Niet vergeten dat de Champions League en Europa League dadelijk in sneltreinvaart worden afgewerkt, met 2x drie weken achter elkaar een wedstrijd. Ik heb even het programma van Ajax gekeken, maar die spelen dan twee keer in 21 dagen 7 wedstrijden. Ik zie Mazraoui een aantal keer voorbij komen, maar ik denk dat Klaiber in die periodes ook wel eens gaat spelen. Mazraoui zal sowieso spelen in de CL maar kan nooit alles spelen tot de winterstop, is best blessuregevoelig. En zo zijn er wel meer posities denk ik waar gerouleerd zal gaan worden. Eigenlijk overal heb je daar kans op. De enige zekerheid bij Ajax die ik zie is eigenlijk Onana, en misschien Tadic.
Voor PSV, Feyenoord en AZ geldt hetzelfde. PSV heeft sowieso een enorm brede selectie dus die gaan hoe dan ook rouleren. Bij Feyenoord valt er niet heel veel te rouleren. Ajax heeft welals voordeel dat ze vaak de eerste wedstrijd zijn, maar een topper op de tribune is ook zonde van het geld.
Zoals bij sportpools 1v1s voorspellen en de top x van de race voorspellen kan. Deadline voor quaky. 100 punten per 1v1 verdelen.
Bv ricciardo va perez voor beiden evenveel punten, of ocon vs gasly met (40/60) of iets dergelijks. Zoiets kan. En dan 50 punten per juiste eindplek oid.
X5 en nog 3 andere kopmannen en de categorier en budget combinatie met een verplicht aantal per.categorie is gewoon lastig.
'@ajvenema 4x inzetten op Bottas vind ik gewoon zonde. Dat is een maximum van 120 punten x 4. Met andere rijders kun je zoveel meer punten scoren.
Ik vind de nieuwe verdeling, zoals KJ al zegt veel te straight forward. Beetje jammer. De vorige keer kon je meer het verschil maken in het maken van selecties.
Tuurlijk kan dat. Maar dat zou ik alleen doen om betere C rijders te krijgen. Ikzelf qben al tevreden met Norris, Ocon en Stroll/Sainz. Albon is niet gegarandeerd een betere keuze als diezelfde namen. Dan zou ik gek vinden om Ricciardo te kiezen ipv Max. Waarom zou je Ricciardo vaker captain zetten dan Max.
Ik ben het helemaal met Ajvenema eens. De E-categorie is simpelweg niet constant genoeg. (Wel constant genoeg te weinig punten) De echte punten worden gescoord met je C en D coureurs. De 2e periode heb ik de focus hierop gelegd en ben ik gestegen van 91% naar 99%. Met je A en B coureurs ga je het verschil niet maken. Dus kun je beter zo veel mogelijk investeren in de C en D categorie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.