Scorito-algemeen

1 2 ... 285 ... 606 607
Peli

'@Astarloa
Mazraoui zal niet vaak buiten de basis worden gehouden, verwacht ik. Wel denk ik dat Ten Hag hem, om hem te sparen, regelmatig wat vroeger naar de kant zal halen.

@Puntenjager
Als je uit die 4 spelers moet kiezen, dan zou ik Oosterwolde opstellen.

Na nog een kleine wijziging gisteravond, heb ik mezelf nu beloofd niet meer aan mijn selectie te sleutelen. Basta, het is goed zo..... hoop ik :)

Laatst gewijzigd
puntenjager

'@roy ja, die 4 spelers kan ik mee rouleren. De rest blijft, als het goed is, staan.

Threeohthree

Bah denk je je topcoach opstelling aan te passen op de wedstrijd van ajax-heerenveen, word de wedstrijd naar zondag verplaatst... Nu is het maar de vraag of ETH bij zinnen is gekomen de afgelopen 2 week. Kans groot dat ik het daarom ook maar echt bij 1 Ajax houdt.

Peli

Welke PSV-er gaat mij vertellen of Gakpo en Zahavi besliste basisklanten zijn bij PSV?

Ik vraag dit want mijn twijfel ligt hier:
Mazraoui + Zahavi (+ Besuijen)
of
Tagliafico + Gakpo (+ Cerny)

Mijn voorkeur gaat uit naar de bovenste, want Zahavi is een garantie op goals. Maar.... Gaat hij 100% zeker basisspeler blijven? (Zelfde vraag geldt overigens voor Gakpo, nu het PSV middenveld overstroomt).

TheStrikers

Mijn definitieve selectie waarschjnlijk voor Topcoach Eredivisie .

Keepers.
J. Bijlow
J. Drommel

Verdedigers.
P. Max
D. Dumfries.
N. Tagliafico.
R. Bazoer.
J. Oosterwolde

Middenvelders.
O. Tannane.
J. Veerman.
C. Leemans.
Z. Flemming.
R. Vloet.
E. Linthorst.

Aanvallers.
D. Malen.
D. Tadic.
S. Berghuis.
H. Veerman.
Q. Menig

Opzich wel tevreden met me selectie. Maar twijfel om 1 AZ'er te nemen relafief makkelijke wedstrijden hebben die . Maja welke speler vervangen weet ik dus ook niet eigenlijk .

Platje

Zie bijna iedereen Bijlow nemen (in ieder geval door degene die hun team posten).. Feyenoord doet het aardig maar krijgt bijna altijd wel een goal tegen.. daarentegen hebben ze wel een makkelijk programma tot de winterstop / blinken andere teams ook niet uit in de 0 houden.. als ik een half of 1m ergens kan besparen ga ik toch wel voor Onana/Mvogo

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Ik twijfel nog erg over mijn aanvallers. Ik heb nu Antony, maar meer omdat ik nog weinig alternatieven zie in die prijsklasse. Maar verwacht van hem ook niet heel veel goals, wel wat assists en veel speelminuten. Maar niet 4 miljoen waardig. Ook zit ik nog met Aboukhlal, gaat hij zijn basisplaats behouden, AZ-kenners iemand?. Dan is hij voor die prijs heel interessant.

Peli

'@Jelle
Pavlidis, Gakpo, Kerk
Om er zomaar een paar te noemen.

JellevanderLinden

'@Roy allemaal ook overwogen. Maar zijn geen must-haves. Gaat Gakpo wel vaak genoeg spelen. Kerk zal zijn doelpunten en assists meepakken, maar is niet iemand waar je extreem veel van mag verwachten (is ook niet de spits, maar de buitenspeler). Pavlidis verwacht ik van de 3 de meeste goals, maar Willem 2 is dan weer het punt waar ik mee zit. Kunnen het zowel goed en minder doen.

Peli

'@Jelle
Alsof Willem 2 een prutsploeg is. Die gaan gewoon weer meedoen voor Europees voetbal, verwacht ik.
Daarnaast... De topscorer van de eredivisie speelde vorig seizoen nota bene bij Heracles. Dat zegt dus lang niet alles ;)
Verder is Pavlidis een aanvaller, waarbij je dus nul rekening hoeft te houden met evt. tegengoals die zijn team gaat incasseren.

Tour de Flits

'@Roy, ik ben ook nog in dubio voor wat betreft Zahavi. Wel een aardig prijskaart, maar wat je zegt, ook een garantie op goals mits basis.

Daarnaast nog zwaar in twijfel over Tadic. Nu nog niet. Veel. Laten zien, maar als hij straks weer in de spits gaat spelen verwacht ik er toch wel weer meer van. Heb nu een team onder Tadic, straks maar eens eentje met maken.

Ps. Is er ook een subpoule van wielerflits voor de niet-wielren spellen?

Peli

'@Tour de Flits
Ik ga de gok wagen.
Hoppa... En Mazraoui erin en Zahavi.
God zegene de greep :)

Tadic was voor mij ook lang een twijfelpunt.
Maar ik mag toch hopen dat, zeker zodra de wedstrijden zich op gaan stapelen voor Ajax, Ten Hag tot inkeer komt en Tadic 'gewoon' in de spits gaat zetten.

Laatst gewijzigd
Westland95

Vanavond Ten Hag even bellen om ons wat duidelijkheid te verschaffen.

Imbatido

Het blijft toch jammer dat Scorito Topcoach (en al hun andere spellen) maar niet of nauwelijks verbeterd. Ik vraag me serieus af waarom niet-spelende spelers niet gewoon worden vervangen door bankspelers, daar zijn ze toch voor zou je zeggen. Wordt weer enorm frustrerend als je (Ajax-)spelers kiest die in het weekend ineens niet blijken te spelen. Dat je geld uitgeeft aan een Promes/Antony/Kudus/Tagliafico/Schuurs/Mazraoui die dan ineens niet mee blijkt te doen. Nu blijf ik maar zoveel mogelijk weg bij mogelijke roulatiespelers van de Europees spelende clubs. Of dat een speler ineens geblesseerd afhaakt voor de wedstrijd.

Hetzelfde geldt voor niet-spelende captains. Dat overkwam me vorige speelronde al toen Max donderdagavond geblesseerd was geraakt. Zou een kleine moeite zijn om een reserve-captain te kunnen kiezen. Voor een betaald spel zou je toch verwachten dat ze ook verbeteringen toepassen om het spel leuker te maken.

Laatst gewijzigd
Westland95

'@Imbatido Goeie idd. Gewoon van tevoren voor elke linie een 1e reserve, die punten verdient als basisspeler mocht 1 uit die linie van je basiself niet spelen.

Harderijder

Wat dat betreft kunnen ze nog veel leren van de Engelse variant van dit spel ja. Maar ze hebben zelf al aangegeven er geen oren naar te hebben om dat aan te passen.

Bernardus

'@Jelle, Ik denk dat Karlsson op links basis komt te staan bij AZ.

Pim96

Topcoach eredivisie ben ik wel over uit. Beetje jammer dat er geen discussies komen over de Jupiler Pro league of Keuken kampioen divisie op dit forum. Daar zou ik wat aan hebben namelijk ;)

Moet zeggen dat je daar wel makkelijker de toppers erin klikt dan bij eredivisie.

Ab Normaal

'@Pim96
Wat wil je weten dan?

Platje

Ik vind vooral België erg lastig, volg het niet en heb afgelopen jaar (en zelfs tijdens de eerste rondes van dit jaar) gemerkt dat er veel meer wisseling plaatsvindt in de basis..

Laatst gewijzigd
Pim96

België heb ik denk ik wel rond. Kies ik wel voor iets meer zekerheid. Bijvoorbeeld een Mboyo in de aanval. Vooral de focus op het middenveld gelegd daar.

Keuken kampioen vind ik wat lastiger. Denken jullie dat Ter Heide straks weer basis komt na blessure? En dat Maulun weer Paulissen vervangt na wreefblessure. Ik zag dat Verheydt ook wissel stond net, is daar een reden voor?

Threeohthree

Enige waar ik nog een beetje over twijfel bij de KKD is die Taabounii. Die man kan maar zo deze lijn doorzetten, maar dit kan die ook maar zo doen voor AZ 1. Dan heb je 2.5 mil op de tribune de komende 10 wedstrijden. Alle Graafschap wedstrijden die worden pas in 2022 gespeeld lijkt het dus een Lieftink zie ik dan ook niet zo zitten en Maulunn lijkt dan het beste alternatief voor die prijs.

België is eigenlijk elke linie wel interessant, maar vooral het middenveld. Op het middenveld zou ik echt wel 7-8 spelers willen. Die wisselingen houdt je helaas altijd inderdaad. Over het algemeen is een goede vuistregel dat wanneer een speler goed speelt hij de week daarna vrij is :p.

@Pim: https://www.nu.nl/voetbal/6084297/almere-city-speelt-gelijk-in-den-bosch-en-verzuimt-koppositie-over-te-nemen.html

Licht geblesseerd nog.

Laatst gewijzigd
Astarloa

Topcoach Belgie vind ik alleen de verdediging lastig. Buiten die van Brugge presteren die anderen eigenlijk allemaal niet. Budget is eigenlijk ook te ruim voor de prijzen. Ik kan vrijwel iedereen pakken die ik wil.

Genomico

KKD team staat als een huis. Genoeg goede goedkope keuzes te vinden waardoor je de absolute toppers allemaal wel kan nemen. Die zijn ook niet allemaal zo duur. Met een ongelimiteerd budget had ik denk ik maar 1 andere basisspeler genomen. Er zijn veel goede goedkope verdedigers te kiezen overigens. Zelfs voor een koopje als ter Heide is geen plaats.

Net als Threeohthree twijfels over Taabouni, maar het risico om hem niet te nemen lijkt me groter dan om hem wel te nemen (FOMO).

Laatst gewijzigd
Tour de Flits

Leuk om het inderdaad ook over deze spellen te hebben! KKD is. Voor mij al klaar, zitten een paar mooie koopjes bij waardoor je, zoals hier al gezegd is, de toppers die je wilt allemaal kunt nemen.

Ik denk wel dat nu Corona de eerste divisie bereikt heeft, je hier veel verschillen gaat zien. Sowieso natuurlijk omdat heel veel wedstrijden later pas erbij komen, maar ook omdat je nu opstellingen maakt en je nog niet weet of je speler tzt nkg steeds basis speelt of dam toevallig net geblesseeerd/geschorst is.

Wat betreft Topcoach BE, daar ga ik vandaag nog even aan sleutelen. 60 procent van het team staat, maar er zitten nog wat gaten.

Wat dat betreft 'fijn' dat het amateurvoetbal in Nederland eruit ligt, heb ik morgen nog heel de dag tijd ;)

1 2 ... 285 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.