Scorito-algemeen

1 2 ... 275 ... 608 609
Ab Normaal

'@Tour de Flits
Dank voor het advies.

danusz1986

Ik ga ook voor Nadal. Wil boven de 90% komen. Sta momenteel op 85%. Valt me nog mee na zo'n drama RG. 1 dame over.

wielerliefhebbervandeweek

Maar met Nadal als captain stijg je toch niet? Die heeft iedereen lijkt me

zeewolde

Als alle 4 de A's winnen stijg je wel degelijk met een A-captain. Er zijn altijd mensen die voor de gok voor de B-C- of D zijn gegaan, die kun je dan inhalen. Maar het zal minimaal zijn en vervolgens komt iedereen die nog achter je stond met Swiatek er alsnog overheen.

danusz1986

En daar gaat waarschijnlijk mijn laatste dame haha. Wat een floptoernooi.

Ab Normaal

Swiatek neem ik sowieso. Mocht die winnen stellen stijg ik daar al mee.
Dan zal ik de top 100 induiken.
Ga ik dan voor Sinner, om misschien top 25 te halen of speculeer ik er juist op dat iedereen dat doet om de pool te winnen en loop ik dan 180 pt in en stijg naar plek 70?

'@ab ik doe zelf nadal. Dat is 240 als ie wint. Of de 180 van Sinner als ie verliest haha

Ludi

Vrouwentennis: 4/8 speelsters met een pick van <3%

Lol

Westland95

Tot zover mijn vrouwen.

Pietje Precies

Gewoon enkel Swiatek captain doen, Ab.

Swiatek is tot dusver nog helemaal geen must-have geweest. Er staan ook veel mensen, zoals ik, nipt achter je zonder Swiatek. Met Swiatek als winnende captain ga je al fors stijgen.

Zeker nu Svitolina eruit ligt en de volgende ronde dus ook zeer kansrijk voor Swiatek is

Laatst gewijzigd
Tour de Flits

Die toernooien bij de vrouwen slaan al tijden nergens op. Daar kun je echt helemaal niks mee.
Nu idd ook weer, zoals KJ zegt, 4 van de 8 die door minder dan 3% gekozen is.

vevie

...

Laatst gewijzigd
La Primavera

Kunnen we niet met z'n allen in beklag bij de Tennis bond dat ze de toernooien bij de vrouwen wat voorspelbaarder moeten maken? Heeft iemand hier uberhaupt, los van Swiatek, nog een vrouw over? :)

rev

Nope, zojuist met Svitolina verloren. Diego pakt alvast set 1

Laatst gewijzigd
Jori

Kvitova hier, voel me extreem rijk :p

Hier geen Schwarzmann (c). Met Sinner en Nadal vond ik dat ik mogelijkheid had om keuze uit te stellen.
Wint Schwarzmann, ga ik waarschijnlijk voor Sinner. Anders Nadal of Djokovic

Haha ga je echt gokken op sinner dan? Wow
Ik heb schwarzman gemist dus dat doet pijn als ie wint maar om te gokken op sinner durf ik denk niet

Starlynk

Ik durfde Schwartzman niet aan als captain, dus hopelijk verliest ie gewoon van Thiem :p En hier ook alleen nog Kvitova over bij de vrouwen.. Geen Swiatek vanwege de pittige loting, maar die staat er erg goed voor nu.. Een topscore zit er niet in, dus moet maar een beetje de schade beperkt houden voor de Index.

Jasperdewaal11

Nou met Svitolina al mijn vrouwen eruit: RIP

danusz1986

25% heeft Schwartzman als capitano. Dus hopelijk verliest hij nog de pot. Maar zal wel typisch zijn een keer niet een gokje wagen en meteen gestraft worden. Zo is RG dit jaar.

DKrikk

Mooie pot om te zien trouwens wel. Schwartzman en Thiem zijn zeer aan elkaar gewaagd, met lange rally's.

Westland95

Hele leuke wedstrijd om te kijken! Gaat op en neer

Platje

Schwarzmann 5-3 voor in 3e set, verliest.. 5-4 en 40-0 op eigen service in 4e set en nu 5-5.. dan laat je het op belangrijke punten afweten helaas

Westland95

Tsja, dat was echt gigantisch zonde. Kan me niet voorstellen dat ie deze set nog binnen sleept.

Genomico

Wat een weergaloos punt van Thiem bij het 3e setpunt tegen bij 5-4.
Lekkere pot om te zien.

Laatst gewijzigd
mentsjov

Ik zat met dezelfde keuze als Ab. Had Djoko, Nadal, Thiem, Schwartzman en Rublev over. Ik gok op 4x een A-speler door, dus als cap Nadal gezet.

Qua vrouwen sta ik er na 2 belabberde rondes ineens fantastisch voor. Met Swiatek, Kvitova en Kenin lijk ik de juiste finale te hebben. Hopelijk levert Swiatek nog een mooie stijging op. 96.9% and counting?

1 2 ... 275 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.