Scorito-algemeen

1 2 ... 272 ... 606 607
rev

Haha dit is echt slecht bij de vrouwen alleen nog 2x A over. Mannen 3x A 1xB en 1xC.

raymankapeens

Ik wissel altijd te laat.
Kan nog sinner nemen of toch rublev

Of ferro of toch kvitova.... lastig

Warmebakker

Halep en Bertens weer lekker bezig. Unieke kans om straks alleen maar D-spelers in de KF te hebben.

Westland95

Lekker safe spelen, Halep captain deze ronde. Odds van 1.15z Eruit in 2 sets, uiteraard.

DKrikk

'@Westland95 Zo safe bleek dat dus niet te zijn. Swiatek gaat mij iets te goed....en met de huidige partij van Bertens (staat op verlies). Krijg je weer een kwartfinale waar 14% Swiatek als captain gaat aanwijzen a 720 punten.

vevie

Lekker safe spelen, Halep captain deze ronde. Odds van 1.15z Eruit in 2 sets, uiteraard.

Halep wordt best wel mishandeld door Swiatek. Slaat haar gewoon eraf en gunt Halep, waarschijnlijk, 3 games. Swiatek nu de favoriet of kan Svitolina het waarmaken als enige overgebleven A-speelster.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Lekker Ab! Goede keuze vooraf gemaakt. Toch voor het risicootje gegaan en gewonnen. Hulde! Swiatek sterk overwogen ipv Kostyuk, maar niet doorgezet. Swiatek nu grootste kanshebber op toernooiwinst. Al weet je natuurlijk niet hoe de zenuwen zullen zijn in de halve en eventuele finale.

Ludi

Deze RG scorito is mijn slechtste scorito ooir. Snap niet hoe ik met 4 verliezende captains (humbert, outinsteva, ostapenko en halep) big 56% kan staan. Maar serieus, die waren allemaal wel niet zo dik favoriet lol

bakfiets

Ik heb niet op safe gespeeld en swiatek wel captain gemaakt. Heb ook nog García bij de dames.

Ik deel de mening over het tennis spel volledig. Het hangt Heel erg af van geluk. Geluk die ik deze keer wel heb en de andere keren niet. Want ik eindig meestal niet boven de 70%.

Ludi

Voor deze RG stond ik 15e bij tennis index, om perspectief te bieden xD

Wat een toernooi :p

Ab Normaal

Ai, Sinner...
Durfde het niet aan als captain. Gelukkig wel Swiatek captain gemaakt.

rev

'@Tompot
Je bent niet alleen, ik heb Svitolina alleen over bij de dames

Ludi

Az, 4-0, penalty voor 5-0 missen, 4-4' :")

Don Gielius

Met Halep mocht mijn laatste dame inpakken, en dat in de 4e ronde. Ik steek vaak maar een kwartier werk in het samenstellen van mijn tennisteam, maar deze afgang hoop ik toch niet meer te moeten meemaken. Sinner dan toch gewonnen, zoals eerder al gezegd heb ik hem geen kapitein meer gemaakt. Zal ook volgende ronde tegen Nadal niet het geval zijn.

Valvuillerdemoz

AZ levert vandaag - 200pt. op. Pfff dramatisch! Nog nooit meegemaakt, dit.
Wel zonde, want de rest scoort eigenlijk best prima, met doelpunten van Haps, Malen, Tannane en 2x Berghuis. Maar dankzij Hatzidiakos, Bizot en Koopmeiners wordt dit waarschijnlijk toch een van mijn twee rondes die weggestreept zullen worden.

Laatst gewijzigd
Pim96

Az inderdaad pijnlijk, ook voor mijn team. Wel blij dat we nu gewoon lekker aan onze definitieve team mogen sleutelen.

Ik merk dat ik vooral het middenveld moeilijk vind dit jaar. Veel onzekerheden bijvoorbeeld bij Ajax en Feyenoord. Ik vermoed eigenlijk dat Klaassen straks het middenveld opkomt en Promes doorschuift naar voren. Kudus, Gravenbergh, Alvarez en Martinez mogen daar achter strijden voor een plek.
Bij het middenveld van Feyenoord staat alleen Fer denk ik vast. Voor de 2 andere plekken zijn Kokcu, Texeira, Diemers en Toornstra kandidaat. Texeira vandaag weer erg sterk.

Dit jaar doe ik ook voor het eerst mee met de Jupiler pro league. Merk wel dat ik daar gewoon niet genoeg kennis nog van heb. De aanval is een drama. Bij Gent, Anderlecht en Club Brugge denk ik elke wedstrijd andere namen. Hoe moet ik als leek er dan ooit achter komen wie er gaat spelen?

Harderijder

Jupiler League had ik vorig jaar hetzelfde. Ben het nu iets meer gaan volgen, en hoop nu wat meer zekerheidjes te hebben. Maar daar heb je veel wisselingen en helemaal nu met het drukke programma. Maargoed, daar heeft iedereen last van.

Eredivisie inderdaad hetzelfde. Je zal toch wat gokjes in je team op moeten nemen, maar je kan er van uitgaan dat een Mazraoui tegen mindere ploegen soms op de bank komt, dat bij Feyenoord de middenvelders gaan wisselen en bij Ajax is er ook nog niemand zeker van zijn plek behalve Tadic die het geld niet waard is momenteel. AZ is hopeloos uit vorm en Idrissi is net verkocht en zijn vervanger is nog onzeker. En Vitesse en Heerenveen gaan ook vanzelf punten laten liggen.

Dus ga er maar aan staan. Ik twijfel nog erg over de verdeling. Er wordt tot nu toe weinig de nul gehouden. Dat spreekt tegen veel geld in je verdediging stoppen. Daarentegen scoren de aanvallers eigenlijk alleen lekkere punten als ze scoren (Zahavi vandaag bijvoorbeeld maar 74 punten, vind ik relatief laag) en zijn er weinig middenvelders die zekerheid op punten zijn. Klaassen kan een optie worden maar die zie ik ook geen 6,5 miljoen waard worden als hij als 6 ingezet gaat worden.

Voor nu heb ik denk ik 6 spelers die ik er zeker in klik, maar als het goed is zullen de meesten die hebben. De puzzel eromheen kom ik niet uit.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Aii dat was een leuke stunt geweest van Gaston. Wat een leuke speler en leuke wedstrijd!

Diego was een zeer interessante captain geworden. Nu betwijfel ik of ik die gecalculeerde gok ga wagen.

Peli

Het middenveld wordt dit jaar idd de linie met veruit de meeste hoofdbrekens.
Gaat Ten Hag eindelijk ballen tonen door Kudus altijd op te stellen, al dan niet op 8 of 10??
Komt Advocaat ermee weg Kökcü, Diemers en Toornstra met z'n 3en om één plek tw laten strijden, zodat Teixeira (dikverdiend) zijn basisplaats behoudt??
Gaat Gustafson nog renderen? Houdt Tannane alles goed tussen de oren, zodra het even wat minder loopt? Bliijft Joey Veerman zo effectief? Houdt koopje Saglam dit niveau vast?
Etc. etc.
Achterin iets minder zorgen, maar dan nog....
Is het de 3,5M waard om Mazraoui te selecteren?
Komt Utrecht nog beter in vorm? Zo ja, zijn het realtief goedkope spelers. Als Feyenoord, Heerenveen en Vitesse zo blijven ballen zijn hun verdedigers (en keepers) ook wel de moeite waard. Maar idd, zo weinig keer de nu), op dat vlak doet alleen Vitesse het wel oké.
De voorste 5 staan voor mij al vast. 1 dure, 3 stuks van 3,5M en 1tje van een miljoen.

Laat het grote puzzelen beginnen!

Threeohthree

Ik denk dat ik er wel voor ga om Diego captain te maken, of Dimitrov moet van Tsisipas winnen dan allicht Rublev cap. maar anders zal ik wel moeten. heb enkel nog Elina bij de vrouwen en om dan nu Djokovic captain te maken.. Is waarschijnlijk overigens wel het verstandigst om de index te bewaken, maar ach die 4%. Doe ik wel even beter m'n best met topcoach dit jaar :).

Laatst gewijzigd
danusz1986

Ik ga voor scorende assist gevende verdedigers en voor een breed sterk middenveld. Zijn wel een paar subtopmiddenvelders. En in de spits dure mannen met 2 goedkopere. Momenteel 2 ajaxcieden. Denk op termijn dat Kudus/Klaassen/Gravenberg of Alvarez middenvelder gaan worden en Tadic in de spits en Promes en Anthony op de flanken.

Laatst gewijzigd
Westland95

Wijndal en Koopmeiners hebben er inderdaad voor gezorgd dat deze ronde toch niet bij mijn 2 besten komt.. mijn 2 beste rondes zijn nu 1016 en 969, best aardig denk ik. Dit weekend ook echt nat gegaan op Promes captain. Nu inderdaad lekker sleutelen aan het vaste team. Altijd leuk. Onze nieuwe Portugese vriend Teixeira zal daar wel in komen.

Laatst gewijzigd
Peli

Ik heb ook 4 backs als verdedigers, aangevuld met een opbouwende/inschuivende/passjes strooiende naar CV omgeschoolde middenvelder (goh, wie zou dat nou zijn?)
Middenveld idd breed en alleen maar 100% zekerheidjes, bijna allemaal spelend op "10" ook, 1 of 2 op "8".
Voorin 2 notoire doelpuntenmakers, die ook wel een garantie zijn op de nodige assists. En 2 jonkies waarvan ik verwacht dat ze dit jaar ècht gaan doorbreken. En dan maar hopen dat dat goals en assists op blijft leveren. Aangevuld met een gegarandeerde basisspeler van 1M.
Oh en natuurlijk 2 keepers, waarvan eentje voor 3M en de ander voor de helft (weinig keer de nul, onzinnig om daar teveel budget aan uit te geven).

Westland95

Hmm ja ik heb nu Onana en Pasveer als keepers.. 6.5 miljoen voor 2 keepers is eigenlijk wel veel.

rev

'@RoyPellikaan
En dan heb je ook nog psv waar van constant gewisseld wordt. En is Max er lang uit?

1 2 ... 272 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.