Olij, Woud. -> Nac goed begonnen en ook Woud niet duur.
Hammouti (assistkoning), Bronkhorst (eigenlijk meer een buitenspeler), Rösler (goedkoop en zekerheid), Veldmate (Penalties en vrije trappen), Ter Heide (goedkoop en zekerheidje voor blessure, zou alweer terug zijn)
Alberg, Plücke (goedkoop en goed begonnen), El Allouchi, Jacobs, Niemeijer en Regeer (leuk ajaxspelertje om te volgen. Kon er nog uit qua budget en spel telt toch niet mee voor de index dus zo'n leuke keuze mag niet ontbreken. Normaliter op 10, nu speelt hij als 6 doordat ook Llansana is teruggeschoven.)
Bouyaghlafen (goedkoop), Verheijdt, Croux (goedkoop en penalties, Van Hooijdonk, Mühren,
'@Pim @Rev Thanks
Max ging er in de laatste wedstrijd uit voorzorg af en is weer inzetbaar, stond tot vandaag ook als geblesseerd bij Update.
Götze gaat direct spelen, ben meer benieuwd naar Fein eigenlijk. Supporters in München snappen er geen reet van en zijn verbolgen over zijn vertrek.
Onana was positief in de interlandperiode maar dat waren restanten van juli jl. toen hij wel corona had.
Hier ook mijn KKD team nog even, zie een hoop dezelfde namen, maar ook een aantal waar ik zelf helemaal niet aan gedacht heb!
Olij - NAC krijgt weinig goals tegen
Woud - prima back up voor dat geld, Almere doet het tot nu ook goed
Marzo - Roda maakt veel goals en Marzo sterk in standaardsituaties
Mac-Intosh - altijd veel punten bij cambuur
Bronckhorst - speelt als half in 3-5-2 opstelling en al veel gescoord
Beukema - goedkoopste basisverdediger van GAE, krijgen weinig goals tegen
Kluivert - opvulling, aangezien ik vaak 3-4-3 speel
Lieftink - scorende middenvelder, hopelijk speelt de Graafschap nog wat wedstrijden tot de winterstop
Jacobs - fan van deze speler, wel wisselvallig in zijn scores
Alberg - momenteel de man van Roda
Taabouni - wel prijzig, maar de vele goals in Jong AZ wedstrijden overtuigde me toch van dit gokje
Kaak - speelt wekelijks, maar meer opvulling
Surmeli - opvulling ivm budget
Seuntjes - de Seun of God is weer fit!
Van Hooijdonk - lijkt on fire sinds die in de basis staat
Omarsson - topscorer
Muhrem - garantie voor goals
Griffith - opvulling
Gorter (Veel te goedkoop)
Woud
Hammouti
Rutten
Tutuarima
Sambissa
Bronkhorst
Niemeijer
Jacobs
Taabouni (heeft zelfs met vertrek Idrissi en schorsing Stengs nog niet op de bank gezeten)
Sorensen (als spits gehaald voor Almere maar middenvelder in het spel. International van Denemarken en Verheijdt kan er geen hout van. Mijn dark horse)
Ondaan (ook aanvaller NEC)
Loukili (spits Helmond als opvulling)
Muhren
Seuntjens
Van Hooijdonk (denk de top drie topscorers competitie)
Mallahi
Bouyaghlafen (als opvulling)
Bij Roda zaten trouwens best wat aardig geprijsde spelers, maar als Mvv-fan komen die er uit principe niet in
Onana
Pasveer
Dumfries
Max
Senesi
Bazoer
Oosterwolde
Tannane
Trésor
J. Veerman
De Wit
Flemming
Mijnans
Malen
Berghuis
H. Veerman
Aboukhlal
Cerny
Ik heb nu door alle onzekerheid (corona, rouleren, Europa + blessures, schorsingen) voorlopig maar voor een brede selectie gekozen. 1x Ajax (Onana), 3x PSV (Dumfries, Max, Malen), 2x Feyenoord (Senesi, Berghuis), 2x AZ (De Wit, Aboukhlal). Aboukhlal gaat mee als pinch-hitter denk ik.
Ja, dat is waar. Maar 2,5 is bij de topclubs dan weer het goedkoopste. En als ze in Europa hun top-trio inzetten zou het zomaar kunnen dat Aboukhlal in de competitie in de basis staat. Met 5x wisselen zal hij altijd wel aan spelen toekomen denk ik. Ik heb dan denk ik liever iemand die de laatste 30 speelt dan de eerste 60.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.