Scorito-algemeen

1 2 ... 283 ... 606 607
Ajvenema

'@Ab: Maar dat scheelt dan max 120 punt per race toch? Als een Kimmi 12 wordt en magnussen een DNF. Ik moet zeggen dat ik het wel met je eens bent dat dat uiteindelijk toch oploopt, maar als je tegenstander vervolgens een keer de verkeerde man een factor 5 geeft ben je in 1 race weer helemaal ingelopen. Ik denk dat bijvoorbeeld het niet hebben van Ricciardo mensen meer punten heeft gekost dan welke D keuze dan ook.

Starlynk

Gisteren de 2e ronde F1 afgesloten met 5 van de 5 (!) uitvallers in mijn team. Drama dagje en daardoor gedaald van 97.8% naar 95.7% haha Ouch! Nu eens kijken wie ik naast Leclerc in mijn team ga klikken voor de 3e ronde!

Westland95

Ricciardo was met afgelopen teamselectie inderdaad de sleutel-coureur. Met 2 Racing Points kwam je er bekaaid vanaf, zeker Stroll was met 2 uitvalbeurten een zware dobber. Blij dat ik Perez, Ricciardo en Sainz had had. Zo geklommen naar 99.7%.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Dat tennis blijft een aanfluiting. Alleen door het hebben van Swiatek voor het eerst in heel lange tijd weer eens boven de 90 procent geëindigd. Hopelijk wordt daar eens een ander format verzonnen.

Ab Normaal

'@Ajvenema
Zeker zijn dat geen grote verschillen, maar als de teams al voor het grootste gedeelte op elkaar lijken en ook de kopmannen zijn nav de kwalificatie vaak hetzelfde dan wordt het juist op die kleine dingen beslist.

DKrikk

Kopmanfactor blijft zwaar meewegen in tennis. Ik had geen Swiatek of andere D vrouw, dus ik moest vanaf ronde 4 een B vrouw selecteren. Dan kan je die nog zo goed kiezen, uiteindelijk zul je zien dat precies de 14% die Swiatek heeft boven je eindigt en mijn eindstand dus 86% is. Dat valt ook nauwelijks te compenseren met het hebben van andere 'juiste' B of A vrouwen.

zeewolde

Same here. In de eerste ronde slechts een paar verschillen met de uiteindelijke winnaar, waarbij zijn captain zelfs nog verliest in de eerste ronde. Maar ik had dus geen Swiatek en in de halve finale gokje gewaagd met Schwartzmann om nog iets te bereiken. 84% dus.

tunix

Götze 6 mil Promes 6,5 mil. Niet in mijn team. Kan spelers aanwijzen van 3/3,5 die evenveel of meer punten gaan halen.

dspiky

Ik zie dat ik, mede door een voorlopige top-100 plaats in het klassiekerspel, voor het eerst eerste sta in de index! De voorsprong is klein, maar het is toch wel leuk om ‘beloond’ te worden voor het fanatiek spelen van alle Scorito spellen vanaf 2018.

Ludi

Gefeliciteerd! Leuk he, om die 1 te zien, ookal is het bijvoorbeeld maar voor een week!

hartstikkebedankt

Ik vind dat het overzichtje met je scores (en daaraan verwant de head-to-headfunctie) er nu wel heel erg lang uitligt. Voor een website waar we inmiddels voor betalen, waarschijnlijk te lang. Jammer.

kevinraar

dit is mij KKD team

alblas
woud

verdedigers
riera
kourouani
tuturamina
kuipers
hammouti

middevelders
el allouchi
bruijn
alberg
koolwijk
kaak
van doorn

aanvallers
van hooijdonk
tavsan
omarsson
van mighem
muhren

Genomico

'@dspiky: Gratz! Zeker iets om trots op te zijn. Ik sta zelf 12e, +/- 2000 punten achter jou, en hoop stiekem een gooi te doen naar die eerste plaats wanneer de Vuelta is gestart. Daar heb ik nog een upswing mogelijkheid van >4000 punten (vorig jaar <50%).

Pietje Precies

Gefeliciteerd dspiky! Ik hoop de komende maanden (Topcoach, WK darts en AO vervallen matige scores) op je te gaan jagen!!

RG ben ik op 88,0% geëindigd. Dat was helaas praktisch het maximaal haalbare zonder Swiatek

Qua kopmanfactor is het spel al reuze verbeterd. Maar de combinatie van oplopende puntentelling, afnemende kans dat je überhaupt een speler hebt om kopman te maken en de nog hoger wordende kopmanfactor, maakt de laatste rondes van het spel wel erg bepalend.

Het zou mijns inziens leuker zijn als de kopmanfactor verder teruggaat naar iedere ronde x2. Verder zou ik een spel met prijskaartjes leuker vinden dan met categorieën, maar dat is misschien wat te pittig voor de gemiddelde speler

Threeohthree

'@Hartstikkebedankt: Eens. Ik had ze een weekje geleden hier een tweet over gestuurd en ze gaven aan dat het er zo lang uit ligt omdat ze over gaan op een ander systeem. Er zitten echter nog wat babyziektes in dat systeem waardoor het inmiddels helaas nog niet online is.

Echter is het natuurlijk wel bizar dat het er inmiddels als meer dan een maand er uit ligt. Dat is vrij ongekend in deze tijd.

McEwan024

Promes/Zahavi of Klaassen/Malen.

Laatste dilemma

Boasson en Hagen

Ik verwacht niet veel goals van Klaassen in zijn nieuwe rol.

Chef83

Wat word klaasen zijn nieuwe rol dan ???

Jori

6 of 10, aldus EtH. Oefenwedstrijd speelde hij op 6

Pim96

Een Klaassen op 6 gaat ook zijn goals meepakken. Is erg doelgericht. Je ziet Gravenbergh ook vaak voor de goal verschijnen. Daarbij verwacht ik dat Klaassen op 10 terecht gaat komen.

mart1202

Iedereen negeert Kudus? Zou ook zomaar eens op de nr 10 positie terecht kunnen komen ;)

Teeke_de_Kapper

heb Klaassen veel bij Werder Bremen gezien... als stofzuiger op het middenveld geweldig, vaak ook drijfveer voor de aanval, maar doelpunten maken hoo maar.. Werd daarom ook wel Mister "Chancentod" genoemd

Peli

Als Klaassen idd op 6 komt te staan, dan verschijnt hij waarschijnlijk niet (reagerend op Pim) regelmatig voor de goal. Dat dat Gravenberch wel lukte, is omdat hij op 8 stond. Alvarez staat nu op 6, die zie je (gelukkig) haast nooit voor de goal.
Als EtH slim is zet hij Klaassen niet op 6, daarvoor heeft die jongen teveel drang naar voren. 6: Martinez 8: Klaassen 10: Kudus.
Maar we weten inmiddels dat EtH niet denkt als de gemiddelde supporter/fan.

Patrick Schaap

Ik doe ook mee aan Topcoach van Scorito. Hier is mijn voorlopige selectie:

Keepers:

Pasveer (Vitesse)
Mulder (Heerenveen)

Verdedigers:

Max (PSV)
Schuurs (Ajax)
Warmerdam (Utrecht)
Pinas (ADO Den Haag)
Wouters (RKC Waalwijk)

Middenvelders:

Tannane (Vitesse)
J.Veerman (Heerenveen)
Götze/Klaassen (PSV/Ajax)
Teixeira (Feyenoord)
De Wit (AZ)
De Boer (ADO Den Haag)

Aanvallers:

Tadic (Ajax)
Antony/Zahavi (Ajax/PSV)
Berghuis (Feyenoord)
Cerny (FC Twente)
Daneels (RKC Waalwijk)

Zijn er nog enige opmerkingen en/of suggesties? Ik hoor ze graag!

Pim96

Prima team denk ik @Patrick Schaap. Verdediging is wel wat kwetsbaar. Als er 1 iemand uitvalt dan zit je met een ADO verdediger basis en RKC verdediger bank. Zou ik persoonlijk niet blij van worden. Kan namelijk best wat minpunten opleveren.

1 2 ... 283 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.