700/match-duel-nl-2020-2021/wielerflits-forum-poule/a613707f-60b3-4e09-80de-a5232c9637b1

Ik neem ook de gok met Labyad als captain, gaan het zien of het goed uitpakt.

Laatst gewijzigd
Peli

Zo, nog ff snel Elia op het bankie gezet.
Fingers crossed voor pinchhitter bonuspunten

Westland95

Bijlow
Blind - Senesi - Schuurs
Gravenberch - Diemers - Koopmeiners - Veerman
Berghuis - Antony (C) - Gakpo

Mogen het gaan doen deze ronde. Pasveer, Woudenberg, Gustafson en Darfalou op het bankie. En natuurlijk de 3 gepen van 500k op de tribune.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 258 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.