Scorito-algemeen

1 2 ... 279 ... 606 607
Ab Normaal

'@Roy
Ligt aan de rest van je team.
Zonder die info zou ik zeggen de middelste. Enige die alledrie op zeker basisspeler zijn.

arjenzvob

Optie 1

Peli

Edit n.a.v. verzoek moderator

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Bel de krant. Voor het eerst heeft mijn damescaptain op RG gewonnen. Illustreert hoe rammend slecht mijn poule gaat.

Genomico

'@Condor: Jij hebt tenminste nog een dame ;) Ik heb in Kvitova mijn laatste verloren.

Genomico

Lastige ronde met Match Duel dit keer. Ik ben benieuwd wie iedereen als topscoorder heeft gekozen?!

Ik heb zelf Orban (V Hongarije), Gojak (M Bosnië), Haaland (A Noorwegen) en Okriashvili (M Georgië) die zojuist heeft gescoord.

Edit: McGinn en Zahavi had ik ook nog wel graag gewild.

Laatst gewijzigd
Westland95

Nou, dat zijn toch alweer 90 puntjes in deze kneuzenronde. Wat een vreselijke wedstrijden! Ik heb Mitrovic (Servie), McGinn (Schotland) Haaland en Gojak (Bosnie).

Valvuillerdemoz

Inderdaad, wat een zaadpotjes hebben ze verzameld! En Georgië wint verrassend met 1-0 zeg! Leken mij allemaal typische 0-0 of 1-1 wedstrijden. Topscorers toch niet heel moeilijk? Haaland, uiteraard, Sigurdson, Pjanic en Ødegaard, natuurlijk. Zij konden nog wel eens gaan winnen.

Jori

Dzeko en Gojak omdat ze relatief makkelijke tegenstander hebben (besluit de pannenkoek coach natuurlijk Gojak op de bank te zetten. Pjanic is natuurlijk terug, maar nog steeds beter dan al die andere middenvelders... )

Zehavi omdat hij als middenvelder staat en McGinn omdat die al veel heeft gescoord en lekkere wedstrijd met Aston Villa heeft gehad, waar hij ook nog scoorde. Daardoor geen Haaland. Kazaishvili wou ik eerst, maar stond niet op de selectielijst en was te lui omdat te mailen en dan nog keer mijn pronostiek aan te passen

Laatst gewijzigd
Ludi

Hier ook geen dames meer. Slechtste scorito ooit voor mij. Yikes.

Deze matchduel ronde thuis team iedere keer laten winnen op Hongarije na.

Top scorers zijn hierboven inmiddels allemaal genoemd ;)

Valvuillerdemoz

Ik heb trouwens toch even alle finalisten bij Roland Garros. In ieder geval bij de vrouwen, althans. Echt miraculeus! Kenin en Swiatek. Allebei in een opwelling gekozen.
Bij de mannen nog Djoko en Nadal dus dat zal ook wel lukken.

Westland95

Ik heb Ierland en Hongarije als winnende uitteams. Voorderest gelijkspel bij Macedonie-Kosovo en de rest wint thuis.

Phoenix0000

Het zijn play-offs toch?
Dan is gelijkspel niet echt heel handig. Of mis ik iets?

Jori

Gelijkspel is nooit handig (heel mss in een return waar de heenwedstrijd in 1-0 is geëindigd, maar dat moet je Pietje vragen), maar zeker niet in play-offs idd van 1 wedstrijd

Westland95

Ah, dat play off gedeelte had ik even gemist.

Westland95

Dan worden het natuurlijk pingels ;)

Pietje Precies

Nee, gelijkspel is zelden/nooit verstandig met deze puntentelling. Lang geleden (30 a 40 jaar) was het bij sommige Italiaanse wedstrijden verstandig, maar die tijden zijn voorbij.

En inderdaad als er ook verlenging is, is het al helemaal onverstandig. Dat heeft ook wel iets mafs bij Scorito. Een wedstrijd kan na 90 minuten in 1-0 eindigen, daardoor naar verlenging gaan (want heenwedstrijd ook 1-0), 1-2 eindigen en dan pak je gewoon 90 punten als je 1-2 had :p

Laatst gewijzigd
Westland95

Haha, het staat nu wel 1-1 😄

Edit: 🙃

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

'@Genomico Ik voel met je mee!

@KJ Je doet het vast niet zo slecht als ik! Ik sta op........drum roll............20,1%! Serieus. Tennis gaat bij mij alle kanten op; RG18 scoorde ik nog een zilveren bekertje.

@Valvuillerdemoz Mooi gedaan!

Jori

'@Pietje: Ok, dank! Ik kon me voorstellen dat de kans op gelijkspel groter was als een 1-0 voorsprong in een uitwedstrijd verdedigd moest worden door een wat slechts iets beter is dan het andere team. Omdat bij 0-0 en 1-1 natuurlijk het verdedigende team doorgaat, terwijl bij een stand van 1-0 het verlengen zou zijn, waar de verdedigende partij iets meer ruimte zou hebben. Met name het resultaat van Omonia Nicosia tegen Olympiakos zette mij aan het denken, daarvoor nooit overwogen

@Condor: en bedankt! Had nog 1 vrouw in het toernooi, maar zelfs dat gun je me niet he! het was notabene mijn captain!

Laatst gewijzigd
Genomico

Play-offs? Oeps! 2 gelijkspelen hier. Op naar pingels in Slowakije!
Gelukkig maakt een doelpunt van Orban dat weer goed.
En door de maximum score van de eerste wedstrijd zowaar even op positie 28.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Play offs? Dat stond er niet bij vermeld.! Voor wat dan eigenlijk? Ik dacht dat het Nations League was of zo.

Ludi

Gelijkspel. Die optie kent mijn musclememory niet ;)

@condor 37%, stond vooraf 15e bij tennis index xD

Laatst gewijzigd
Tamarazzi

Ik heb voor vanavond alles op 1-0 gezet, alleen Hongarije op 0-1.

Ook meteen een topcoachteam in elkaar geknutseld:
Bijlow
Pasveer

Haps
Max
Ebuehi
Oosterwolde
Bazoer

Promes
Klaassen
Zerrouki
Tannane
de Wit
Leemans

Tadic
Berghuis
Daneels
Cerny
Giakoumakis

Threeohthree

'@Genomico: Had die gelijke spelen nog niet eens bij je gezien. Ik zag enkel Orban en dacht shit daar gaat m'n eerste plek :p. Maar penals kan nog idd, zeker als maar weer eens bevestigd wordt hoe matig deze ronde is.. man man man wat een drama op de velden.

Gylfi was ook wel een leuke geweest. Nog even aan gedacht maar dat ze zomaar even 2-0 zouden winnen had ik niet gedacht. En zoveel heeft hij ook niet gescoord de afgelopen wedstrijden. Zahavi eigenlijk nooit bij stil gestaan gezien ik Schotland op 2-0 heb. Echter nooit bij stil gestaan dat hij middenvelder was. Nouja, hij houdt zich voorlopig nog rustig (mja wie niet).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 279 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.