Götze mag eerst wedstrijdfit worden en het dan tot de winterstop laten zien. Wellicht een optie voor de 2e seizoenshelft.
Klaassen is inderdaad een miljoentje goedkoper dan Promes, maar lang niet zo aanvallend meer als in zijn eerste Ajax-periode (waarin hij bijna altijd dubbele cijfers haalde qua doelpunten).
En dan 3 miljoen voor Van Ginkel, die 2 jaar geen wedstrijden gespeeld heeft en dus op z'n vroegst pas na de winterstop inzetbaar zal zijn.
Ben bang dat geen van 3en mijn definitieve selectie zal halen.
Teampje staat er bijna klaar voor. Ik ga denk ik wel de risico's nemen met Gotze en Klaassen. Ik heb er nu 3 van Feyenoord, 2 van Ajax, 2 van PSV, 2 van AZ, 2 van Vitesse, 2 van Heerenveen. Dat zijn de spelers wat in mijn basis komt en waar ik mee kan rouleren. De rest is 500k-750k tribune/bank.
Onana-Gotze of Mvogo-Promes..
Gotze, wanneer wedstrijdfit? Is dat het waard? Indien fit wel gelijk de beste speler in de Eredivisie.
Promes, zal hopelijk weer naar de aanval gaan, waardoor de kans groter is op een goal.
Onana-Mvogo, Onana verwacht ik vaker de 0 dan Mvogo en heb al een PSV verdediger waardoor Onana lichtelijk mijn voorkeur krijgt.
Ik heb voorlopig nog Mvogo-Promes staan.
Wat zijn jullie bevindingen? Misschien dat dat mijn keuze makkelijker maakt.
dit word mij topcoach team voor de eredivisie
onana
pasveer
blind
haps
max
smal
bazoer
teixera
veerman
rosario
augustijns
de wit
ndyasymihe
antony
berghuis
zahavi
cerny
busijen
ik wil heel erg graag gotze in me team heb er het budget niet meer voor helaas
ik kan teixera eruit doen voor van grinkel en zahavi eruit voor gakpo dan eb ik nog 1 miljoen te kort om gotze erin te doen voor rosario
Met Klaassen, Antony en Cerny meer zekerheid dat ze allen blijven spelen. Het is alleen afwachten of Antony een doelpuntenmachine wordt. Klaassen zal wel spelen en scoren. Cerny wel leuk begonnen qua goals en assists. Mag je alleen niet vanuit gaan dat hij er nog 10 gaat maken.
Tadic nog niet in de vorm en momenteel de prijs niet waard. Kudus kan zomaar wissel komen als Ten Hag voor Gravenbergh kiest. Besuijnen ken ik als speler niet genoeg om wat over te zeggen.
Ik zou eerder voor de tweede optie dus kiezen. In de voorhoede heb je naast Tadic genoeg keuze voor andere aanvallers die scoren.
Thanks Pim.
Dan ben ik er wel uit zo.
Al vind het ik lastig Tadic "zomaar" weg te klikken (penaltynemer en toch jaarlijks goed voor een flink aantal goals en aasists). Hopelijk gaat Klaassen dat qua punten dan van hem overnemen, fingers crossed.
Ben je er zelf ook al beetje uit?
'@Roy Ik snap je overweging hoor. Alleen denk ik dat in de voorhoede op kan vangen met Berghuis. Daardoor meer geld voor het middenveld.
Zelf bijna klaar. Zit nog een beetje te twijfelen over mijn 3.5 middenvelders. Tannane, Gustafsson, Texeira en misschien toch Gravenbergh strijden voor 2 plekjes.
Momenteel overigens ook geen speler van AZ en Utrecht wat ook gek voelt. Misschien dat ik er toch nog 1 kies. Kies alleen liever een ajax verdediger boven een az verdediger. Koopmeiners niet meer zo zeker als vorig jaar (miste zelfs penalty). Boadu te duur en nog niet zo trefzeker. Dani de wit staat nog wel op de nominatie voor die prijs. Staat nu al op zijn productie van vorig jaar.
Mvogo (Onana)
Wehking
Max
Haps
Wijndal
Oosterwolde
Wouters
Teixeira
De Wit
Tannane
Klaassen
Promes (Gotze)
Veerman
Berghuis
Darfalou
Veerman
Daneels
Bastiaans
352
Mijn enige twijfel is nog mvogo-promes of onana-gotze. Ik speel altijd all-in eerste seizoenshelft. De kans is kleiner op schorsingen. Ik kan nu rouleren met Heerenveen en Vitesse. De rest blijft gewoon staan. De keeperswissel vind ik nog een dingetje. Waarschijnlijk wissel ik de keeper nooit, maar vind het toch fijn om een spelende keeper achter de hand te hebben. Deze risico’s durf ik nog wel te nemen.
'@Kevinraar als je Gotze er echt graag in wil hebben, dan kan je op paar plekken misschien nog besparen.
- Zahavi voor een 3.5 miljoen aanvaller is niet een hele grote downgrade vind ik
- Wellicht kan je nog kijken naar besparing bij je keepers. Kan je bijvoorbeeld beiden downgraden naar keeper van psv/feyenoord/az en een tweede keeper van utrecht/heerenveen/ heracles
- Je bank middenvelder een kleine downgrade geven naar een 2.5 of 2 miljoen middenvelder.
Al met al denk ik nog wel opties om te schuiven in je team. Al moet je je afvragen of dat het waard is. Nu is je team in de breedte wat sterker. Gotze is ook niet bekend van hoe fit hij nou echt is.
Succes met je team.
'@Pim
Berghuis heb ik sowieso (net als iedereen haha)
Dus dan vang ik het aardig op idd.
Ik heb ook nog altijd een selectie zonder Utrecht en AZ, prima toch. Andere ploegen/spelers pakken die punten ook wel.
Van die alle 3/3,5 middemvelders is Teixeira nu wel heel verleidelijk om erbij te nemen. Lijkt bij Feyenoord haast als valse spits te spelen. Tannane ook wel een zekerheidje, mits hij zijn koppie erbij houdt.
Koopmeiners voor 4,5 vind ik echt te duur, zeler als AZ ruk blijft presteren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.