Scorito-algemeen

1 2 ... 287 ... 606 607
danusz1986

'@zico

Hopelijk spelen van Hooijdonk en de Rooij straks samen.

Jori

Olij, Woud. -> Nac goed begonnen en ook Woud niet duur.

Hammouti (assistkoning), Bronkhorst (eigenlijk meer een buitenspeler), Rösler (goedkoop en zekerheid), Veldmate (Penalties en vrije trappen), Ter Heide (goedkoop en zekerheidje voor blessure, zou alweer terug zijn)

Alberg, Plücke (goedkoop en goed begonnen), El Allouchi, Jacobs, Niemeijer en Regeer (leuk ajaxspelertje om te volgen. Kon er nog uit qua budget en spel telt toch niet mee voor de index dus zo'n leuke keuze mag niet ontbreken. Normaliter op 10, nu speelt hij als 6 doordat ook Llansana is teruggeschoven.)

Bouyaghlafen (goedkoop), Verheijdt, Croux (goedkoop en penalties, Van Hooijdonk, Mühren,

Laatst gewijzigd
Pim96

'@Filipo Mooie voorhoede heb je, nu al een winners team ;)

Pim96

'@Treenert Kudus trainde vandaag gewoon weer met de groep mee. Lijkt wel fit dus.

Gerucht over corona had trouwens betrekking op afwezigheid van Gravenbergh.

Filipo

'@Pim96 Haha ja vooral Pieters 😉

Treenert

'@Pim @Rev Thanks

Max ging er in de laatste wedstrijd uit voorzorg af en is weer inzetbaar, stond tot vandaag ook als geblesseerd bij Update.

Götze gaat direct spelen, ben meer benieuwd naar Fein eigenlijk. Supporters in München snappen er geen reet van en zijn verbolgen over zijn vertrek.

Onana was positief in de interlandperiode maar dat waren restanten van juli jl. toen hij wel corona had.

Marsthinaikos

'@Pim96 Dank voor de duidelijkheid :).

danusz1986

Had ik maar een foutje gemaakt. Waren aardig wat punten geweest voor Ontdaan. Invallen en scoren. Maar ik zag dat hij niet speelde.

danusz1986

4 spelers van AZ met corona. Pfff! Wat te doen met Koopmeiners en de Wit.

Peli

De Wit is bij mij direct van de basis op de tribune gezet.
Want no way dat wij met zekerheid te horen gaan krijgen welke AZ-spelers het betreft. Althans, niet tot na de wedstrijd.
Dus helaas, Dani.... Maar dat risico ga ik niet nemen.

Valvuillerdemoz

Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat we niet te horen krijgen welke spelers Corona hebben. Hoe kunnen we zo nou TopCoach spelen?

Tour de Flits

Je kunt morgen tot half 7 afwachten met je opstelling, wellicht is het tzt bekend wie er besmet zijn. Ik houd m'n AZ spelers daarom er nog ff in (alhoewel ik nog niet helemaal uit m'n team ben)

Tour de Flits

Hier ook mijn KKD team nog even, zie een hoop dezelfde namen, maar ook een aantal waar ik zelf helemaal niet aan gedacht heb!

Olij - NAC krijgt weinig goals tegen
Woud - prima back up voor dat geld, Almere doet het tot nu ook goed

Marzo - Roda maakt veel goals en Marzo sterk in standaardsituaties
Mac-Intosh - altijd veel punten bij cambuur
Bronckhorst - speelt als half in 3-5-2 opstelling en al veel gescoord
Beukema - goedkoopste basisverdediger van GAE, krijgen weinig goals tegen
Kluivert - opvulling, aangezien ik vaak 3-4-3 speel

Lieftink - scorende middenvelder, hopelijk speelt de Graafschap nog wat wedstrijden tot de winterstop
Jacobs - fan van deze speler, wel wisselvallig in zijn scores
Alberg - momenteel de man van Roda
Taabouni - wel prijzig, maar de vele goals in Jong AZ wedstrijden overtuigde me toch van dit gokje
Kaak - speelt wekelijks, maar meer opvulling
Surmeli - opvulling ivm budget

Seuntjes - de Seun of God is weer fit!
Van Hooijdonk - lijkt on fire sinds die in de basis staat
Omarsson - topscorer
Muhrem - garantie voor goals
Griffith - opvulling

Valvuillerdemoz

Misschien Bizot er dan och maar uit. Die speelde de vorige keer trouwens ook al alsof ie last van Corona had.

Laatst gewijzigd
Keshi

Youri Loen naar Griekenland. Waarschijnlijk 1x gekozen, dus het heeft niet zoveel invloed op het spel. Maar waarom nou net door mij .......

zeewolde

Bizot sowieso geschorst he

leotje

Mijn middenveld is nu koopmeiners, tresor, gustafson en j veerman

KissMyAce2.0

Leo dat zijn er maar 4

leotje

Wissels zijn vloet en rigo

larsolthof

Gorter (Veel te goedkoop)
Woud

Hammouti
Rutten
Tutuarima
Sambissa
Bronkhorst

Niemeijer
Jacobs
Taabouni (heeft zelfs met vertrek Idrissi en schorsing Stengs nog niet op de bank gezeten)
Sorensen (als spits gehaald voor Almere maar middenvelder in het spel. International van Denemarken en Verheijdt kan er geen hout van. Mijn dark horse)
Ondaan (ook aanvaller NEC)
Loukili (spits Helmond als opvulling)

Muhren
Seuntjens
Van Hooijdonk (denk de top drie topscorers competitie)
Mallahi
Bouyaghlafen (als opvulling)

Bij Roda zaten trouwens best wat aardig geprijsde spelers, maar als Mvv-fan komen die er uit principe niet in

Imbatido

Onana
Pasveer

Dumfries
Max
Senesi
Bazoer
Oosterwolde

Tannane
Trésor
J. Veerman
De Wit
Flemming
Mijnans

Malen
Berghuis
H. Veerman
Aboukhlal
Cerny

Ik heb nu door alle onzekerheid (corona, rouleren, Europa + blessures, schorsingen) voorlopig maar voor een brede selectie gekozen. 1x Ajax (Onana), 3x PSV (Dumfries, Max, Malen), 2x Feyenoord (Senesi, Berghuis), 2x AZ (De Wit, Aboukhlal). Aboukhlal gaat mee als pinch-hitter denk ik.

Laatst gewijzigd
Platje

Wat verwachten we van de voorhoede van AZ? 2 'goedkopere' opties met Karlsson en Aboukhlal maar wie zal het veld ruimen als Stengs weer terug is?

Imbatido

De AZ-watcher van VI zei laatst Karlsson-Boadu-Stengs. Maar ik denk dat Aboukhlal altijd wel zal invallen, en als pinch-hitter kan hij altijd nog scoren voor dubbele punten is mijn hoop.

Platje

Dan vind ik 2,5m wel erg veel geld..

Imbatido

Ja, dat is waar. Maar 2,5 is bij de topclubs dan weer het goedkoopste. En als ze in Europa hun top-trio inzetten zou het zomaar kunnen dat Aboukhlal in de competitie in de basis staat. Met 5x wisselen zal hij altijd wel aan spelen toekomen denk ik. Ik heb dan denk ik liever iemand die de laatste 30 speelt dan de eerste 60.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 287 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.