'@Genomico, ok bedankt dan heb ik net op tijd mijn opstelling nog rechtgezet want had al die spelers van uitgestelde matchen in de tribune gezet. Ik had het logischer gevonden dat de inhaalmatchen bij de eerste volgende spelronde waren opgeteld omdat je dan een definitieve uitslag van deze spelronde kon bekend maken.
Ik zou niet te veel kijken naar deze vrije trainingen aangezien ieder circuit weer anders is.
De enige vraag die telt is of Albon eindelijk gaat presteren naar de mogelijkheden van de auto en dat is iedere race minimaal 4e worden. Dan kan hij als C-coureur enorm veel punten pakken, betekent wel dat je Gasly/Hamilton/Max moet downgraden.
Voor degene die Albon overwogen. Dan heb je dus Albon+Ricciardo (of Perez) i.p.v. Verstappen+Norris (of Sainz).
Norris vs Albon in de eerste 11 races:
3e plaats: allebei 1x
4e plaats: allebei 1x
5e plaats: allebei 2x
6e plaats: allebei 1x
7e plaats: Norris 1x
8e plaats: Albon 2x
9e plaats: Norris 1x
Uitgevallen: allebei 1x
Dat is dus bijna exact gelijk. Dat scheelt 10 punten (in het voordeel van Norris). Ook de kwalificaties schelen maar 40 punten in totaal (in het voordeel van Albon). Bij Norris heb je dus nog een Verstappen en bij Albon heb je Ricciardo.
Maar goed, als je in moet halen en iets anders wil dan de rest, dan kan ik het snappen.
Kijken of de Sloddies hun positie kunnen handhaven. Vanaf het begin van het spel zijn de meeste punten gehaald door de beste D-coureurs 4 of 5x captain te maken. Ga ervan uit dat ook in het laatste deel van het seizoen zo blijft.
Begonnen dus met Leclerc en Gasly te selecteren. Daarnaast lijkt Kimi de meest logische e-coureur.
Dan is Albon voor het eerst C. Die zal toch een aantal keren 4e of 5e worden en wilde ik dus ook hebben.
Vervolgens blijft er weinig te kiezen over. Bij mij zijn het Hamilton, Perez, Sainz en Ocon geworden. Enige keus die ik nog had was Sainz of Norris en Perez of Ricciardo.
Maar goed: Vuelta en Profcoach vind ik veel uitdagender. Succes met dit spel allemaal!
'@Genomico: Daarom mijn doorbraak formatie
Bottas! (huh wat?)
Perez
Albon, Sainz, Norris (aha, 1 miljoen van Hamilton dus om van Ocon naar Norris te komen)
leclerc, gasly
Raikkonen
Bijzondere gok, zonder hamilton. Maar zorgde er wel voor dat vooraf de interessante C'tjes die ook goed capbaar zijn, toch in mijn team konden
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.