Lastige ronde met Match Duel dit keer. Ik ben benieuwd wie iedereen als topscoorder heeft gekozen?!
Ik heb zelf Orban (V Hongarije), Gojak (M Bosnië), Haaland (A Noorwegen) en Okriashvili (M Georgië) die zojuist heeft gescoord.
Edit: McGinn en Zahavi had ik ook nog wel graag gewild.
Dzeko en Gojak omdat ze relatief makkelijke tegenstander hebben (besluit de pannenkoek coach natuurlijk Gojak op de bank te zetten. Pjanic is natuurlijk terug, maar nog steeds beter dan al die andere middenvelders... )
Zehavi omdat hij als middenvelder staat en McGinn omdat die al veel heeft gescoord en lekkere wedstrijd met Aston Villa heeft gehad, waar hij ook nog scoorde. Daardoor geen Haaland. Kazaishvili wou ik eerst, maar stond niet op de selectielijst en was te lui omdat te mailen en dan nog keer mijn pronostiek aan te passen
Nee, gelijkspel is zelden/nooit verstandig met deze puntentelling. Lang geleden (30 a 40 jaar) was het bij sommige Italiaanse wedstrijden verstandig, maar die tijden zijn voorbij.
En inderdaad als er ook verlenging is, is het al helemaal onverstandig. Dat heeft ook wel iets mafs bij Scorito. Een wedstrijd kan na 90 minuten in 1-0 eindigen, daardoor naar verlenging gaan (want heenwedstrijd ook 1-0), 1-2 eindigen en dan pak je gewoon 90 punten als je 1-2 had :p
'@Pietje: Ok, dank! Ik kon me voorstellen dat de kans op gelijkspel groter was als een 1-0 voorsprong in een uitwedstrijd verdedigd moest worden door een wat slechts iets beter is dan het andere team. Omdat bij 0-0 en 1-1 natuurlijk het verdedigende team doorgaat, terwijl bij een stand van 1-0 het verlengen zou zijn, waar de verdedigende partij iets meer ruimte zou hebben. Met name het resultaat van Omonia Nicosia tegen Olympiakos zette mij aan het denken, daarvoor nooit overwogen
@Condor: en bedankt! Had nog 1 vrouw in het toernooi, maar zelfs dat gun je me niet he! het was notabene mijn captain!
'@Genomico: Had die gelijke spelen nog niet eens bij je gezien. Ik zag enkel Orban en dacht shit daar gaat m'n eerste plek :p. Maar penals kan nog idd, zeker als maar weer eens bevestigd wordt hoe matig deze ronde is.. man man man wat een drama op de velden.
Gylfi was ook wel een leuke geweest. Nog even aan gedacht maar dat ze zomaar even 2-0 zouden winnen had ik niet gedacht. En zoveel heeft hij ook niet gescoord de afgelopen wedstrijden. Zahavi eigenlijk nooit bij stil gestaan gezien ik Schotland op 2-0 heb. Echter nooit bij stil gestaan dat hij middenvelder was. Nouja, hij houdt zich voorlopig nog rustig (mja wie niet).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.