Scorito-algemeen

1 2 ... 284 ... 606 607
Patrick Schaap

Snap ik Pim, maar Pinas neemt de penalty's; die gaat een hoop punten voor je pakken als hij de penalty's erin schiet.

MarvinG

Daar tegenover staat wel dat hij waarschijnlijk meer tegengoals krijgt...

Treenert

Pinas oké maar dan wel als 5e basisspeler. Tegen de top 5 wil je hem niet in de basis hebben.

Slechtste scenario:
ADO - PSV 0-4
Speeltijd: +36
Tegendoelpunten: - 2 x 24= -48
Gemiste penalty: -96
Totaal: - 108 als basisspeler, 'slechts' -54 als bankzitter, +/- 0 als tribunespeler

Goed scenario:
ADO - PEC 2-0
Speeltijd: +36
De Nul: +48
Penalty benut: +96
Winst: +18
Totaal: 198 als basisspeler, 99 als bankzitter (waar ik hem heb!), +/- 0 als tribunespeler

Waarschijnlijk zal hij bij mij nooit de basis halen maar altijd als bankzitter meegaan daar ik met 4 andere bassispelers begin. Als er een verdediger uitvalt verander ik gewoon van systeem en speel dan met 3 verdedigers achterop waarbij Pinas bankspeler blijft (als niet hij juist geblesseerd is).

Laatst gewijzigd
Patrick Schaap

Nee klopt. De eerste periode met je vaste selectie duurt ook relatief kort. Ik besteed mijn geld in een goede elf in plaats van het investeren in de breedte.

Ab Normaal

'@Patrick Schaap
Waarom vraag je eigenlijk om de mening van anderen als je die vervolgens meten weerlegt en toch vasthoudt aan je eigen keuze? Is prima om overtuigd te zijn maar als je toch niet van plan bent om iets met die adviezen te doen hoef je het toch ook niet te vragen?

Patrick Schaap

Ik zeg niet dat de suggesties slecht zijn. Ik probeer alleen mijn keuzes uit te leggen. Dat zorgt voor discussie en dat is in mijn ogen alleen maar goed.

BrackenRidgeCycling

Iemand die Madueke mee neemt? wel leuk als pinch hitter.
Ik heb hem er nu in staan, Kerk lijkt me ook wel wat voor 3.5 maar als die Madueke steeds zo blijft invallen

Pim96

Ik ben wel benieuwd welke formaties jullie gaan spelen. Heb het eigenlijk altijd meer voor de lol gespeeld tegen familie, maar wil nu stappen gaan zetten voor scorito index. Iemand nog tips?

Peli

Madueke erbij nemen en hopen dat hij èn invalt èn scoort vind ik persoonlijk best tricky. Dan zou ik voor dat geld (3.5M toch) liever een zekere basisspeler nemen (Kerk, Pavlidis, Gakpo etc.)

En ik heb mijn selectie zo ingericht dat ik met gemak alle formaties kan gebruiken. Al ga ik bij voorkeur altijd het liefst voor 3-4-3.

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

soms moet je een risico nemen toch Roy? mijn andere aanvallers zijn malen , berghuis cerny en besuijen

Chef83

Pinas is denk ik ook niet zeker of hij basis speler blijft want ado heeft een italiaanse centrale verdediger erbij gehaald del fabro .

Waarom hebben heel veel teams die hier voorbij kwamen daneels en nog 1 speler in de voorhoede die slebei niet spelen ? Omdat de toppers pas na de winterstop spelen ? Dan is het niet te hopen dat er 1 of 2 gebl of geschorst word.

Peli

Niet dat ik 'm heb, maar vooralsnog was Daneels in elke wedstrijd basisspeler. Al zal dat wss niet lang zo blijven.
Ik vermoed dat de meesten van hem hebben gekozen als 'weggooiertje' van 500K.

En ja, risico's heb ik ook genomen. Hoort idd bij het spel.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Daneels zal puur uit budgetoverwegingen zijn. Je vaste tribuneklant en als je toevallig een keer een schorsing of blessure hebt speel je een keer met een extra verdediger of middenvelder.
Lijkt me een zeer plausibele gok. Kans op schorsingen bij aanvallers zijn niet zo heel groot, dus als je zekere basisspelers neemt is je enige risico blessures.

Pim96

Ik heb zelf ook Daneels in mijn team. Als het blijft staan is het mooi meegenomen en anders wissel ik inderdaad van formatie. De alternatieven van 750k van ADO zijn ook onzeker. Ander RKC alternatief in de prijsklasse nog wel interessant.

Verder vind ik voor een tribunespeler 1 miljoen gewoon te gortig. Investeer ik liever in mijn basis of zekerheid bank. Vd heijden is dan nog wel een leuk gokje. Groot talent en kan best helemaal doorbreken dit jaar.

Peli

Ik hield bij het samenstellen van mn team ook rekening met een 500K/750K als goedkoopste aanvaller.
Maar toen ik 17 vd 18 spelers met tevredenheid gekozen had, had ik nog exact 1,25M over.
En dus heb ik, en dat is pure luxe, Cerny als 5e aanvaller.
Het kwam stomtoevallig zo uit.

Laatst gewijzigd
Harderijder

Je kan max 3 spitsen opstellen en er max 1 op de bank hebben. Dus die vijfde zal niet veel toevoegen tenzij je gaat rouleren.

Mijn doel is vooral elke week 11 spelers op te kunnen stellen die punten gaan halen. Daarom ga ik voor een brede selectie, waarbij er dus best iemand van 3,5 miljoen op de tribune kan komen voor een week.

Daarnaast denk ik dat juist omdat er weinig speelronden zijn het verschil tussen een 6 en 3 miljoen speler niet heel groot gaat zijn. En omdat er geen waardestijgingen zijn ga ik gokjes zoveel mogelijk vermijden. Helaas, want dat was een leuk onderdeel.

Ludi

Afschaffen van de waardestijging is toch wel een beetje als een kinderfeestje zonder frietjes of pannenkoeken.

La Primavera

En limonade in plaats van cola.

tunix

Vind het toch lastig wie ik van Ajax ga nemen. Wil er toch altijd wel minstens 3, liefst 4.

- Tadic lijkt een zekerheid ondanks zijn 6 mil
- Onana altijd een veilige keuze voor in de basis, 4 mil normale prijs
- Tagliafico ben ik minder tevreden over laatste wedstrijden
- Klaassen ben ik benieuwd naar maar 5,5 is gelijk wel een gok
- Promes te duur naar mijn mening, speelt mindere wedstrijden

Peli

Zijn de iets goedkopere Ajacieden dan geen optie voor je, voor achterin (Mazraoui 3.5M) en op het middenveld (Kudus 4.0M)?

tunix

Ja Kudus is zekee aantrekkelijk voor die prijs. Hoe zit het met zijn blessure? Hoe zeker is Mazraoui van zn plek? Heeft toch niet altijd zn vaste basisplek of maakt geen 90 minuten.

Peli

Ik vermoed dat Mazraoui zekerder is van zijn basisplaats dan Kudus.

Astarloa

Ben alleen bang dat Klaiber ook wel wat potjes gaat spelen die rondom de CL vallen.

Heeft Ten Hag al meer duidelijkheid gegeven over de rol van Klaassen en wie de spits gaat invullen?

puntenjager

Team gereed. Nu de opstelling nog dit weekend. Veerman, Pinas, Oosterwolde of Leemans in de basis?
Veerman, uit naar Ajax. Lastig.
Pinas, thuis tegen Vitesse. Thuis misschien een pluspuntje, maar zou Vitesse moeten winnen. Hopen op een penalty voor ADO.
Oosterwolde, uit naar Willem 2. Twente zou zomaar kunnen winnen, maar houden ze de 0?
Leemans, thuis tegen PSV. Lastig.

Vooralsnog staat Oosterwolde in de basis, maar ben er nog niet helemaal uit. Misschien kan iemand van jullie me overhalen?

Barrygoal

Ik zit ook met de spelers van ajax te dubben, heb martinez en schuurs eruit gehaald. ben bang dat ten hag veel te veel gaat rouleren. nu alleen klaassen ( ook gokkie ) en onana erin. Promes is veels te duur. klaassen maakte z'n waarde in het verlden meer dan waar.

1 2 ... 284 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.