Scorito-algemeen

1 2 ... 293 ... 606 607
Marsthinaikos

'@Daan Bij PSV nu ook al. Gaat weer een spannend weekend worden zo :). De KKD is helemaal vervelend met wedstrijden op maandag en dinsdag.

Genomico

Vituele Scorito index van 94.700+ punten. Dat ziet er alvast goed uit voor maandag. Hopelijk genoeg voor de 1e plaats.

Ludi

Lijkt me wel, toen ik eerste stond had ik volgens mij 92.5k ofzo. Meestal staat er niemand 93k+

Goed bezig! 👍

Hier nu ~90k virtueel.

Laatst gewijzigd
Benzardi

En hier is mijn elftal.
Het gaat nog niet echt goed maar we hebben vertrouwen in deze kanjers.

K.
Bizot
Ruiter

Verd.
Tagliafico
Letschert
Hoogma
Dumfries
Wouters

Mid.
Veerman
Ndayishimiye
Peña
K. de Boer
De wit
Promes

Aanv.
Pavlidis
Gapko
Berhuis
Cerny
van der Heide

Ludi

Ligt het aan mij of is f1 max+norris/sainz vs Ricciardo/perez+Albon?

Niet dat die keuze per se triviaal is, maar vraag me af of andere spelers een ander probleem hebben? :p

Ze hadden max vanaf het begin gewoon a moeten maken, met waarde bottas -1. Was veel interessanter geweest.

Laatst gewijzigd
Genomico

Zelfs dat lijkt mij niet eens een echte keuze. De E-categorie kan alleen wat verschillen opleveren.

Laatst gewijzigd
Ludi

Mwah, kan je op 2 manieren bekijken. Max levert een extra zekere 100(+) kopman op (2/3), maar haalt maximaal 140 punten (meestal gewoon 100) en albon heeft een hoger potentieel consistent plafond dan sainz/norris. Al denk ik niet dat albon ooit dat potentieel ooit gaat halen. Scoort mogelijk ook gewoon onder sainz/norris soms.

Laatst gewijzigd
Genomico

Exact :) Dus (helaas voor het spel) maar één logische keuze.

JMVDB

Wie gaan het worden in de GP mannen?

zeewolde

Je moet je afvragen als je Max neemt, ga je hem ooit de kopmanfactor geven. De 2 D's, Hamilton en minimaal 1 C zouden bij mij altijd de voorkeur krijgen. Nu Albon daarnaast ook nog een C is, is hij een aantrekkelijker kopman dan Max. Dan heb je 5 mogelijkheden om uit te kiezen. Ik ga denk ik voor PER+ALB

Ajvenema

Niemand die Stroll en Norris/sainz overweegt?

Ab Normaal

Er zijn wel meer opties hoor. Als je Hamilton en Verstappen links laat liggen kun je alle goede C en D's nemen die je wilt.
Neem je Lewis en Max dan zit je automatisch vast aan Ocon (er van uit gaand dat iedereen begint met de D categorie) en dat geeft mij een moreel probleem omdat ik Ocon zo'n ontzettend naar mannetje vind dat ik die eigenlijk niet wil hebben. Zelfs niet als het tactisch gezien de beste optie is.

JMVDB

Wat denken jullie van het volgende team:
Hamilton
Ricciardo
Norris
Sainz
Stroll
Leclerc
Gasly
Raikkonen

?

Jori

Volgens mij elke F1 scorito is het beste als je gewoon de uitslagen van de vrije training pakt voorafgaand aan de deadline en daarop je selectie maakt. Rekening houden dat er waanzinnige factoren op de kopman zitten, dus dat in principe goedscorende E'tjes, D'tjes en C'tjes meer opleveren dan een goede B of A die maximaal 140 en 120 punten opleveren.

Vorige keer nog stom voor de RP's gekozen, terwijl de vrije trainingen al de renaults aanwezen.

Ludi

Wie ooit heeft bedacht x5 is een goed idee is niet helemaal lekker :p

@ab: mja als je geen nare mannetjes maar vooral leuke coureurs wilt meenemen dan zijn er meerdere opties ja. Bottas, ricciardo, stroll, norris en kimi lijken me dan zekerheidjes :p

Laatst gewijzigd
Treenert

Aaaaaarrrrrggggghhhhh, Kudus maanden aan de kant

Peli

Haha ik blij dat ik hem niet in mijn team heb opgenomen.
Dure tribuneklant.

raymankapeens

Gisteren zei je nog wat anders hahaha

Peli

Gisteren had ik op dat tijdstip nog geen idee van zijn aanstaande blessure ;-)
Nu ben ik grote blij. Het kan verkeren hè.

Platje

'@Roy geen Ajax-fan? Geen voetballiefhebber kan uiteraard ook. Ik heb hem niet in mijn selectie, maar ben er niet zo blij mee

Peli

'@Platje
Even beter je best doen op begrijpend lezen, maat ;-)
Ik ben blij dat ik hem niet in mijn team heb. That's it.
Ik ben alles behalve een ajacied, maar ik ben niet zo iemand die blij gaat lopen wezen om een zwaar geblesseerde spelers van hen.

arjenzvob

Eens met Platje. Beetje vreemde manier van blij zijn.

Peli

Haha best hoor.
Ik ben blij dat ik niet wekelijks tot de winterstop standaard een speler van 4 miljoen op de tribune hoef te zetten.
Wat is hier zo vreemd aan dan?

arjenzvob

Laat maar Roy. Lijkt alsof je het niet wilt begrijpen.

Laatst gewijzigd
Peli

Ik mis denk het probleem (dat jullie creëeren) volledig... 🤷🏼‍♂️
Mij een beetje verkeerd interpreteren en dan doen alsof ik een vreemde opmerking maak.
Anyway, zand erover.

Edit (als reactie op jouw edit @Arjen)
Heeft niks met begrijpen te maken, ik leg toch duidelijk uit dat ik met mijn bericht nul kwade intenties had.
Gewoon beter begrijpend lezen julliezijds en dan had deze non-discussie niet eens bestaan.
Nogmaals, wat mij betreft zand erover (tenzij jij ontzettend de behoefte hebt er nogmaals tegenin te gaan)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 293 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.