'@Ab: Maar dat scheelt dan max 120 punt per race toch? Als een Kimmi 12 wordt en magnussen een DNF. Ik moet zeggen dat ik het wel met je eens bent dat dat uiteindelijk toch oploopt, maar als je tegenstander vervolgens een keer de verkeerde man een factor 5 geeft ben je in 1 race weer helemaal ingelopen. Ik denk dat bijvoorbeeld het niet hebben van Ricciardo mensen meer punten heeft gekost dan welke D keuze dan ook.
Kopmanfactor blijft zwaar meewegen in tennis. Ik had geen Swiatek of andere D vrouw, dus ik moest vanaf ronde 4 een B vrouw selecteren. Dan kan je die nog zo goed kiezen, uiteindelijk zul je zien dat precies de 14% die Swiatek heeft boven je eindigt en mijn eindstand dus 86% is. Dat valt ook nauwelijks te compenseren met het hebben van andere 'juiste' B of A vrouwen.
Gefeliciteerd dspiky! Ik hoop de komende maanden (Topcoach, WK darts en AO vervallen matige scores) op je te gaan jagen!!
RG ben ik op 88,0% geëindigd. Dat was helaas praktisch het maximaal haalbare zonder Swiatek
Qua kopmanfactor is het spel al reuze verbeterd. Maar de combinatie van oplopende puntentelling, afnemende kans dat je überhaupt een speler hebt om kopman te maken en de nog hoger wordende kopmanfactor, maakt de laatste rondes van het spel wel erg bepalend.
Het zou mijns inziens leuker zijn als de kopmanfactor verder teruggaat naar iedere ronde x2. Verder zou ik een spel met prijskaartjes leuker vinden dan met categorieën, maar dat is misschien wat te pittig voor de gemiddelde speler
'@Hartstikkebedankt: Eens. Ik had ze een weekje geleden hier een tweet over gestuurd en ze gaven aan dat het er zo lang uit ligt omdat ze over gaan op een ander systeem. Er zitten echter nog wat babyziektes in dat systeem waardoor het inmiddels helaas nog niet online is.
Echter is het natuurlijk wel bizar dat het er inmiddels als meer dan een maand er uit ligt. Dat is vrij ongekend in deze tijd.
Als Klaassen idd op 6 komt te staan, dan verschijnt hij waarschijnlijk niet (reagerend op Pim) regelmatig voor de goal. Dat dat Gravenberch wel lukte, is omdat hij op 8 stond. Alvarez staat nu op 6, die zie je (gelukkig) haast nooit voor de goal.
Als EtH slim is zet hij Klaassen niet op 6, daarvoor heeft die jongen teveel drang naar voren. 6: Martinez 8: Klaassen 10: Kudus.
Maar we weten inmiddels dat EtH niet denkt als de gemiddelde supporter/fan.
Ik doe ook mee aan Topcoach van Scorito. Hier is mijn voorlopige selectie:
Keepers:
Pasveer (Vitesse)
Mulder (Heerenveen)
Verdedigers:
Max (PSV)
Schuurs (Ajax)
Warmerdam (Utrecht)
Pinas (ADO Den Haag)
Wouters (RKC Waalwijk)
Middenvelders:
Tannane (Vitesse)
J.Veerman (Heerenveen)
Götze/Klaassen (PSV/Ajax)
Teixeira (Feyenoord)
De Wit (AZ)
De Boer (ADO Den Haag)
Aanvallers:
Tadic (Ajax)
Antony/Zahavi (Ajax/PSV)
Berghuis (Feyenoord)
Cerny (FC Twente)
Daneels (RKC Waalwijk)
Zijn er nog enige opmerkingen en/of suggesties? Ik hoor ze graag!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.