Scorito-algemeen

1 2 ... 278 ... 608 609
leo de haan

tagliafico of dumfries? naast max

vevie

Je zou zeggen Taggie. Heb je er een van Ajax en een van PSV.

kevinraar

roy waarom niet doen?

Peli

'@Kevin
Omdat het nog wel even duurt voor Götze echt wedstrijdfit is.
Zonde om zo'n dure speler zolang op de tribune te moeten zetten.

kevinraar

ok is hij nu gebleseerd?

dan hou ik bij het team wat ik nu heb

Laatst gewijzigd
Peli

Niet echt geblesseerd, maar ook zeker niet wedstrijdfit 😅

Baas

Lees al een tijdje mee op dit forum, leuk om alle afwegingen voorbij te zien komen.
Heb nu zelf een aardig uitgebalanceerd team, waarmee ik per speelronde nog aardig kan wisselen:

Onana
Drommel

Max
Blind
Janssen
Spajic
Bazoer

Gustafson
Tannane
De Wit
Tresor
Veerman
Leemans

Berghuis
Gakpo
Pavlidis
Reza
Daneels

Tour de Flits

'@Baas, mooi team. Komt erg overeen met het team wat ik heb. Twijfel alleen nog over Danilo voorin. En daarnaast laat ik Bazoer en Gustavsson erbuiten, weet alleen nog niet wie ik daarvoor terug haal. Wellicht een Dasa en Vloet ofzo.

mart1202

Ik merk dat men liever meer geld uit geeft aan dure middenvelder, dan aan dure aanvallers. Merk dat ik zelf veelal het laatste heb gedaan (en daar ook flink mee gescoord).

Ab Normaal

'@Baas
Is Janssen bijna fit dan?

Neemt niemand Malen? Ik heb slechts ruimte voor Zahavi of Malen. Ben er nog niet uit wie nu de beste keuze gaat zijn.

danusz1986

Padt
Drommel

Max
Dumfries
Mazraoui
Pinas
Oosterwolde

Texeira
Tannane
De Wit
Veerman
Vloet
Leemans

Tadic
Zahavi
Berghuis
Cerny
Dervisoglu

Nog aan het overwegen: Warmerdam, Haps, Klaasen, Kudus, Flemming, Ndaysimiye, Gakpo, Malen en Danilo.

Baas

'@Ab Nprmaal

Eind september heeft hij meegedaan met een oefenwedstrijd, na de interlandperiode sluit hij volgens mij weer aan bij de selectie

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Baas
Goede info. Wist ik niet. Bedankt.

mart1202

Leuk team @daan dijkema! Lijkt een beetje op die van mij. Houd er wel rekening mee dat Dervisoglu waarschijnlijk op het middenveld (10) gaat spelen. Althans dat zijn de geruchten..

mart1202

Weet iemand wat meer over Wriedt? Is al een tijdje geblesseerd. Leek toch een erg interessante spits in de voorbereiding..

Platje

'@mart ik kan er weinig over vinden.. als scorito de waardestijging in de winterstop niet hadden afgeschaft had ik hem denk ik genomen als risicootje.. nu zal ik budgetgewijs niet uitkomen omdat hij daar net te duur voor is en hoop ik dat hij pas na de winterstop beschikbaar is zodat hij niet teveel in de picture komt

rev

https://www.scorito.com/subleague/300192/vuelta-2020/vuelta-2020/b68375d8-16ec-4019-9e1d-ee87e2c0662d

Peli

Wriedt zit nog in het gips.
Lijkt me meer een gevalletje voor na de winterstop.

Ab Normaal

Bovendien doet Pavlidis het goed. Zelfs als ie weer fit is zal hij rustig gebracht worden vermoed ik.

Threeohthree

Enige waar ik bij Pavlidis een beetje mee zit is het vertrek van Ndayishimiye, die man gaf echt veel assists op hem. Waarschijnlijk zal iemand anders het wel invullen, maar toch, het is opvallend hoe goed die twee elkaar vonden. Mja ten opzichte van een Kerk heeft Pavlidis wel veel meer upside dus staat er voorlopig nog wel in.

Edit: Nvm zie dat hij niet weg is? Dacht dat dat al afgerond was joh.

Laatst gewijzigd
mart1202

Ik heb momenteel Tadic, Berghuis & Danilo als aanvallers. Pavlidis is een twijfelgeval.. Eigenlijk alleen maar omdat ik het zonde vind dat ik dan 1 van deze 4 namen op de bank moet zetten..

puntenjager

Speelt Antony of Neres? Gotze wanneer fit? Promes, aanval, bank of middenveld? Gakpo naar de bank? Pakken Darfalou en H. Veerman meer of minder punten dan Antony en Cerny? Zomaar even een paar dingen waar ik tegenaan loop. Te weinig zekerheid, wat het misschien ook weer leuker maakt. Vind het overigens wel jammer dat je na de winterstop geen budgetstijging meer krijgt.

Phoenix0000

Ik was ook altijd behoorlijk gefocust op die middenvelders de laatste jaren.
Zag eigenlijk in de puntentelling dat het verschil tussen een goal van aanvaller en middenvelder veel minder was dan ik dacht. Ik heb dus nu toch gekozen voor een 3-4-3 variant in de basis. Waarbij ik flink heb geïnvesteerd in de spitsen.

Onana (basis)
Drommel

Max (basis) ... of Dumfries
Haps (basis)
Bazoer (basis)
Nakayama
Oosterwolde

Promes (basis)
Veerman (basis) .... of Ndayishimiye of Gustafson
Tanane (basis)
De Wit (basis)
Leemans
De Boer

Tadic (basis)
Berghuis (basis)
Malen (basis)
Daneels
Bastiaans

TheStrikers

Welke combo is het best denken jullie?

Flemming+Malen of Zahavi+ Tresor, heb op dit moment de 1e optie staan maar ik twijfel wat de beste is..

Peli

Ik kom er echt niet uit, ik blijf maar twijfelen over de volgemde 3:
Wie gaat mij het laatste zetje geven?

*Klaassen + Antony + Cerny
*Gustafson + Tadic + Cerny
*Kudus + Tadic + Besuijen

1 2 ... 278 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.