Scorito-algemeen

1 2 ... 294 ... 606 607
Platje

Waarschijnlijk begrijpen we elkaar idd verkeerd en het was niet als sneer o.i.d. bedoeld maar meer met een knipoog maar als ajacied ben ik er niet blij mee (en andere ajacieden ook niet gok ik)

Mijn reactie was niet op jouw eerste stuk 'blij dat ik hem niet in mijn team heb opgenomen' want dat snap ik, maar op je 2e reactie 'nu ben ik grote blij'. Daar zit toch een wezenlijk verschil tussen en ik kan heel goed begrijpend lezen al zeg ik het zelf 😀

Peli

Die grote blij uit mijn 2e reactie was exact dezelfde blij als uit mijn 1e reactie. Namelijk dat ik achteraf goed wegkom hem niet in mijn Topcoach team te hebben.
Niks meer, niks minder. Geen sneer, geen anti-ajax, geen leedvermaak...zelfs geen knipoog.
Eind goed al goed dus nu, lijkt me ✌🏼

Laatst gewijzigd
Platje

'@Roy 👍

Speelt de KKD eindelijk allemaal weer op vrijdag, speelt 90% van mn selectie pas om 21.00 uur, dat is dan weer jammer

Westland95

Denk je na vorige wedstrijd een goede keuze gemaakt te hebben met Kudus. Heb je er verder weer geen reet aan. We modderen door.

Ab Normaal

Ik ben juist weer blij dat ik toch de gok met Götze genomen heb.
Wel benieuwd wie Ten Hag nu op 10 gaat zetten.
Of ie toch weer voor Promes gaat of dat juist de Klaassen teams blij kunnen zijn.

Ajvenema

Welke E coureur nemen jullie? Hoorde eerder iemand zeggen dat die E categorie belangrijk wordt, maar ik zie eigenlijk alleen een rij mannen waarvan je van tevoren onmogelijk kunt weten of ze 9e of 16e worden, en de kans op dnf ook nog eens levensgroot is

Ab Normaal

'@ajvenema
Dat was ik. Ik bedoel met belangrijk niet dat het honderden punten gaat schelen, maar omdat veel teams er hetzelfde uit gaan zien, de E renner één van de weinige dingen is (met de kopmanmen) waar je verschil mee kunt maken.

Westland95

Hoe zit dat eigenlijk met andere fantasy team spellen? Kan je daar wissels doorvoeren? Dit soort lange blessures voelen altijd zo onrechtvaardig.

MarvinG

Voor mijn gevoel is die E-coureur echt een pure gok. Ze kunnen inderdaad allemaal een keer uitschieter naar P10 hebben, maar zullen meestal onderin stuivertje wisselen of een DNF noteren. Ik denk dat ik meeste ga investeren in C en D coureurs.

Platje

Die C-spelers.. Albon 10e en DNF laatste 2 races, Stroll 3x geen punten (ok 1x 107 punten van Hulk), Sainz 3x DNF in de laatste 5 races, Ocon ook 2x laatste 3 races en Norris 15e en DNF laatste 2 races.. hebben allemaal wat..

Voor mij zijn Albon en Ocon de 100% zekerheidjes

D scheelt Leclerc/Gasly/Kvyat niet heel erg veel, 2 duurste waarschijnlijk meeste punten en Vettel een No Go

Blijft over met Albon, Ocon als zekerheid:
Hamilton, Ricciardo, Stroll, Leclerc, Kvyat
Hamilton, Ricciardo, Sainz/Norris, Leclerc, Gasly
Hamilton, Verstappen, Sainz/Norris, Gasly, Kvyat
Bottas, Verstappen, Sainz/Norris, Leclerc, Kvyat
Bottas, Verstappen, Stroll, Gasly, Kvyat

rev

Waarom zijn Albon en Ocon 100 % zekerheid voor jou ?

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@Ab: Ja, dat is waar, op micro-niveau zal die E keuze wel verschil gaan maken. Moet je wel eerst de juiste selectie voor je factoren hebben gekozen, want dat is altijd leidend voor het f1 spel. Ik zou vooral geen Haas kiezen, want die eindigen wel heel vaak met een DNF'je.

@platje: Albon is voor mij juist eerder een no-go! wacht al het hele seizoen op het moment dat ie zn potentie waarmaakt, maar het lijkt er niet echt in te zitten om een stabiele factorkandidaat te worden.
Ocon zie ik ook niet echt als musthave, meer als een offertje wat ik moet brengen om Stroll te kunnen nemen.

Als ik het zo lees zullen er toch nog best wat verschillende selecties komen:)

Ab Normaal

'@ajvenema
Valt mee. Grosjean pas 1x een dnf en na Raikkonen voorlopig de best presterende E.
@Platje
Voor mij ook allebei absoluut geen must have.
Net als ajvenema is Albon eerder een no go en Ocon een noodzaak die uiteindelijk overblijft omdat ik Verstappen neem en de door mij gewenste D’s.

raymankapeens

'@ab en bottas dus anders heb je alsnog te kort toch?

Ab Normaal

'@wielerliefhebber
Nee hoor, Hamilton ook

puntenjager

Allemaal uitwedstrijden van de topploegen in de eredivisie wat de keuze op mijn aanvoerder lastig maakt. Ik denk dat ik voor J. Veerman ga. Thuis tegen Emmen moeten ze wel makkelijk kunnen winnen.

KKD ga ik denk ik voor Seuntjes. Jong PSV, waar ook corona heerst, moet te doen zijn. Hopelijk pikt hij weer eens een goaltje mee.

België, Vanaken. Lijkt me de meest logische.

Dan de GP. We gaan voor Bottas, Verstappen, Norris, Stroll, Ocon, Leclerc, Gasly, Raikkonen. Het is in mijn gevoel allemaal maar om het even. Je moet gewoon geluk hebben dat je op het juiste moment de juiste factor op de juist coureur hebt staan. Daar pak je de grootste verschillen mee.

We zijn er weer klaar voor, succes dit weekend.

raymankapeens

Ah dan heb je geen stroll @ab. Die wil ik eigenlijk toch wel

Al zie ik dat mc Laren erg sterk is in de vt

raymankapeens

'@puntenjager. Zonder publiek is uit en thuis minder spannend he

puntenjager

'@wielerliefhebbervandeweek dat klopt ook wel, maar het blijft een uitwedstrijd en dat speelt toch een rol.

Jori

Ik claimde dat ik zou besluiten na 2 vrije trainingen. Maar die 3e is wel echt noodzakelijk om nog beetje verder beeld te krijgen, vrije training 2 zegt natuurlijk normaliter niet zo veel

Westland95

Ik denk dat ik hem wel heb voor de F1. Heb 99.6 te verdedigen.. Denk dat we veel verschillende teams gaan zien deze keer.

Ab Normaal

'@wielerliefhebber
Stroll is een pannenkoek. Die nam ik alleen maar vanwege zijn geweldige auto.
Nu dat in het tweede gedeelte beduidend minder was, neem ik hem, zeker voor de prijs, niet.
Ik ga voor de McLaren’s.

jefgodfather

als ik de Spelregels van TopCoach België goed interpreteer ivm de afgelastingen van de 3 wedstrijden van deze speeldag ivm Corona. Je moet je spelers opstellen alsof de match wel wordt gespeeld vandaag en op moment dat de match wordt ingedeeld, als is dat 3 maand later, de punten bij de speeldag van deze speeldag worden geteld ?

Genomico

'@jef: Als de regels van TopCoach België hetzelfde zijn als die van Nederland, dan klopt het inderdaad wat je zegt. Als je speler X nu hebt opgesteld en hij scoort 3 maanden later bij de inhaalwedstrijd, dan worden die punten bij deze ronde opgeteld.

Marsthinaikos

Mulattieri....prima speler :)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 294 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.