Door Zahavi toch nog mijn team iets moeten aanpassen. Zahavi blijft wel in mijn team, maar van der Heide was mijn opvullertje voor dit soort gevallen en dan is ie zelf ook geblesseerd, dus zat ik nog maar met 3 fitte aanvallers. Mijn 4e en 5e aanvallers (Pereira en vd Heide) maar gewisseld voor Cerny en Giakoumakis.
Mijn andere optie was om Hupperts (of Joshua John) te nemen voor vd Heide. Dus dat is zeker geen slecht idee Kevin.
Ik ben er eruit geen Koopmeiners. Ga voor Ndaysimiye
Middenveld: Teixeira, Tannane, De Wit, Ndayisimiye, Veerman en Leemans
Aanval: Tadic, Berghuis, Zahavi, Cerny en Daneels
Alleen heb ik nog 4 opties voor de verdediging. Oosterwolde staat daar vast. Ajax en PSV hebben nog weinig de 0 gehouden. Uberhaupt weinig teams behalve Vitesse, maar die heeft niet een heel makkelijk programma.
Bazoer/Max/Dumfries/Spajic
Mazraoui/Max/Warmerdam/Spajic
Max/Dumfries/Mazraoui/Pinas
Welke van deze 3 opties zouden jullie kiezen. Opties 1 en 2 optie een wat sterker in de breedte. 3e optie weinig achter de hand.
Time's up...!
Hier mijn Topcoach eredivisie selectie:
BIJLOW (deze week basis)
DROMMEL
MAX (deze week basis)
MAZRAOUI (deze week basis)
BAZOER (deze week basis)
FLORANUS
OOSTERWOLDE
TANNANE (deze week basis)
TEIXEIRA (deze week basis)
DE WIT (deze week basis)
VEERMAN
SAGLAM (deze week basis)
LINTHORST
TADIC (deze week basis)
BERGHUIS (deze week basis + captain)
ZAHAVI
PAVLIDIS (deze week basis)
PHILIPP
Voorspelling AJA-HEE: 2-0
Aaahhhh rust! Geen keuzestress meer haha!
Mvogo - basis
Drommel - wissel
Max - basis
Tagliafico - basis
Haps -basis
Oosterwolde - basis
Pinas -bank
Klaassen - basis
De Wit - basis
Teixeira - basis
Veerman - bank
Leemans - tribune
Augustijns - tribune
Tadic - basis
Zahavi - tribune
Berghuis - basis + captain
Cerny - basis
Daneels - bank
Helaas al gelijk een paar ‘basisspelers’ op de bank/tribune moeten zetten. Als iedereen fit is Zahavi en Veerman basis, Cerny bank en Oosterwolde bank/tribune.
Captain in België gaat al lekker. Holzhauser 2 goaltjes en een assist, ga vooral zo door haha.
Eredivisie:
Bijlow
Drommel
Max
Schuurs
Senesi
Bazoer
Oosterwolde
Veerman
Tannane
Klaassen
Texeira
Vloet
De boer
Malen
Berghuis
Pavlidis
Danilo Pereira
Daneels
Bij de eredivisie gekozen voor een sterke basis. De tribunespelers hoop ik niet te gebruiken. Daneels nu al wisselspelers zag ik net voor de deadline. Mocht er een blessure of schorsing zijn dan zal ik van formatie wisselen.
Jupiler pro league:
Mignolet
Jabukoch
Willems
Gavory
Dessoleil
Vanheusden
Decostere
Vanaken
Morioka
Diatta
Refaelov
Raskin
Van Hechke
Onuachu
Mbokani
Rezaei
Mboyo
Ngoyo
Zwaartepunt op het middenveld gelegd. In de aanval leken Onuachu en Rezaei musthaves na de eerste rondes. Mbokani iemand die altijd wel zal scoren. De verdediging vooral gekozen voor zekerheid met Charleroi en Standard Luik. Geen idee of dit ook scorende spelers zijn, maar zullen vaak de 0 houden verwacht ik. Baal alleen nu dat ik het niet aandurfde met Holzhauzer en uiteindelijk Raskin koos...
Alleen Eredivisie voor mij :)
Onana
Pasveer
Max
Blind
Senesi
Bazoer
Bochniewicz
Texeira
Ndayishimiye
De Wit
Veerman
Leemans
Flemming
Malen
Berghuis
Pavlidis
Cerny
Besuijen
Het zware programma van de topclubs gaat sowieso zijn weerslag hebben, tot op zekere hoogte daarop ingespeeld. Ook al de eerste fout op mijn naam staan, vergeten Onana te banken deze ronde...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.