Scorito-algemeen

1 2 ... 271 ... 606 607
raymankapeens

Heb Feyenoord helemaal geskipt dit weekend

rev

Ja en Fer zit niet bij oranje selectie.... Botteghin en Texeira samen met 2 andere mensen op foto gesignaleerd, Geertruida idd ook niet bij jong oranje selectie. Burger verhuurt naar Sparta. Jorgensen geblesseerd. Zo kunnen we ff doorgaan, we komen er waarschijnlijk niet achter voor dat t zondag is.

Sjonge Jonge

rev, dat lijkt me toch anders.

Fer is nooit een zekerheid bij oranje.
Berghuis zou zelf wel afgemeld hebben bij de boer als hij daadwerkelijk corona zou hebben.
Geertruida is de laatste wedstrijden ook een zekerheidje bij jong oranje.

rev

Waar heb je dat gehoord of gelezen over Berghuis?

Peli

Wat is dit? Speculaties.nl ofzo?
Slimst had voor een ieder geweest om 0 Feyenoorders op te stellen dit weekend. Punt.

Laatst gewijzigd
rev

Wat maakt t uit, op andere kanalen wordt ook gespeculeerd over wie er etappes kan winnen of truipunten. Wil niet zeggen dat we allemaal feyenoord spelers hebben geselecteerd.

Peli

Leuk dat jullie zo kunnen genieten van speculeren.
Ik beperk me liever tot feiten, heeft me vooralsnog meer opgeleverd.

Laatst gewijzigd
rev

Prima toch, maak je dan vooral niet druk dat andere mensen speculeren.

Sjonge Jonge

Als je je beperkt tot feiten kun je beter een nieuwssite bezoeken dan een forum, daar willen nog wel eens meningen / speculaties gedeeld worden ;)

En Rev, ik heb dat nergens gelezen over Berghuis, puur een aanname van mijn kant. Kan natuurlijk nooit met zekerheid zeggen of het klopt, maar leuk me redelijk plausibel.

raymankapeens

Feitje: Roy houdt niet zo van speculaasjes

Oh wacht;)

danusz1986

Als het goed is zijn Burger en Marsman positief getest. Verder toch geen Feyenoorders hier.

Platje

Die Bertens.. precies zoals mijn scorito deze RG, tegenovergesteld van wat ik had voorspeld

Peli

Alleen tussen 2 witte boterhammen met veel boter.

Maar oké, had net ff genoeg van alle meldingen van nieuwe forumberichten in m'n mailbox (meldingen inmiddels uitgeschakeld 🙃). Mea culpa.
Uiteraard, lekker speculeren en "wat als-en".

Even vraagje in het algemeen...
Wie van jullie gaat in Topcoach voor een volledig uitgebalanceerde selectie en wie voor eentje met in elke linie een 500/750k speler?

Sjonge Jonge

Ik denk dat je deze eerste speelronde wel een gokje kan wagen door 2 a 3 € 500 / 750 spelers kan meenemen. Omdat de KNVB heeft besloten alle toppers na de winterstop te doen hebben Ajax, PSV, Feyenoord en AZ een makkelijk programma. Spelers van die clubs kan je dan vrij risicoloos opstellen.
Ook heb je voor de winterstop nog minder last van schorsingen over het algemeen.
Het is in ieder geval iets wat ik zeker in overweging ga nemen.

raymankapeens

Wel knap van Sakkari terugkomen van 5 2 en dan 3 matchpoints verspillen en dan verliezen....

La Primavera

Derde ronde is pijnlijk tot nu toe met al 4 uitvallers.

Don Gielius

Durft er iemand volgende ronde Sinner kapitein te maken tegen Zverev? Ik ga denk ik op safe spelen met Schwartzman, sta al zo laag (52%) dat ik niet nóg verder wil zakken.

Sloddies

Tja, gooi het maar in mijn pet. Wawrinka, Mertens en Siniakova (mijn captain) ook alweer gesneuveld. Het houdt niet op, niet vanzelf...... Die rolstoel van Kiki, ik weet het nu; vandaag gewoon 6-2 - 6-2.

Ab Normaal

'@Don Gielius
Twijfel ik over sta inmiddels op 95,8%. Kan dus ook op safe spelen en consolideren of juist gokken en nog flink doorstijgen.

Westland95

Berrettini wordt er ook even in straight sets afgeslagen door de nummer 186 van de wereld.

Warmebakker

Er staan dus 10 D-spelers bij de Vrouwen bij laatste 16. Een dronken schildpad maar weer voortaan mijn selectie laten maken.

Pietje Precies

Nee, 9. Al zou er nog wel een 10e bij kunnen komen. Echter staan er ook 4 A'tjes bij de laatste 16.

Vandaag een zalige tennisdag. Het begon jammer met de uitschakeling van Berrettini. Maar als vervolgens captain Ferro, Kvitova en Rublev winnen is dat vlot vergeten.

Zeker als dezelfde dag onder andere Bautista, Ostapenko, Martic en Sabelenka sneuvelen. Vooral Ostapenko is een zeer belangrijke. Zodoende is de kans best groot dat ik vanaf nu iedere ronde over mooie / de mooiste captains beschik!

Sinner wordt bedankt voor zijn bewezen diensten, Diego mag een rondje de band gaan dragen!

Genomico

15 D-spelers in totaal bij dames en heren, maar gemiddeld heeft men er maar 0,31 bij de dames en 0,14 bij de heren.

Laatst gewijzigd
Genomico

Dus toch 10 D-tjes bij de vrouwen. Muguruza, pfff... O.a. 3-0 voor in de laatste.

danusz1986

Ja ik vul het gewoon in met Thiem en Halep en ik zie wel maandag hoe en wat. Wat een drama. Drama toernooi.

1 2 ... 271 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.