Scorito-algemeen

1 2 ... 289 ... 606 607
rev

'@kevinraar lekker laten staan, hij is er vast volgende week bij. Ik zou alleen Smal wisselen voor Oosterwolde.

Kaassoufflé

Waarom zijn er weinig mensen met Kudus? Ik zie hem wel op 10 spelen als Promes naar linksbuiten gaat.

Peli

'@kevinraar
Smal is wisselspeler bij zijn club.
Rosario is dat ook binnen no time, verwacht ik.
Zahavi ff weekje op je tribune zetten, is er volgende week gewoon weer bij waarschijnlijk.

rev

Dit is me BE selectie.

Mignolet
Bodart

Mata
Dessoleil
Murillo
Seck
Fai

Diatta
Vanaken
Mercier
Heymans
Refaelov
Holzhauser

Mboyo
Onuachu
Ngoy
Gueye
Rezaei

puntenjager

Nou dan zahavi maar op de tribune. Hup Twente. Cerny en Oosterwolde basis.

kevinraar

ok heb nu oosterwolde erin gedaan voor smal hou ik 250k over ik kan busuijen eruit doen voor welke 1 miljoen spelers kan ik hem het beste vervangen?

Peli

'@puntenjager
Nee joh. Ik heb er 2 van Willem 2 in de basis staan haha. (En 2 van Twente op de bank.)

@kevinraar
Voor 1M zie ik maar één optie die beter is dan Besuijen: Vd Heide. Kan je die 250K niet gebruiken om een andere zwakkere speler te upgraden?

kevinraar

ik zou niet weten wie ik eruit zoe moeten doen ik heb nu hupperts erin gedaan voor besuijen

Peli

Hupperts? Dan kan je nog beter Besuijen laten staan en die 250K weggooien :)

Platje

Laatse keuze die ik door moet hakken, Pavlidis + Dumfries of Antony + Blind/Mazraoui.. met de 1e optie maar 2 ajacieden en 3 van psv.. anders 4 om 2

kevinraar

ik weet het anders ook niet verwacht jij dat ado het beter gaat doen dan vvv?

Peli

Easy.... optie 1

Peli

En @kevin
Niet per se. Maar ik verwacht wel dat Hupperts zijn basisplaats niet gaat houden. Die heeft namelijk niks in de eredivisie te zoeken, leuke speler voor FC Den Bosch of Almere City ofzo.

Pim96

'@Kevin en Roy Vd Heide heeft een enkelblessure momenteel. Weet niet hoe lang die eruit is. Als alternatief zou ik dan gaan voor Menig.

@Platje Ik zou voor pavlidis en dumfries gaan.

Ik twijfel alleen nog over Veerman of Tresor. Verder wel tevreden voor nu.

raymankapeens

Vind BLind toch wel lastige keus, speelt misschien niet op 100% of zijn ICD gaat af en gaat ie eraf of erger....
Maar ja dan zit je met Mazraoui

Kaassoufflé

Laatste keuze:

1) klaassen/Antony/Linthorst

Of

2) Tadic/Tresor/vloet

Peli

Menig is ook geen zekerheidje op lb bij Twente.
Scoort 1x per jaar (en die heeft er al in liggen) en assists geeft ie al helemaal niet.

Astarloa

Duidelijk de 2e

kevinraar

als ik menig neem dan heb ik wel 2 aanvallers van twente

Peli

'@wielerliefhebbervandeweek
Wat is er mis met Mazraoui dan? 100% basisspeler bij een ploeg waarvan je mag verwachten dat ze met enige regelmaat hun potjes winnen en ook best eens de nul gaat houden.

@Soef
Optie 2, imo

raymankapeens

Mazraoui weinig assists en goals

kevinraar

wat denken jullie welke 3 middevelders van af nu tot de winterstop het vaak gaan spelen bij psv?
rosario thomas en sangare ?

Peli

'@kevinraar
Hak zelf maar wat knopen door.
Succes ;)

RTK

Mijn team:
Padt
Pasveer

Max
Mazraoui
Bazoer
Bochniewicz
Dankerlui

Teixeira
Veerman
Tannane
De Wit
Tresor
Leemans

Tadic
Berghuis
Gakpo
Cerny
.. (zelfde keuze als Kevin moet maken)

Iemand nog een idee over deze selectie?

rev

Als er nog mensen aan een subpoule mee wil doen.
https://www.scorito.com/subleague/282551/topcoach-2020-2021/topcoach-2021/09169326-675d-453d-9000-4eca60381396

1 2 ... 289 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.