Mijn voorbereiding ging vooral zitten in de doelpuntenmakers en heb dat hele play-off systeem niet door gehad. Als dat veel punten had gescheeld dan had ik me dat toch wel heel erg kwalijk genomen. Gelukkig maakte het uiteindelijk niets uit. Ik zou zeer waarschijnlijk Slowakije en IJsland hebben laten winnen, dus dan ook maar 60 punten gehaald met die 2 wedstrijden. Daar ben ik dus goed weggekomen.
Top 100 mocht gegloryhunt worden toch las ik ergens ;) Niet dat het iemand zal boeien, maar bij deze dan toch maar één keer nu ik op mijn hoogste notering ooit bij Match Duel sta, namelijk plek 19. En daarnaast deze week voor het eerst een index gekregen waarbij ik aan alle spellen heb meegedaan en meteen met stip op plek 20 terecht ben gekomen :) En dat terwijl mijn veruit slechtste spel, de Vuelta, binnenkort al vervalt. Dus héél misschien bij de start van de Vuelta kom ik nog 1x terug op die index :p
'@Genomico
Gefeliciteerd! Mooie prestatie.
Ik herken het fanatisme en de voorbereiding. Alleen merk ik aan mezelf dat ik dat voor Matchduel niet op kan brengen. Geen zin bij wedstrijden buiten de eredivisie om te kijken wie er wel of niet speelt. Vandaar dat ik vaak puur op cijfers de topscorers kies.
Inspireert je dat niet tot een comeback bij een ander spel waar je jaren zo goed in was?
Ik heb het team toch weer lekker door elkaar gegooid haha. Ik denk en hoop dat dit mijn definitieve selectie wordt, maar je weet hoe het gaat. Zoals eerder genoemd ga ik altijd eerste seizoenshelft all-in ivm weinig schorsingen. Ik heb nu toch voor wat meer zekerheid gekozen qua basiselftal, omdat mijn bank/tribune gewoon belabberd is en als er schorsingen of blessures aankomen ik dit heel moeilijk kan opvangen.
Mvogo (basis)
Grim (bank)
Tagliafico (basis)
Max (basis)
Haps (basis)
Oosterwolde (bank)
Wouters (tribune)
Teixeira (basis)
De Wit (basis)
Klaassen (basis)
Veerman (roulatie basis/bank)
Vloet (roulatie basis/bank)
Augustijns (tribune)
Berghuis (basis)
Tadic (basis)
Malen (basis)
Cerny (bank)
Daneels (tribune)
Wat denken jullie? Misschien te veel geld in de basis gestoken of is dit het gokje wel waard?
'@Ab: Dank je :) Een comeback in Peloton gaat er niet meer inzitten. Als er elke 10 seizoenen een restart zou zijn (waarbij teams na de restart in het eerste seizoen wel in hun divisie blijven), zodat nieuwkomers ook gelijke kansen hebben, dan ga ik er wel over nadenken. Maar dat gaat niet gebeuren en daar is natuurlijk wat voor te zeggen. Het blijft het mooiste online manager spel dat ik ooit gespeeld heb. Wat heb ik daar een tijd aan besteed zeg... en heel veel Excelsheets met de planning van het seizoen, skillstijgingen... Die heb ik nog steeds. Nostalgie ;) Mooi om te zien dat je daar nog steeds actief in bent (en presteert! ;) )
En mijn voorbereiding voor Match Duel is ook niet veel hoor. Maar de afgelopen ronde had ik echt geen idee qua topscoorders en wie er zou spelen, dus dan is het ook zonde om zomaar wat aan te klikken. En uiteindelijk had ik dan alsnog Gojak op de bank :p
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.