Ja en Fer zit niet bij oranje selectie.... Botteghin en Texeira samen met 2 andere mensen op foto gesignaleerd, Geertruida idd ook niet bij jong oranje selectie. Burger verhuurt naar Sparta. Jorgensen geblesseerd. Zo kunnen we ff doorgaan, we komen er waarschijnlijk niet achter voor dat t zondag is.
Als je je beperkt tot feiten kun je beter een nieuwssite bezoeken dan een forum, daar willen nog wel eens meningen / speculaties gedeeld worden ;)
En Rev, ik heb dat nergens gelezen over Berghuis, puur een aanname van mijn kant. Kan natuurlijk nooit met zekerheid zeggen of het klopt, maar leuk me redelijk plausibel.
Alleen tussen 2 witte boterhammen met veel boter.
Maar oké, had net ff genoeg van alle meldingen van nieuwe forumberichten in m'n mailbox (meldingen inmiddels uitgeschakeld 🙃). Mea culpa.
Uiteraard, lekker speculeren en "wat als-en".
Even vraagje in het algemeen...
Wie van jullie gaat in Topcoach voor een volledig uitgebalanceerde selectie en wie voor eentje met in elke linie een 500/750k speler?
Ik denk dat je deze eerste speelronde wel een gokje kan wagen door 2 a 3 € 500 / 750 spelers kan meenemen. Omdat de KNVB heeft besloten alle toppers na de winterstop te doen hebben Ajax, PSV, Feyenoord en AZ een makkelijk programma. Spelers van die clubs kan je dan vrij risicoloos opstellen.
Ook heb je voor de winterstop nog minder last van schorsingen over het algemeen.
Het is in ieder geval iets wat ik zeker in overweging ga nemen.
Nee, 9. Al zou er nog wel een 10e bij kunnen komen. Echter staan er ook 4 A'tjes bij de laatste 16.
Vandaag een zalige tennisdag. Het begon jammer met de uitschakeling van Berrettini. Maar als vervolgens captain Ferro, Kvitova en Rublev winnen is dat vlot vergeten.
Zeker als dezelfde dag onder andere Bautista, Ostapenko, Martic en Sabelenka sneuvelen. Vooral Ostapenko is een zeer belangrijke. Zodoende is de kans best groot dat ik vanaf nu iedere ronde over mooie / de mooiste captains beschik!
Sinner wordt bedankt voor zijn bewezen diensten, Diego mag een rondje de band gaan dragen!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.