Lees al een tijdje mee op dit forum, leuk om alle afwegingen voorbij te zien komen.
Heb nu zelf een aardig uitgebalanceerd team, waarmee ik per speelronde nog aardig kan wisselen:
Onana
Drommel
Max
Blind
Janssen
Spajic
Bazoer
Gustafson
Tannane
De Wit
Tresor
Veerman
Leemans
Berghuis
Gakpo
Pavlidis
Reza
Daneels
'@mart ik kan er weinig over vinden.. als scorito de waardestijging in de winterstop niet hadden afgeschaft had ik hem denk ik genomen als risicootje.. nu zal ik budgetgewijs niet uitkomen omdat hij daar net te duur voor is en hoop ik dat hij pas na de winterstop beschikbaar is zodat hij niet teveel in de picture komt
Enige waar ik bij Pavlidis een beetje mee zit is het vertrek van Ndayishimiye, die man gaf echt veel assists op hem. Waarschijnlijk zal iemand anders het wel invullen, maar toch, het is opvallend hoe goed die twee elkaar vonden. Mja ten opzichte van een Kerk heeft Pavlidis wel veel meer upside dus staat er voorlopig nog wel in.
Edit: Nvm zie dat hij niet weg is? Dacht dat dat al afgerond was joh.
Speelt Antony of Neres? Gotze wanneer fit? Promes, aanval, bank of middenveld? Gakpo naar de bank? Pakken Darfalou en H. Veerman meer of minder punten dan Antony en Cerny? Zomaar even een paar dingen waar ik tegenaan loop. Te weinig zekerheid, wat het misschien ook weer leuker maakt. Vind het overigens wel jammer dat je na de winterstop geen budgetstijging meer krijgt.
Ik was ook altijd behoorlijk gefocust op die middenvelders de laatste jaren.
Zag eigenlijk in de puntentelling dat het verschil tussen een goal van aanvaller en middenvelder veel minder was dan ik dacht. Ik heb dus nu toch gekozen voor een 3-4-3 variant in de basis. Waarbij ik flink heb geïnvesteerd in de spitsen.
Onana (basis)
Drommel
Max (basis) ... of Dumfries
Haps (basis)
Bazoer (basis)
Nakayama
Oosterwolde
Promes (basis)
Veerman (basis) .... of Ndayishimiye of Gustafson
Tanane (basis)
De Wit (basis)
Leemans
De Boer
Tadic (basis)
Berghuis (basis)
Malen (basis)
Daneels
Bastiaans
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.