Scorito-algemeen

1 2 ... 280 ... 606 607
Valvuillerdemoz

Sigurdsson houdt zich niet rustig. Al 2 x gescoord! . Helaas voor mij de verkeerde Sigurdson. 🥴

Laatst gewijzigd
Westland95

De verkeerde McGinn heeft gescoord 😆

Peli

'@Tamarazzi
Klaassen, Promes èn Tadic.
Die heb ik nog niet voorbij zien komen.

Tour de Flits

Weet iemand hoe het zit met die wedstrijden in de KKD? Morgen De Graafschap - NAC afgelast bijv., worden die punten later erbij geteld? Of beter gewoon focus op alleen de wedstrijden van morgen?

Genomico

'@Tour: Die punten worden er later bijgeteld. En ook als dit je slechtste ronde is, en later door een hattrick van Seuntjens het je beste ronde wordt, dan wordt dat later gecorrigeerd.

Genomico

Ik wacht ook nog rustig af op de punten voor Koopmeiners (Eredivisie ronde 1 & Match Duel), Seuntjes (KKD ronde 2) en Verheijdt (KKD ronde 6).

Genomico

Mijn voorbereiding ging vooral zitten in de doelpuntenmakers en heb dat hele play-off systeem niet door gehad. Als dat veel punten had gescheeld dan had ik me dat toch wel heel erg kwalijk genomen. Gelukkig maakte het uiteindelijk niets uit. Ik zou zeer waarschijnlijk Slowakije en IJsland hebben laten winnen, dus dan ook maar 60 punten gehaald met die 2 wedstrijden. Daar ben ik dus goed weggekomen.

Top 100 mocht gegloryhunt worden toch las ik ergens ;) Niet dat het iemand zal boeien, maar bij deze dan toch maar één keer nu ik op mijn hoogste notering ooit bij Match Duel sta, namelijk plek 19. En daarnaast deze week voor het eerst een index gekregen waarbij ik aan alle spellen heb meegedaan en meteen met stip op plek 20 terecht ben gekomen :) En dat terwijl mijn veruit slechtste spel, de Vuelta, binnenkort al vervalt. Dus héél misschien bij de start van de Vuelta kom ik nog 1x terug op die index :p

Laatst gewijzigd
Tour de Flits

'@Genomico, thanks. Zoiets dacht ik al, toch nog maar even puzzelen vandaag dan. Als alle selecties definitief zijn houd ik straks gewoon tijd over joh

Ab Normaal

'@Genomico
Gefeliciteerd! Mooie prestatie.
Ik herken het fanatisme en de voorbereiding. Alleen merk ik aan mezelf dat ik dat voor Matchduel niet op kan brengen. Geen zin bij wedstrijden buiten de eredivisie om te kijken wie er wel of niet speelt. Vandaar dat ik vaak puur op cijfers de topscorers kies.
Inspireert je dat niet tot een comeback bij een ander spel waar je jaren zo goed in was?

puntenjager

Ik heb het team toch weer lekker door elkaar gegooid haha. Ik denk en hoop dat dit mijn definitieve selectie wordt, maar je weet hoe het gaat. Zoals eerder genoemd ga ik altijd eerste seizoenshelft all-in ivm weinig schorsingen. Ik heb nu toch voor wat meer zekerheid gekozen qua basiselftal, omdat mijn bank/tribune gewoon belabberd is en als er schorsingen of blessures aankomen ik dit heel moeilijk kan opvangen.

Mvogo (basis)
Grim (bank)

Tagliafico (basis)
Max (basis)
Haps (basis)
Oosterwolde (bank)
Wouters (tribune)

Teixeira (basis)
De Wit (basis)
Klaassen (basis)
Veerman (roulatie basis/bank)
Vloet (roulatie basis/bank)
Augustijns (tribune)

Berghuis (basis)
Tadic (basis)
Malen (basis)
Cerny (bank)
Daneels (tribune)

Wat denken jullie? Misschien te veel geld in de basis gestoken of is dit het gokje wel waard?

dewim

'@ Tamarazzi Twente fan ??????? Wel een risico als ze slecht spelen, ik persoonlijk neem nooit meer dan 3 van hetzelfde team mee.

puntenjager

'@dewim Ligt eraan van welk team. Van Ajax, Feyenoord of PSV durf ik er wel 4 van te nemen, maar van een Twente zou ik ook niet doen terwijl ik ze wel een redelijk seizoen zie draaien.

JellevanderLinden

Ik zie bij niemand Bart Ramselaar voorbijkomen, vindt niemand hem interessant? Hij scoort misschien niet heel vaak, maar staat wel in de aanval als middenvelder. Dus de kans op punten is daardoor groter. Of zal hij voorin niet lang zijn basisplaats behouden

Ab Normaal

'@Jellevanderlinden
Met Elia daar momenteel op de bank durf ik gewoon het risico niet aan dat hij zijn basisplaats behoudt.

Tour de Flits

Ik vind tot nu toe niemand van het middenveld van Utrecht zijn prijs waard. Voorheen vaak Gustavsson genomen (neemt ook vaak de penalty's), maar de eerste wedstrijden heeft niemand van Utrecht me nog kunnen overtuigen.

puntenjager

'@Jellevanderlinden @Ab normaal Elia nog niet fit voor een basisplaats en Dalmau moet je ook niet vergeten. Ik zou het niet aandurven.

JellevanderLinden

Bedankt @puntenjager en @Abnormaal was daar nog niet op de hoogte van, nee dan is het risico voor dat bedrag inderdaad veel te groot. Thanks!

Genomico

'@Ab: Dank je :) Een comeback in Peloton gaat er niet meer inzitten. Als er elke 10 seizoenen een restart zou zijn (waarbij teams na de restart in het eerste seizoen wel in hun divisie blijven), zodat nieuwkomers ook gelijke kansen hebben, dan ga ik er wel over nadenken. Maar dat gaat niet gebeuren en daar is natuurlijk wat voor te zeggen. Het blijft het mooiste online manager spel dat ik ooit gespeeld heb. Wat heb ik daar een tijd aan besteed zeg... en heel veel Excelsheets met de planning van het seizoen, skillstijgingen... Die heb ik nog steeds. Nostalgie ;) Mooi om te zien dat je daar nog steeds actief in bent (en presteert! ;) )

En mijn voorbereiding voor Match Duel is ook niet veel hoor. Maar de afgelopen ronde had ik echt geen idee qua topscoorders en wie er zou spelen, dus dan is het ook zonde om zomaar wat aan te klikken. En uiteindelijk had ik dan alsnog Gojak op de bank :p

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Genomico
Ik heb het spel inmiddels overgenomen omdat het anders afgelopen was. Maar heb er geen verstand van.
Zou het graag ontwikkelen omdat het inderdaad het leukste spel is.
Ken geen IT wizard die daar verstand van heeft en het leuk vind om zoiets te doen.
Jij wel?

mart1202

'@puntenjager Keepertje is wel tricky. Als Mvogo uitvalt scoor je daar 0 punten

Platje

Ik zou idd altijd een keeper kopen die basis speelt

Laatst gewijzigd
puntenjager

'@mart1202 Ja, dat vreet idd nog wel beetje aan me. Durf het risico enigszins wel te nemen, maar een spelende reservekeeper is toch fijner. Ik zou eventueel Malen kunnen vervangen door Zahavi en met dat miljoentje erbij een Drommel kunnen kiezen.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Zou ik wel doen. Je hebt de 2e keeper altijd op de bank zitten, dus die zal altijd punten voor je pakken mits hij speelt.

puntenjager

Ja dat is waar. Nu maar hopen dat Zahavi basis blijft staan dan.

Genomico

'@Ab: Nee, helaas.

1 2 ... 280 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.