Scorito-algemeen

1 2 ... 291 ... 606 607
rev

Hahaha hupperts. Pff wat een goal Karlson, assist van de Wit. Is ook weer wat hoor Holzhauser als captain, 2x goals,1assist en 3 tegengoals.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Karlsson leuk spelertje! Paste net niet in mijn team. Dan had ik mijn middenveld moeten verzwakken.

Platje

Danilo al eerste goaltje.. paste niet meer in het team maar Cerny weer een assist.. Karlsson ook niet aangedurfd met Aboukhlal er bij.. stengs en boadu zie ik als zekerheidjes in de basis

Laatst gewijzigd
danusz1986

3 spelers van Heerenveen corona. Heb Veerman toch al op de tribune mocht hij het zijn.

puntenjager

Gifbeker nog niet leeg bij AZ..

Peli

Correctie @Daan
1 speler en 2 overige medewerkers

danusz1986

Lekker dom Daan. Oosterwolde op de tribune. Warmerdam op de bank. Scheelt even 100+ punten.

puntenjager

Uiteindelijk toch een een goede ‘keus’ geweest. Oosterwolde en Cerny basis haha.

rev

'@kevinraar Oosterwolde voor Smal, is een gouden wissel he?! Graag gedaan😛

danusz1986

Danilo 2 miljoen koopje.

Peli

Pavlidis basis, Saglam basis, De Wit basis, Linthorst bank, Oosterwolde bank.
Kutzooi.

Oh en wie heeft Danilo als captain voor dit weekend?

Laatst gewijzigd
Tour de Flits

Had vandaag wel meer verwacht van Willem II! Doordat Zahavi niet meedoet Cerny wel basis, daartegenover ook Ruiter basis en Oosterwolde bank

Genomico

3 spelers met een doelpunt en een keeper die de nul houdt... alleen jammer dat die allemaal op de bank zaten.

michelb6

Bijlow
Drommel

Max
Tagliafico
BMI
Spajic

Klaassen
Tannane
Veerman
Teixeira
De Wit
Augustijns

Berghuis
Madueke
Antony
Cerny
Daneels

Ik heb een gokje genomen met Madueke, maar als 1x scoren al het dubbele oplevert in dit drukke programma wil ik dat wel nemen met deze selectie. Ben vooral erg tevreden over het middenveld, had in de aanval graag 1 echte topspits erbij gehad maar durf het met Zahavi nog niet aan en middenmotors hebben een heel zwaar programma.

Peli

'@Harderijder
Ik vind, naast Madueke, het kiezen van slechts 4 verdedigers anders ook aardig riskant 😉

michelb6

Oeps haha heb ook Oosterwolde nog

BrackenRidgeCycling

maduke had ik er eerst in op hat laatte moment toch maar voor zekerheid gegaan, ik voor je dat ie veel mag invallen en scoren harderijder

Sloddies

De Sloddies gaan voor een volgend gouden bekertje met de volgende equipe:

Pasveer (hopelijk net als vorig jaar een paar assists)
Drommel (zelfs volgens Johan D tegenwoordig goed bezig)

Dumfries
Max (hopelijk mag hij veel pingels maken)
Tagliafico (goedkopere Mazraoui, Blind en Schuurs zullen denk ik vaker rouleren dan hij)
Bazoer
Oosterwolde (erg goedkoop - helaas dit weekend op de tribune gezet)

Gustafson
Tannane
De Wit (vond bij nader inzien Koopmeiners toch te duur - en mag hij de pingels blijven nemen?)
Veerman
Leemans
Augustijns (voor de tribune)

Malen
Berghuis
Boadu
Danilo
Philipp (normaliter altijd op de tribune, maar mogelijk word hij basisspeler - vorige ronde winnende goal)

Hiermee heb ik de belangrijkste penaltynemers in mijn team, denk ik, muv Tadic. Verder afgezien van al die dure middenvelders van Ajax en PSV. Die nemen niet de penalties en ik zie ze geen van allen een hattrick scoren. Zou ze om die reden nooit (c) maken. De aanvallers daarentegen wel.

Veel succes en plezier allen. Nu puzzelen voor de Vuelta en dan dinsdag een formatie maken voor het UEFA CL spel. Super leuk budgetspel waar ik al jaren aan mee doe. Voor belangstellenden:
https://gaming.uefa.com/en/uclfantasy/overview

JimKro

Ik heb vooral gelet op het feit dat door het omgegooide programma de topclubs elkaar allemaal ontlopen in de eerste seizoenshelft. De traditionele top 4 heeft dus een gunstig programma met volgens mij slechts 1-2 keer een wedstrijd tegen een club van het kaliber Vitesse. De subtop vond ik juist relatief minder gunstig qua programma. Daarom heb ik geprobeerd vooral in te zetten op de top 4 en hierdoor geen mannen als Tresor en Tannane meegenomen, maar wel alle absolute toppers. Omdat er dit keer maar 10 wedstrijden zijn waar we voor moeten selecteren denk ik een minder sterke bank en tribune nodig te hebben (ook doordat er nu geen waardestijgingen meer zijn). Zo kon ik de boel aanvullen met goedkope basisspelers van verschillende clubs, die hopelijk door te rouleren af en toe toch kunnen scoren als ze een gunstige tegenstander hebben. Ik zie dat weinig mensen Promes hebben. Zelf ben ik er wel voor gegaan, mocht Klaassen erbij komen verwacht ik hem alsnog gewoon basis en vorig seizoen waren zijn onderliggende cijfers (xgoal etc.) super goed; nu als middenvelder was hij voor mij één van de weinige potentiele 'Zyech vervangers' -- oftewel een veel scorende middenvelder bij een topclub die je vrijwel altijd captain kan maken.

Mvogo
Van Leer

Max
Boscagli
Schuurs
Blind
Oosterwolde

Promes
de Wit
Leemans
Flemming
Linthorst
de Boer

Malen
Tadic
Berghuis
Cerny
Daneels

Succes iedereen!

Laatst gewijzigd
Peli

Wat is nou weer een "traditionele top 4"?

Platje

Dat vraag ik mij ook af aangezien ik van AZ er maar 1 zie.. ook Feyenoord beperkt tot Berghuis.. had je niet beter je betoog kunnen beperken tot Ajax en PSV waar je er allebei 4 van hebt?

michelb6

Bij Ajax geen Promes, geen Antony en Tadic linksbuiten.
Benieuwd hoeveel mensen hier balen (ik wel in ieder geval)

Platje

Promes en Antony niet in de basis..

Edit: harderijder was een fractie sneller 😁 ik heb ze allebei niet (en Tadic ook niet)

Laatst gewijzigd
rev

Hahaha top 4😂. Antony wel beetje jammer, aangezien Zahavi ook niet speelt. Maar misschien valt tie nog in.

Valvuillerdemoz

Ik baal niet echt, behalve dan misschien van het feit dat Tadic op links blijft spelen. Wel tevreden dat ik hem in plaats van Anthony heb genomen. En blij dat Kudus in de basis begint.
Mijn reservespits Danilo heel goed op dreef. Dat met de absolute toppers, Tadic, Berghuis en Malen, ziet de voorhoede er erg goed uit.
Verdediging heb ik iets minder aan besteed. Oosterwolde op de tribune, scoort gisteravond zelfs. Hopelijk kunnen de overige verdedigers daarin mee.
Middenveld met toch twee gokjes, terwijl ze eigenlijk met kop en schouders de beste zijn: Koopmeiners: gelukkig Coronavrij. Mede door een falende Bax en een slapende VAR slechts 22 punten gisteren. En Kudus: was geblesseerd, maar op basis van zijn kwaliteiten hoort hij te spelen. Gelukkig ziet Ten Hag dat ook zo. Nu maar hopen dat zo ook Scorito-technisch top blijken te zijn.

Mijn team, FC Xavi:

Bijlow
Drommel

Dumfries
Senesi
Bazoer
Bochniewicz
Oosterwolde

Koopmeiners
Kudus
Tannane
Veerman
Leemans
De Boer

Tadic
Malen
Berghuis
Danilo Pereira
Daneels

Edit: wel pijnlijk: Feyenoord gelijk tegen Sparta. Bijlow en Senesi toch weer niet de nul en Berghuis naast een assist een gele.kaart.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 291 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.