Scorito-algemeen

1 2 ... 276 ... 608 609
DKrikk

Die twee gaan echt heel erg gelijk op. Thiem tot nu toe (net) de betere op de belangrijke punten. Ik heb wel een gokje gewaagd met captain Schwartzman, maar Thiem zal deze wel pakken zo.

5e set had me wel mooi geleken. Beide heren lopen op hun tandvlees

Edit: toch die 5e set!

Laatst gewijzigd
Westland95

Wat een partij! En we gaan gewoon door.

danusz1986

Haha! Gotze naar PSV.

Platje

Ik moet zeggen dat psv zich flink heeft bezig gehouden op de transfermarkt! Ajax ook, maar vooral met centjes binnenhalen en een erg zwakke bank (op het veld) overhouden..

Starlynk

Gefeliciteerd aan de Schwartzman-gokkers. Het kan me niet meer schelen.. PSV wordt kampioen! :D

Westland95

Hoppa! Een keer iets dat goed uitpakt deze RG. Wat een partij was dit! Thiem zat er doorheen de laatste set. Wat bleef die Schwartzman gaan zeg.

Peli

Ben benieuwd of dit Gakpo zijn plekje gaat kosten (?)
Of gaat Schmidt het zo doen:
Gakpo - Sangare - Ginkel - Götze
?

Laatst gewijzigd
danusz1986

Van Ginkel is waarschijnlijk pas na de winterstop weer fit. Verwacht Gakpo, Sangare, Fein, Gotze of Gotze en Gapko omdraaien.

Westland95

Het wordt er niet makkelijker op voor Ihattaren

Peli

Ik verwacht Fein op de plek van Boscagli

Threeohthree

Ik zat even te kijken naar die van Ginkel trouwens. Is zijn laatste wedstrijd echt 2 jaar geleden joh? Dit geeft sofascore aan iig.

DKrikk

Wat een wedstrijd. Finale waardig wat die gasten daar op de ‘court’ legde.

Pim96

Heel benieuwd naar de plannen met Gotze inderdaad. Mooie transfer, benieuwd wat hij kan laten zien. Zou dit echt Gakpo zijn plekje kosten? Of concurrentie voor de controlerende plek?

Dit maakt hem wel lastig voor mijn team...

Peli

Götze als controleur? Lijkt ke niet zo'n geweldig plan.
En ik vermoed dat hij Gakpo laat staan, dasr kan hij toch niet meer omheen inmiddels?

rev

Haha Diego wat een match. Ik steig van 48 naar 67.9. Misschien eindig ik dan toch boven de 50% hahaha

Jori

Let's go Sinner :p

Had toch wel gehoopt dat Thiem hem uit het vuur zou slepen, maar je zag het in die tiebreak 4e set al wel misgaan toen hij bij 4-3 voor in de tiebreak zijn opslagen weggaf en hij het zelf ook niet meer begreep.

Pietje Precies

Ja, zonde. Er is behoorlijk veel op Diego gegokt. Had niet verwacht er zoveel door te dalen.

Swiatek helaas ook net ietsje te goed voor Trevisan

danusz1986

Lekker Jacobs. Geluk bij een ongeluk begon hij op de bank. 2x gescoord en een assist en Muhren ook prima. 1460 en nog 2 Almere City spelers te gaan. Mijn hoogste score verbeterd 1386.

Laatst gewijzigd
Genomico

Hallelujah, 1921 punten bij de Keuken Kampioen Divisie met Verheijdt nog te gaan. Pinchhitter Jacobs en aanvoerder van Hooijdonk samen al goed voor 1050 punten.

Platje

Pfff dat psv maakt het scoritogewijs niet makkelijker op..

vevie

Had Schwarzmann moeten gokken, ooh well. Benieuwd of Rublev ook kan verrassen tegen Tsitsipas. Ging er op voorhand uit dat Rublev iets meer kans had dan Schwarzmann. Neemt niet weg dat een hoge score er al lang niet meer inzit.

Idd paar interessante opties voor topcoach erbij. Klaassen, Gotze, Martins Indi. Allemaal wel gehaald voor de basis, lijkt mij.

Jun Allrich

Götze 6 en Klaassen 5,5 mil.

Zeker duur genoeg....

Platje

Wel kansen voor een captain, en scheelt weer 0,5 of 1m met Promes.. ik ga er nog rustig over nadenken en het nieuws goed in de gaten houden

Ik vind Martins Indi geen optie voor 3m, scoort niet vaak..

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Götze is denk ik nog niet wedstrijdfit, misschien iets voor na de winterstop

Pim96

Daar sluit ik me bij aan. Durf geen gok van 6 miljoen aan waarvan niet duidelijk is of die fit is. Na de winterstop met Gotze en van Ginkel wel interessante spelers als captain.

Klaassen heeft een grote kans om mijn team te halen. Zal als basisspeler gehaald zijn en goed als captain.

1 2 ... 276 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.