Scorito-algemeen

1 2 ... 286 ... 606 607
danusz1986

Ik zit alleen nog een beetje met Omarsson. Momenteel Schroyen als 5e spits. En daardoor een 1 miljoen 5e middenvelder. Kan ook 1 middenvelder verlagen en dan Omarsson nemen. Of zelfs een lage 5e spits kiezen en dan Lieftink meenemen. Die begon heel goed, maar ik heb bijna allemaal waardige keuzes. Nog even wat puzzelen. Verdediging en de keepers staan als een huis.

Matuta/Omarsson of Lieftink/Pieters. Of zelfs Ledezma/Soto variant.

Laatst gewijzigd
Nopper

Normaal had ik nooit zo'n probleem om mijn middenveld in te vullen met spelers van PSV Ajax of AZ maar denk dat ik ze nu maar oversla want veel te veel onzekerheid. Dan maar meer geld in de aanval en verdediging.

BrackenRidgeCycling

TopcoachBE heb ik nu 3 van Club op het middenveld met de 2 smaakmakers van OHL aangevuld met het talent van Standard, Voorin vind ik het wel lastig, veel zijn nog niet op de afspraak dit seizoen,
Wat denken we van Gent? zijn ze los nu na de 5-2 tegen Beerschot ?

Platje

Weet iemand wanneer de winterstop van de KKD is? Zie wedstrijden 21-12 en 2-1 en daarna wekelijks.. zie dus geen echte winterstop

Edit: gevonden, na 17 speelrondes

Laatst gewijzigd
TheStrikers

Oké ik post me team KKD team ook alvast. Benieuwd wat jullie er van vinden.

Keepers.

R. De Boer.
J. Gorter.

Verdedigers

R. Riera
S. Marzo.
F. Hammouti.
S. El Karouani.
I. Bronckhorst

Middenvelders .

J. Jacobs.
R. Alberg. ( Neemt de Penalty's)
J. Bruijn (Neemt de Penalty's )
M. El Allouchi.
K. Loukili.
K. Surmeli.

Aanvallers.

R. Muhren.( Neemt de Penalty's )
R. Seuntjens.( Neemt de Penalty's)
T. Verheijdt. (Neemt de Penalty's)
S. Van Hooijdonk. ( Neemt waarschijnlijk de Penalty's als Dogan wissel staat)
K. Leidsman.

Vol op de basis gegokt. Wissels zijn ook wel degelijk.
In KKD kan iedereen tegen elkaar scoren. Dus investeer me geld liever meer in Aanval/Middenveld dan verdediging.

Laatst gewijzigd
Karperdrol

zal Rosler blijven spelen nu adilehou op komst is?
of is het gaan voor Riera toch een veiligere keuze?

MarvinG

KKD team so far. Nog niet helemaal tevreden... Voelt gek zonder iemand van Volendam, maar hun prestaties zijn wel erg slecht dit seizoen tot nu toe.

Keepers:
Olij
Gorter

Verdedigers:
Riera
Sambissa
Tutuarima
Hammouti
Bronkhorst

Middenvelders:
Jacobs
Lieftink
Alberg
Koolwijk
Loukili
Surmeli

Aanvallers:
Muhren
Seuntjens
van Hooijdonk
Bouyaghlafen
van Hoeven

Pim96

'@BrackenRidgeCycling Verwacht je niet dat Leuven er niet compleet doorheen gaat zakken? Gent kan best weer wat gaan winnen. Echter hebben de spelers hoge prijzen. Dan ga ik liever voor spelers van Standard of Charleroi.

Wat betreft de keuken kampioen divisie: Als ik de teams zo zie dan zal vooral middenveld en aanval veel hetzelfde zijn. Ik zelf ga niet voor Seuntjens. Afgelopen jaren wel een musthave, maar vind hem dit jaar minder.

Threeohthree

Er zijn bovendien een hoop alternatieven voor Seuntjes dit jaar. V Mieghem, Hamdoui, Janga, Verheyd ook allemaal 1 mil goedkoper nog.

Verder denk ik dat je die twee van OHL er prima bij kan hebben, kosten ook vrij weinig ook. België is zo inconsistent dat een Dorsch van Gent net zo goed tegen kan vallen als een Mercier van Leuven. De enige ploegen die nog enigszins consistent zijn zijn Standard en Brugge.

Maar zal ook eerlijk zijn en zeggen dat ik er ook niet donders veel tijd in steek. Het is zo druk met Scorito op het moment en België doet niet mee voor de index.

kevinraar

mij kkd team

keepers
alblas
woud

verdedigers
riera
karouani
tuturamina
kuipers
hammouti

middevelders
el allouchi
bruijn
alberg
koolwijk
kaak
van doorn

aanvallers
van hooijdonk
tavsan
omarson
van mieghem
muhren

wat vinden jullie van mij team?

opsteling voor dit weekend

alblas
hammouti el karouani tuturamina
koolwijk el allouchi bruijn alberg
van mieghem omarsson tavsan

bank
woud
kuipers
kaap
muhren

tribune
riera
van doorn
van hooijdonk

Laatst gewijzigd
mentsjov

Mooi team Kevin! Ik heb 11 daarvan hetzelfde. Persoonlijk vind ik je aanval iets te duur, maar dat is smaak. Met zo'n investering ben je gedwongen altijd met 3 aanvallers te spelen en zal er vaak alsnog een scorende aanvaller op je tribune zitten.

Mijn advies: in ieder geval 1 goedkope aanvaller erbij nemen en je middenveld iets upgraden! ;)
Succes

danusz1986

Waarom speelt die Oosting nou weer niet. Gooi het maar meteen om.

Threeohthree

Ik zie het inderdaad. Dan toch wel weer blij dat het me net niet lukte om hem te regelen want wou hem wel graag. Houd nu wel 125k over, maar goed dat is niet anders.

Genomico

Allereerst mijn team gevuld met spelers die ik sowieso wilde (als het budget dat zou toelaten). Uiteindelijk waren dat een keeper en mijns inziens de 3 beste spelers per linie.

K) Olij (NAC)
V) Hammouti (ALM) --> Speelt zelfs af en toe als aanvaller.
V) Veldmate (GAE) --> 6x gespeeld en 5x de nul. Hopelijk neemt ie nog steeds de pingels.
V) Bronkhorst (TEL) --> 5 goals al!
M) Jacobs (CAM)
M) Alberg (RJC)
M) Taabouni (jAZ)
A) van Hooijdonk (NAC)
A) Mühren (CAM)
A) Ómarrson (EXC)

Dan heb ik nog zo'n 8M over voor de overige 8. Dus dat moet genoeg zijn. Eerst investeren in 2 verdedigers, aangezien daar nog wel een gerouleerd moet gaan worden. Rösler, ter Heide, Absalem, Marzo, el Karouani allemaal voor max 1M. Hadden allemaal in m'n team gemogen, maar uiteindelijk wilde ik wel een verdediger van NAC en van de overige spelers maar gewoon naar de meeste goals/assists gekeken (nadat analyse van de nog te spelen wedstrijden tot aan de winterstop niets opleverde).

V) Rösler (NAC)
V) Absalem (RJC)

Dan bij Almere eens kijken wat daar nog interessant is en uitgekomen op:

K) Woud (ALM) --> Voor 1,25 M de 2e beste (??) keeper. Mag deze week al meteen in de basis beginnen.
M) Koolwijk (ALM) --> Voor 1,25 en zijn assists een prima deal.

Koolwijk dus als 11e basisspeler. Die had ik nog wel willen upgraden (naar bijv. El Allouchi of Bruijn), maar dan kwam mijn team niet mooi uit. Daarvoor wilde ik Veldmate niet downgraden.

Dan nog een kleine 4 miljoen voor 2 middenvelders en 2 aanvallers. Ik wil sowieso nog 4 spelers waarvan ik verwacht dat ze in de basis staan bij hun club. De meest lastige keuze: Oosting of Schroyen als 4e aanvaller? Upgraden naar Verheijdt had ik overwogen als het om een basisspeler zou zijn gegaan. Oosting had mijn voorkeur, maar ik wilde de keuze laten afhangen van de opstelling van Jong AZ, dus daardoor toch maar Schroyen. Gelukkig was ik daar dus op voorbereid. Bij de overige keuzes vooral gekeken naar wat ze dit jaar al gepresteerd hebben.

A) Schroyen (MVV) --> Dat hij het maar beter mag doen dan Oosting, maar zal in principe altijd op m'n bank zitten.
M) Saibari (jPSV) --> Al 3 goals en 1 assist en lijkt in de aanval te spelen. Soms zelfs als spits?

En dan 2 talentjes van Eindhoven als opvulling:
M) van Kleef (EIN) --> Dit seizoen 1 goal en 1 assist.
A) Botermans (EIN) --> Zal ik in principe niet nodig hebben. Met 2 goals en 1 assist prima om erbij te hebben voor een half miljoen.

danusz1986

Roulaux
Gorter

Hammouti
Beukema
Absalem
Bronkhorst
De Haas

Alberg
Lieftink
El Allouchi
Jacobs
Taabouni
Pflucke

Muhren
Van Hooijdonk
Schroyen
Verheijdt
Pieters

Selectie niet gehaald en overwogen. Ledezma, Koolwijk, Malun, Omarsson, Mieghem, Oosting en Hornkamp.

kevinraar

ik mis nec spelers

rev

Dit is mijn KKD team.
Iedereen is van harte welkom bij me subpoule.
https://www.scorito.com/subleague/277755/topcoach-kkd-2020-2021/kkd2020/658c8d6a-4f89-45b4-b43d-4d8e5338ad95

Woud
Gorter

Hammouti
Absalem
Tutuarima
Rösler
Hungria Martins

Anannach
Lieftink
El Allouchi
Alberg
Jacobs
Kaak

van Mieghem
Verheijdt
van Hooijdonk
Mühren
Soto

Laatst gewijzigd
Pim96

Mijn eerste Keuken Kampioen Divisie team samengesteld dit jaar. Kijk het eigenlijk niet genoeg dus ben met mijn team voor zekerheid gegaan. Durfde geen spelers van Jong Ajax of Jong Az mee te nemen. Tabouni, Oosting, Taylor, Brobbey stonden wel op de nominatie. Word toch veel geswitcht vaak of risico op doorstroom naar eerste team. Zal geheid fouten hebben gemaakt met het maken van mijn team, maar dat zijn we in de winterstop wel weer.

Uiteindelijk is dit mijn team geworden:

Keepers:
- Olij
- Woud

Verdediging:
- Riera
- Hammouti
- El Karouani
- Marzo
- Hungria Martins

Middenvelders:
- Jacobs
- Alberg
- Bruijn
- Niemeijer
- El Allouchi
- Surmeli

Aanvallers:
- Muhren
- Verheydt
- Omarsson
- Van Hooijdonk
- Pieters

Marsthinaikos

Gorter
Santos

Rösler
Rutten
Absalem
Lelieveld

Lieftink
Jacobs
Alberg
Mulattieri
Paulissen

van Hooijdonk
Seuntjes
Mühren
de Rooij

Treenert

Telt KKD mee voor ranking?

Weet iemand of Kudus alweer fit is? FcUpdate geeft hem nog geblesseerd op maar dat klopt zeker niet altijd. Ik kan er weinig tot niets over vinden. Wie wel?
https://m.fcupdate.nl/buitenspel

danusz1986

Scorito heeft ook de hele tijd een vraagteken bij Max staan.

Marsthinaikos

Was er geen gerucht dat Kudus besmet is met corona?

Valvuillerdemoz

Dat gerucht lees ik dan van jou voor het eerst. Hij staat niet meer geblesseerd/twijfelachtig op Scorito in ieder geval.

Laatst gewijzigd
rev

'@Treenert
KKD & BE tellen niet mee voor index

Filipo

Mijn KKD-team

1 Woud
2 Lathouwers (helaas geen geld meer voor Gorter)

1 Marzo
2 Beukema
3 Roseler
4 Hammouti
5 Bronkhorst

1 Jacobs
2 Lieftink
3 Taabouni (normaal niet van spelers van jong-elftallen maar vind deze speler wel een leuke gok)
4 Arlberg
5 El Allouchi
6 Surmeli

1 Omarsson
2 Muhren
3 Verheijdt
4 Van Hooijdonk
5 Pieters

1 2 ... 286 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.