Scorito-algemeen

1 2 ... 274 ... 606 607
Starlynk

Hier een 1308 en 991 + Leemans op de bank van de laatste ronde. Niet super, maar volgens mij hebben weinig mensen 2x 1200+, dus het zou nog ok kunnen zijn. Voor het echte puzzelen nog maar even de transferdeadline afwachten :)

JapieJapo

Ronde1: 826; Ronde 2: 1139, Ronde 3: 1141; Ronde 4: 1105 met Leemans op de bank.

Dus hier ook rond 2300 punten na de voorrondes. Een paar spelers zijn al zeker van een selectie, ik ben totaal geen fan van Berghuis maar als ie blijft is dat eigenlijk ook een zekerheidje...

Jori

Zo, topcoach ook klaar. Net als Jori ook maar 1 ajacied.
Wait whut? Ik moet mijn selectie nog maken :p
Kan me niet voorstellen dat ik slechts met 1 ajacied eindig, als ik de speelschema's bekijk. Wel idd lastige puzzel met Kudus en Gravenberch die afgezien van 1 wedstrijd nog niet samen fit zijn geweest, naderende komst Klaassen die het middenveld flink kan opschudden en voorin ook maar de vraag is hoe stug Ten Hag blijft over Labyad vs Tadic in de spits. Ook wel kans dat Tadic in de spits gaat en Promes op links

Verder zijn de rondes niet extreem goed geweest, ronde 1 en ronde 2 vielen al zwaar tegen. Ronde 3 waren wat mooie uitslagen, maar nergens echt extreem, had enkel zelf wat toevalstreffers met Geetruida bijvoorbeeld en goede berghuis captain. Ronde 4 had paar vreemde uitslagen als AZ en Ajax, met ook Utrecht en Twente die niet de 0 hielden en de logische namen daar ook geen echte punten opleverden, ook daar net wat mazzel met bijv. De Wit, Tannane (c), 4x PSV (Teze, Dumfries, Zahavi, Malen) en Giakou op de bank.
Zelf bijzonder wat geluk gehad met toch vaak ongunstige uitslagen en daarmee 1318 en 1147 die ik meeneem.

Een kleine bank/tribune is nu wel interessant, gezien we deze keer maar 10 wedstrijden hoeven te overbruggen tot winterstop volgens mij. En zeker de topploegen hebben wel significant schema voordeel.

Platje

'@Jori Ten Hag zat gister bij (volgens mij) Rondo aan tafel en daar zei dat Tadic tegen clubs die verdedigend spelen dus de ruimtes klein zijn niet goed uit de verf komt in de spits maar beter van links. Ik heb het nog niet gezien dit jaar maar ik hoop dat hij het met de komst van Klaassen toch echt veranderd want Labyad is leuk voor vrije trappen maar meer niet..

Jori

Klopt, al ligt dat natuurlijk ook aan de andere spelers erom heen. Promes heeft natuurlijk geen gevoel voor 10 zoals Van de Beek en speelt toch al vaak te diep, waardoor er minder beweging is rond de spits. Daarnaast mis je een baltovenaar als Ziyech. Vreemder vind ik echter dat je dan Labyad in de spits zet, zelfde soort als Tadic en tegenwerkend aan een type Promes. Speel dan of met een echte diepe spits als Traoré (viel erg tegen in de voorbereiding, lijkt niet het laatste stapje te zetten na leuk seizoen Jong Ajax) of Huntelaar. Ook met Tadic op links mis je aanzienlijke diepte door gebrek aan snelheid. Neres/Promes en Antony op de flanken creëert natuurlijk meer diepte en dus ook al meer ruimte voor een spits.

Op het middenveld ontbreekt het dus ook voetbal met een gebrekkige Alvarez (enorm geprezen om zijn werklust, maar in balbezit combinerend heb je er weinig aan). Martinez speelde daar vorig seizoen toch wel stukkken beter en zoals ik Kudus zag, moet een middenveld met Kudus/Gravenberch/Klaassen ook mogelijk zijn, hoewel ik altijd meer mogelijkheden zie voor de technischere spelers en dat "hij verdedigt zo goed terug" er niet ingaat bij mij :p

Threeohthree

'@jori: Wacht maar, ik kan de toekomst voorspellen!

Bedoelde Ab, maar was in de war omdat ik net een post van jou in een ander topic had gelezen :p.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@Platje: dus jij bent die ene kijker van Rondo? ;) Wijzer van geworden?

danusz1986

Van Ginkel waarschijnlijk naar PSV. Wordt een interessante pick.

Peli

Van Ginkel, die is gelukkig nooit geblesseerd.
Absolute no-go voor mij.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Ik bedoelde meer mensen zullen hem vast wel nemen. Uiteindelijk zou hij überhaupt veel te duur worden. Heb nu wel leuke 3.0/3.5 opties.

raymankapeens

Vrouwentennis Ferro alles weggegooid

La Primavera

Zag er veelbelovend uit met Ferro captain. Maar gooit het inderdaad compleet weg na de eerste set.

Ab Normaal

Ik heb nog 7 van de 8 mannen. Alleen Tsitsi niet.
Toch absoluut geen idee wie ik captain ga maken.

JapieJapo

Nou Ab als je nu nog 7 man over hebt, weet je het waarschijnlijk zelf het best ;)

Ik ga voor Rublev die zie ik toch eerder winnen dan Schwartzmann...

Aardappel

Snap niet dat mensen geen Promes en/of Tadic nemen.

Promes gaat toch gewoon naar linksbuiten. En als 'middenvelder' op papier kan dit natuurlijk een goudmijntje worden.

Met Tadic, straks hopelijk gewoon in de spits, gaat hij toch gewoon z'n puntjes pakken. Ook in gedachte houden dat hij de penalty's neemt.

Pim96

Tadic overweeg ik niet als je Malen of Berghuis voor goedkopere prijs kan pakken. Promes overweeg ik wel. Inderdaad vanuit de redenatie dat hij straks linksbuiten word en de 10+ goals goed mogelijk zijn. Echter wacht ik even de prijs van Klaassen af.

Peli

Totdat Promes opeens op de bank terechtkomt. Is verre van uitgesloten. En dan is het weg 6.5M

Aardappel

Verwacht niet dat promes gaat banken. Haha maar anders is het goed rentenieren...

Peli

Oké, dan vooral de gok wagen.
Wat stelt 6.5M nou voor.... toch? ;)

Peli

Heb ik eindelijk een beetje een acceptabele selectie in elkaar geflanst, kom ik er achter dat ik gewoon nul spelers van AZ en FC Utrecht heb (daar tegenover staan wel 3 Ajacieden, 3 Feyenoorders en 3 PSV'ers).
Misschien toch nog maar even puzzelen dan.... Al zijn het, voor wat ze tot nu toe hebben laten zien, wel vrij/zeer prijzige spelers van deze 2 ploegen.

zeewolde

De vier A heren zijn favoriet in de kwartfinales, heeft het nog zin om Sinner, Schwartzmann of Rublev captain te maken deze ronde ? Wat is jullie idee. De schade is beperkt als "gewoon" 4 keer de A speler wint, maar als een Sinner of een Schwartzmann wel wint kun je met hem als captain een mooie klapper maken.

Westland95

Ik neem Schwartzmann als captain als ultieme poging nog wat van mijn poule te maken. Of ik nou op 37% eindig of 24% dat maakt maakt me ook niet meer uit. Daarnaast Schwartzmann nog geen set verloren terwijl Thiem er een 5-setter uit moest slepen vorige ronde.

Ab Normaal

Bij mij is het juist anders. Sta 109e op 98,6%.
Moet ik dan voor de gok gaan voor Sinner? Of zouden heel veel dat doen in de hoop de pool te winnen en loop ik dan juist punten in als ik "gewoon" voor Nadal ga?
Voor mij is Nadal gedoodverfd favoriet, Djoko ruim favoriet tegen Carreno en Thiem favoriet tegen Schwartzmann.
Rublev - Tsitsipas vind ik meer een 50/50. Is de gok op Rublev die paar extra punten waard t.o.v. een redelijk zekere Nadal?
Ik twijfel eigenlijk nooit. Nu enorm.

Hoe zien jullie die winstkansen per kwartfinale?

La Primavera

'@Ab Als je Djoko, Nadal, Rublev en Diego alle hebt hebt zou ik Rublev sowieso altijd afstrepen. Die is inderdaad het risico niet waard ten opzichte van Djoko/Nadal. Diego neem ik zelf ook als captain om de reden die Westland ook al noemt namelijk nog geen set verloren. Het is nog lekker vroeg dus op zich kan een gokje nu nog niet heel veel schade doen, als Diego nu afvalt heb je nog genoeg rondes waar je een A captain kan maken.

Tour de Flits

'@Ab, ik zou voor Nadal gaan. Zou het zonde vinden om je goede score weg te gooien voor zo'n gok. Nadal, Thiem en Djoko gaan normaal gesproken sowieso winnen. En ik zie Rublev niet winnen van Tsitsipas, die heeft net iets meer ervaring in dit soort wedstrijden

1 2 ... 274 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.