Scorito-algemeen

1 2 ... 282 ... 606 607
Imbatido

Niet vergeten dat de Champions League en Europa League dadelijk in sneltreinvaart worden afgewerkt, met 2x drie weken achter elkaar een wedstrijd. Ik heb even het programma van Ajax gekeken, maar die spelen dan twee keer in 21 dagen 7 wedstrijden. Ik zie Mazraoui een aantal keer voorbij komen, maar ik denk dat Klaiber in die periodes ook wel eens gaat spelen. Mazraoui zal sowieso spelen in de CL maar kan nooit alles spelen tot de winterstop, is best blessuregevoelig. En zo zijn er wel meer posities denk ik waar gerouleerd zal gaan worden. Eigenlijk overal heb je daar kans op. De enige zekerheid bij Ajax die ik zie is eigenlijk Onana, en misschien Tadic.

Voor PSV, Feyenoord en AZ geldt hetzelfde. PSV heeft sowieso een enorm brede selectie dus die gaan hoe dan ook rouleren. Bij Feyenoord valt er niet heel veel te rouleren. Ajax heeft welals voordeel dat ze vaak de eerste wedstrijd zijn, maar een topper op de tribune is ook zonde van het geld.

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Ik heb als scorito speler de opmerking gemaakt dat ik het leuker vind als teams pas worden gedeeld na de deadline. Ik ben geen moderator en je hoeft je er ook niet aan te houden als je het er niet mee eens bent. Het was maar een suggestie.

Peli

'@JapieJapo
Ik doelde niet op jouw bericht (heb ik ook niet gelezen, denk ik)
Prima suggestie wel, overigens.

Ludi

Leclerc en vettel D is toch niet wat ik ooit had verwacht te zien

Ajvenema

F1 is echt totaal ongeschikt voor een spel als dit. Lekker op ‘safe’ gespeeld met bottas x4, valt ineens die mercedes weer uit. Grote loterij:) zou ook niet weten hoe dat beter kan...

Ludi

Zoals bij sportpools 1v1s voorspellen en de top x van de race voorspellen kan. Deadline voor quaky. 100 punten per 1v1 verdelen.

Bv ricciardo va perez voor beiden evenveel punten, of ocon vs gasly met (40/60) of iets dergelijks. Zoiets kan. En dan 50 punten per juiste eindplek oid.

X5 en nog 3 andere kopmannen en de categorier en budget combinatie met een verplicht aantal per.categorie is gewoon lastig.

danusz1986

Gokje gewaagd met djoko. 63% naar 52%. Was toch al drama.

Ab Normaal

Snap dat gokje wel.
Geëindigd op plaats 90. 98,9%. Net geen houden bekertje.

Threeohthree

'@Genomico: Als je het op tijd ziet kan je Scorito altijd even een tweet/mail sturen dan maken ze meestal de speler op verzoek aan.

michelb6

Die nieuwe F1 indeling is wel een inkoppertje. Maargoed, ik heb dan ook wat in te halen na mijn dramatische keuzes afgelopen selectie.

rev

Roland Garros wat was je afschuwelijk, maar liefst 48.2% gescoord.

Ludi

'@harderijder: er zijn denk ik 2 opties. 1 met verstappen, die vult zichzelf, 1 zonder verstappen, die vult zichzelf ook.

user27311

'@ajvenema 4x inzetten op Bottas vind ik gewoon zonde. Dat is een maximum van 120 punten x 4. Met andere rijders kun je zoveel meer punten scoren.

Ik vind de nieuwe verdeling, zoals KJ al zegt veel te straight forward. Beetje jammer. De vorige keer kon je meer het verschil maken in het maken van selecties.

Ajvenema

'@martijn: da’s ook mijn insteek, maar mijn vaste x5 stroll was nu hulkenberg vanaf p20:) wat ik idealiter had moeten doen vandaag, was raikonnen een factor geven voor 120, dat somt wel op hoe slecht mn week was. Voordeel van de mercedes is dat ie zelden uitvalt:)

Aardappel

Haha ik kom toch terug op Promes, 6,5 om te bankieren misschien iets van het goede

Westland95

Oh wat ben ik blij dat Rolland Garros is afgelopen. Een beschamende 37%. Aankomende week weer lekker puzzelen met Topcoach en F1, alhoewel F1 niet heel moeilijk is. Investeren in D-coureurs. Ricciardo en Perez als B-coureurs is redelijk bizar.

Keshi

Tennis was alweer een drama en nu zie ik dat ik ook nog per ongeluk Djokovic captain had gemaakt, 41%. Australie 39 en US Open 27. Wat een tennisjaar.
@Ab, goed gespeeld, gefeliciteerd!

danusz1986

Je hebt of Hamilton, Max, Norris, Sainz en Ocon of Bottas, Max, Stroll, Norris, Ocon. Meer opties zijn er niet.

raymankapeens

Je kan toch Max als B prima skippen? Hoe vaak ga je die captain maken?

danusz1986

Tuurlijk kan dat. Maar dat zou ik alleen doen om betere C rijders te krijgen. Ikzelf qben al tevreden met Norris, Ocon en Stroll/Sainz. Albon is niet gegarandeerd een betere keuze als diezelfde namen. Dan zou ik gek vinden om Ricciardo te kiezen ipv Max. Waarom zou je Ricciardo vaker captain zetten dan Max.

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Als je Max neemt kan je Lecrec niet nemen, als je ook Hamilton neemt

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ja hoor, dat kan wel.
De E keuze wordt misschien wel de belangrijkste keuze.

Ajvenema

De E keuze lijkt me er juist amper toe doen. Allemaal niet constant genoeg om een factor op te plakken. Voor de A en B’s geldt dan weer dat er amper 120+ op te pakken valt. Denk dat ik toch redelijk ga focussen op c en d categorie

Ab Normaal

'@Ajvenema
Dat dacht ik eerst ook. Maar ik speel in een subleague met een vriend, eerste ronde exact hetzelfde team, nauwelijks verschil in de stand, tweede ronde 1 verschil, hij Raikkonen, ik Magnussen en ineens staat hij een behoorlijk stuk voor. En dat komt niet door de captains.

user27311

Ik ben het helemaal met Ajvenema eens. De E-categorie is simpelweg niet constant genoeg. (Wel constant genoeg te weinig punten) De echte punten worden gescoord met je C en D coureurs. De 2e periode heb ik de focus hierop gelegd en ben ik gestegen van 91% naar 99%. Met je A en B coureurs ga je het verschil niet maken. Dus kun je beter zo veel mogelijk investeren in de C en D categorie.

1 2 ... 282 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.