Scorito-algemeen

1 2 ... 273 ... 606 607
Peli

Van psv pak ik alleen een back en een aanvaller.
Die aanvaller scoort er sowieso eej stuk of 10-15 dit seizoen en dan ook nog wel de nodige assists.
Die back heft de tegengoals op met veelal assists (en hopelijk een handjevol goals).

En ik begreep dat Max er niet lang uit gaat liggen. Die staat er de volgende speelronde wel weer, verwacht ik (en anders voor Dumfries gaan, al overtuigt hij nog niet erg.

Jofferde

Welke 3,5M verdediger zien jullie als beste optie?

Blind: zou hij helemaal hersteld zijn of komen de hartproblemen terug?
Mazroui: zou hij vaak moeten rouleren met Klaiber?
Wijndal: altijd zeker 90 minuten, defensie van AZ dit jaar wel dramatisch

bakfiets

Ik heb echt dramatisch slecht gescoord de eerste 4 ronde van de eredivisie. Ik ga voor een breed team en geen opvullers van 500 k. Top teams hebben ook nog geen zekere 11. Dus ga voor de zekerheidjes. Althans voor nu.

De Belgische competitie heb ik vorig jaar voor het eerst meegedaan en daar lijkt bijna niemand zeker van een basisplaats. Ik volg het ook amper waardoor ik vaak de fout in ben gegaan met opstellen van spelers. Ook dit jaar weer.....

Pim96

De middenvelders van Utrecht, Heerenveen, Vitesse en misschien zelfs Heracles vind ik momenteel zekerder. Het middenveld van Feyenoord, ajax, psv en in minder mate az is niet zo zeker. Echter wil ik absoluut 1 klepper op het niddenveld die ik makkelijk aanvoerder kan maken.

Mijn aanval staat ook wel zo goed als vast. In elk geval een aanvaller van Feyenoord en Psv die vast staan. De verdediging ben ik nog niet helemaal uit. Max vindt ik wel een must have eigenlijk. Hoop dat hij er volgende week al staat.

Wat betreft de 3.5: Blind kan je wel van uitgaan dat hij blijft spelen. Wijndal moet je nemen als je denkt dat AZ weer de rug recht. Mazraoui is wel gewoon vaste back, maar zal wellicht eens rust krijgen voor of na een CL wedstrijd.

rev

Scheelt dat we nog 13 dagen hebben. Dus heeft Max extra weekje om te herstellen. Wijndal was vorig jaar een leuk tandem met Idrissi, weet niet of dat weer gaat gebeuren aangezien hij er niet meer bij is. Az heeft ook al 8tegen goals in 3 wedstrijden.

Peli

Ik ga de gok niet wagen en dus neem ik waarschijnlijk nul spelers van AZ. Doen ze het opeens (veel) beter, hebben we de winterstop om ze imer alsnog in te passen.
Dan blijven van de 3,5 miljoen verdedigers alleen Blind en Mazraoui over die gegarandeerd basisspeler zijn bij hun club. CV en back. Ik kies in zo'n situatie altijd voor de back.

Peli

'@Pim
M.b.t. je opmerking "De middenvelders van Utrecht, Heerenveen, Vitesse en misschien zelfs Heracles vind ik momenteel zekerder. Het middenveld van Feyenoord, ajax, psv en in minder mate az is niet zo zeker."....

Je komt er op het middenveld eigenlijk niet onderuit daar minimaal 1 speler van Feyenoord, Ajax of PSV neer te zetten. Maar wie hè? 😉😁

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Mijn scores die blijven staan: 1246 en 1165. Ik sta nu 97,2%

Ik ga inzetten op toppers aangevuld met 500k mannen. All-in tot de winterstop. Wie ik zeker niet neem? Promes. Wie ik zeker wel neem? Berghuis, als hij blijft....
En zeker is: 4x PSV en 4x Ajax

Peli

Zijn er nog meer mensen die twijfelen over welke en hoeveel van de 3,5M middenvelders ze moeten nemen?

Ab Normaal

Ik heb eigenlijk een heel behoorlijk team nu waar ik heel tevreden over ben met slechts één Ajax speler.
Middenveld is te onzeker, Promes te duur.
In de aanval is Tadic te duur en zijn er betere aanvallers van andere clubs dan Ajax. Onana is te duur t.o.v. keepers van ander clubs voor de helft van het geld.
Blijft over 1 verdediger.
Triest, maar ik zie echt geen zekere puntenpakker voor normaal budget.

Ab Normaal

'@Roy
Ik heb 2 3,5 mln middenvelders en geen enkele verdediger voor dat bedrag.

Peli

Ik heb 1 verdediger van 3,5M maar zit er toch aan te denken hem nog te switchen voor eentje van 3M of 2,5M.
Zo maak ik wat budget vrij om mijn middenveld nkg een klein beetje te upgraden. Ik ga daar namelijk 1 of 2 vrij dure "gokjes" neerzetten, dan moeten de amdere 4 of 5 gewoon zekerheidjes zijn. En kom ik niet weg met eentje van 1,5M of lager (die gooi ik wel voorin neer)

rev

Klaassen komt toch? Zal dan wel basis zijn en ze goals pakken

Peli

Dat zou je idd wel verwachten, Rev.
Ik gok dat Ten Hag op termijn (of direct al) uit gaat komen op een middenveld met Klaassen, Gravenberch en Kudus. Al is dat wel vrij aanvallend en dus niet per se in de stijl van Ten Hag.

Al ben ik bang de prijs van Klaassen, als ze al 6,5M voor Promes durven te vragen.

Peli

Feyenoord ook al zo'n ploeg waar het middenveld nog alle kanten op kan, trouwens...
Fer lijkt me een zekerheidje (slot op de deur, enige van dat soort in Advocaat's selectie).
En na vandaag zou ik als Feyenoordsupporter echt balen als hij Teixeira niet gewoon laat staan (hangend op links of 'gewoon' als nr.10).
Dan mogen Diemers, Toornstra en Kökcü onderling gqqn uitmaken wie die laatste 1 of 2 plekken gaan opvullen.

rev

Malacia komt ook terug. Misschien weer haps op hangend links buiten zo hebben ze vorig jaar ook nog ff gespeeld. Linssen in de spits.

Laatst gewijzigd
Peli

Lijkt me, mits iedereen fit blijft (of in het geval van Sinisterra 'wordt' ), niet echt nodig.
Malacia en Haps zullen het samen uit mogen gaan maken wie er het langste fit blijft...uuuh ik bedoel.....wie er linksback komt te staan bij Feyenoord.

Laatst gewijzigd
Threeohthree

Zo, topcoach ook klaar. Net als Jori ook maar 1 ajacied. Had wel even Tadic er in staan maar kwam eigenlijk tot de conclusie dat ik in principe nooit een Ajax speler captain hoef te maken. Dat is heel fijn want dan kunnen we die weer inwisselen voor wat ik eigenlijk heel graag wou. Komen we uit op 1x Ajax 3x Feyenoord 3x PSV (al zouden dat er eigenlijk 2 moeten zijn), 2x Vitesse (wou op zich de keeper ook nog wel maar heeft een iets minder gunstig schema dan de keepers die ik nu heb), 1 Heerenveen en ook zeker 1 AZ.

Heel tevreden, maar alles staat of valt wel een beetje met de selectie en prestaties van Feyenoord, maar ook zeker PSV.
Uiteindelijk 2x een 3.5 middenvelder. Had nog gehoopt dat die Karlsson en Aboukhlal een beetje lekker geprijsd waren maar dat valt vies tegen, dus helaas niet mee. Klaassen zou voor een mooie prijs nog mee kunnen, maar als die 5+ mil is en 17-10 niet in de basis staat laat ik hem liggen.

Pim96

'@Roy Die wil ik er zeker in hebben. Ihatarren stond voor mij aan het begin van het seizoen vast, maar is nu opeens een gok. Heb zelfs nu opeens Promes erin. Vind hem alleen absoluut het geld niet waard, maar wie wel?
Misschien dat ik straks gewoon lekker Texeira erin gooi. Heerlijke voetballer. Echt een aanwinst voor de eredivisie denk ik (zeg ik als ajacied).

Peli

Promes is een heeeeele dure gok.
Zou me niks verbazen als hij binnen no time zijn basisplek kwijt is.

Westland95

Mochten Leemans en Paal trouwens nog een goede wedstrijd spelen in de inhaalwedstrijd tegen RKC kan dit alsnog een van mijn 2 beste rondes worden. Neem aan dat Scorito daar dan later wel voor corrigeert?

Peli

'@Westland95
Dat lijkt me wel ja.

Zelf ga ik met gemengde gevoelens (en scores) door na deze 4e speelronde. Met 1220 en 853 als hoogste scores.
Al denk ik nu wel een evenwichtige selectie te hebben (met nog maar 1 of 2 onzekerheidjes)...
Nu maar hopen dat ik mezelf kan bedwingen om alles niet weer rigoureus om te gooien 🙄😬

Laatst gewijzigd
Platje

Ik zie promes zijn basisplek niet snel verliezen.. als Tresor naar Ajax gaat wordt het wel erg lastig om te bepalen wie er straks gaat spelen, maar zover is het nu nog niet..

dewim

Mocht Tresor nog verkassen blijft zijn prijs dan dezelfde ? Is nu een constante maar zou bij ajax ook niet zeker zijn van een basisplaats :-(

Sloddies

Zo, na 4 rondjes met 4503 punt op 108 overall. Maar: de absolute topscore ontbreekt helaas (weer). Geen 1300 + score erbij helaas, dus vrees voor een jammerlijke daling als het echt losgaat.
Na sluiting van de markt kan dan het puzzelen beginnen, met als kern sterke verdediging + scorende middenvelders. Vermoed dat veel ploegen heeeel erg op elkaar gaan lijken.

1 2 ... 273 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.