Scorito-algemeen

1 2 ... 288 ... 606 607
Threeohthree

Heb ik na lang puzzelen mijn team eindelijk rond, blijk ik 3 mil over te hebben. Allicht toch maar Tannane > Götze/Klaassen. Die Mario lijkt toch sneller te gaan spelen dan verwacht dus waarom ook niet. Zal wel elke keer rond de 60ste minuut gewisseld worden maar ach.

Klaassen was natuurlijk altijd een punten bommetje, maar dat vertekent nog wel een beetje gezien hij in zijn tijd ook de pingels nam. Davy wel zal wel vaak de 90 minuten volmaken en allicht af en toe ook op 10 spelen.

Verder selectie wel redelijk rond.

Peli

3 miljoen over, wat een luxe. Daar ga je vast nog wel iets nuttigs mee doen.

Heb zelf ook mijn selectie eindelijk af.
Man, wat een puzzel was dat de afgelopen weken.
Wie van Ajax? Wel of geen (dure) spelers van AZ?
Wel of geen spelers van (het nog niet echt overtuigende) Utrecht?
Hoe komen het middenveld en de aanval van PSV er uiteindelijk uit te zien?
Blijven Vitesse en Heerenveen zo presteren?
Welke van de normaalgesproken rechterrijtjeclubs schuift door naar de plekken in het linkerrijtje?
Bij welke club loopt een onverwachtse puntenpakker en wie gaat dat zijn?
Na al deze vragen voor mezelf beantwoord te hebben, ben ik er wel uit nu. Een paar gokjes links en rechts, maar als die goed uitpakken zijn ze goud waard.

Succes de laatste uurtjes iedereen!

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik ben nooit van de of of maar zit nog met één laatste probleem:
Bodchniewicz en Götze of Bazoer en Klaassen.
Heb al 3 topverdedigers en een zeer acceptabele 4e.
Bochniewicz/Bazoer zal vooral met die 4e moeten uitvechteb wie op de bank mag plaatsnemen.
Waarbij Vitesse een zwaar programma heeft.

Klaassen is zeg maar een 7 waar Götze een 5 kan zijn maar ook een 9.
Kom er niet goed uit...

Threeohthree

'@Ab: Grappig. Ik zat met precies hetzelfde dilemma. Ben vooralsnog voor Bazoer en Klaassen gegaan. Mocht Mario vanuit de bank binnen komen heeft hij iets meer kans op ph punten, maar Klaassen iets meer zekerheid.

Voordeel van Bodschnie is wel dat ik vind dat Heerenveen een iets makkelijker programma heeft dan Vitesse. Maar scheelt uiteindelijk ook maar 1.5 wedstrijd die ik moeilijker in schat voor Vitesse.

Ik wacht nog even op de laatste nieuwtjes en gooi allicht 5 min voor de deadline een muntje op :p.

Laatst gewijzigd
van Stralen

Druif Clasie en Letschert zijn de corona gevallen bij AZ

danusz1986

'@Stralen

En wie is die 4e? Nu staat er ineens een vraagteken achter Zahavi. Watskebeurt.

Ab Normaal

'@3on3
Exact dezelfde overweging en mening dus.
Omdat Tadic de penalties neemt en ik Klaassen bij die eigenwijze Ten Hag nog wel even een controlerende rol zie hebben heb ik voorlopig de andere keuze gemaakt. Telt PH x2 ook voor assist?
Enige waar ik als Ajacied mee zit is dat ik er dan 4 van psv en 4 van feyenoord heb en maar 1 van Ajax...

puntenjager

Iemand info over Zahavi? Zal hij starten? Traint hij mee vandaag?

Threeohthree

'@Ab: Een Pinchhitter krijgt ook 2x voor een assist inderdaad. Ik heb ook Klaassen gezien de waarschijnlijke opstelling die is gepost van Ajax. Hierin lijkt Alvarez nog steeds op 6 te spelen en Klaassen op 10/8. Maar goed, blijft een vermoedelijke opstelling natuurlijk, al zitten ze er niet vaak naast.

Wat jij als laatste noemt is idd ook een reden dat ik voor Klaassen ben gegaan vooralsnog. Ik zou anders ook 4x PSV hebben en zelfs 0x Ajax.

@Punten & Daan: Kwam niet fit terug uit de interland periode (3 wedstrijden in 7 dagen ofzo), al leek Roger gewoon aan te geven dat hij enkel wat moe was en meer niet.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Jongens! 1 vraagstuk waar ik al de hele tijd mee loop. Klaasen en 500k weggooimiddenvelder of Koopmeiners en Leemans? En dan heb ik 6 middenvelders breed.

Harderijder

Ik zou de schema's van Ajax, AZ en Zwolle eens bekijken. Als je Koopmeiners en Leemans kunt rouleren zou ik dat doen, anders Klaassen.

Astarloa

Koopmeiners? voor 10 potjes is 4,5 miljoen voor alleen mogelijke penaltys echt te veel. Begrijp ook niet waarom zoveel mensen Klaassen willen nemen. Zijn rol is nog onduidelijk en als captain kan je makkelijk iedere ronde Berghuis, Malen of Tadic pakken ervan uitgaande dat je minimaal 1 van de 3 hebt. 5,5 miljoen vind ik echt te veel voor onduidelijkheid. Het kan heel goed uitpakken hoor, maar ook een behoorlijke kans dat hij niet voor 5,5 miljoen aan punten gaat pakken.

Peli

Volledig met Astarloa eens.
Als je al een AZ middenvelder kiest, lijkt De Wit me de gunstigste optie. Gegarandeerd van een basisplaats en heeft, vooralsnog dit seizoen, geen pingels nodig om z'n goaltjes mee te pikken (doet 'ie bij Jong Oranje ook, waar hij de grote meneer is).
En bij Ajax is het nog maar afwachten hoe het middenveld eruit komt te zien.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Ik zou kiezen voor Koopmeiners om het programma dat hij heeft en hij gaat naar het middenveld schuiven als Letschert weer gaat spelen. En hij neemt de pingels en misschien een vrije trap. De Wit heb ik al.

Goldfish

Boadu en Gustafson of Gakpo en Koopmeiners +500k ?

Astarloa

Van de top 4 heeft AZ het minst makkelijke programma volgens mij en dat hij op het middenveld komt te staan is natuurlijk niet een pluspunt ofzo.

danusz1986

Zahavi en Teze corona! Mensen die Zahavi hebben en hem eruit zetten?

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Als er bij zoveel verschillende profclubs coronagevallen zijn dan geloof ik niet in het doorgaan van de eredivisie volgend weekend...

Drollema

Klaassen gaat waarschijnlijk als 6 spelen dus dan is hij te duur. Koopmeiners gaat niet zo'n zelfde seizoen als vorig jaar meemaken dus die is ook te duur. Lijkt me de Wit een betere keuze als aanvallende middenvelder.

danusz1986

Ik heb al De Wit, Tannane, Veerman, Teixeira, Leemans en heb net Ndaysimiye als 6e middenvelder gekozen. Verder daarniet echt goedkope scorito scorers. Spits iets upgraden. Als Zahavi er 1 uitvalt wegens corona kan ik maar beter geen Daneels hebben. Kan natuurlijk je systeem weer veranderen als je 6 goede middenvelders hebt. Nog even kijken.

Astarloa

Das een duur middenveld dan!

danusz1986

Ja, maar ik ben erg tevreden met de rest. En je kan altijd met 5 middenvelders spelen.

rev

'@DaanDijkema waar heb je dat vandaan gehaald dat hun corona hebben?

Edit: heb t al gevonden

Laatst gewijzigd
rev

Ik vind helemaal prima met me elftal:

Bijlow
Pasveer

Max
Warmerdam
Senesi
Bazoer
Oosterwolde

Tannane
Teixeira
Tresor
De wit
Veerman
Rigo

Berghuis
Zahavi
Veerman
Anthony
Cerny

kevinraar

mij eredivisie team

onana
drommel

blind
haps
max
smal
bazoer

tteixera
veerman
rosario
de wit
ndaysimyhe
leemans

antony
berhuis
zahavi
cerny
besuijen

wat moet ik doen met zahavi lees net dat hij corona heeft

zahavi en besuijen of gakpo en giakoumakis heeft er al 4 gescoord

Laatst gewijzigd
1 2 ... 288 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.