Scorito-algemeen

1 2 ... 296 ... 606 607
De Condor van Echt

Over F1: ik heb hetzelfde team als @rev en @ab, behalve dat ik als E GRO ipv RAI heb. Hopelijk gaat dit spelletje eindelijk eens lopen voor mij...

TC: lijkt erop dat ik Zahavi wΓ©er niet kan inzetten en Rosario ook niet. 4-3-3 dan maar met Giakoumakis wederom als A - gelukkig krijgt een A geen strafpunten per 2 tegendoelpunten, anders zou het hard gaan zo te zien πŸ˜… (Anders zou ik Zahavi als zekere nuller hebben ingezet....)

Ludi

Iemand met traore?

Platje

8-0 en nog ruim een half uur.. vvv helemaal de weg kwijt

@KJ dat verwacht ik niet.. veel te duur voor iemand die geen basisplek had en niet eens altijd inviel

Laatst gewijzigd
Peli

Ik kan het me haast niet voordtellen....
Maar heeft iemand Traore in z'n team? 😳😳😳

Platje

4 goals en 4 assists.. wow.. miss dat iemand hem wel captain heeft gemaakt vandaag πŸ˜‚

Ajvenema

Komop davy, ram er ook nog even 1 in:)

rev

Jezus man ten Hag, waarom wissel je nou Anthony haha. Wat een drama vvv

Platje

Traore 1052punten als captain πŸ˜‚

Westland95

Zo, eerste 90 punten in Match Duel zijn weer binnen.

Platje

Die technologie van dat buitenspel vind ik wel erg overdreven hoor, nu de 3-1 van Utrecht afgekeurd (en vele voorbeelden de afgelopen weken/maanden).. duidelijke buitenspelgevallen afkeuren is een grote verbetering maar dit soort geval precieze lijntjes trekken bij een schouder en dan op een paar centimeter buitenspel staan vind ik jammer, vertraging van het spel en ten koste van de charme van het spel (ik heb trouwens geen enkel voordeel bij een doelpunt van Utrecht of Ramselaar :))
hetzelfde geld voor die 'handsballen' waar je als verdediger echt niks aan kan doen

Ik weet het: regels zijn regels. Iemand die het gewoon terecht vinden dat dit soort doelpunten worden afgekeurd / penalty's worden gegeven?

Ps. Bedankt voor de inzichten bij Albon, ik heb mij verkeken op de scores die hij heeft behaald. In principe hoort hij makkelijk op plek 4 of 5 te rijden maar na wat meer 'onderzoek' bleek dit toch niet het geval. Daarom toch voor de oranje bolides en ocon gegaan (stroll heeft mij teveel teleurgesteld de vorige keer en de vrije training voorspelden niet veel beter) en zo konden na Leclerc en Gasly ook Lewis en Max gekozen worden. Max ook veel beter dan de andere 2 keuzes, Ricciardo en Perez toch wat wisselvalliger. Mijn team is dus hetzelfde als vele anderen hier

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Max is weliswaar veel beter dan Perez en Ricciardo, maar ga je Max ook captain maken?

Want puntje bij paaltje is dit een captainspel en mag je eigenlijk enkel X miljoen duurder zijn dan een categoriegenootje als je ook een captain bent. Mijns inziens is Max hooguit een x2 captain. Dan vind ik hem eigenlijk automatisch al te duur.

Albon is weliswaar duur, maar is op papier wel een mooiere captain vind ik. Maar goed, eigenlijk had ik Albon ook helemaal niet hoeven hebben. Puur doordat het budget zo ruim is, heb ik hem er bij.

Vrij bijzonder dat je zowel Leclerc als Gasly kan pakken. Vervolgens ook nog Hamilton kan pakken. En dan zelfs nog budget hebt voor Albon. De enige concessie is dan dus geen Max. Die je gemiddeld op mag schrijven voor 100 punten x2. Nou, die mag ie mag van mij lekker pakken (als mijn coureurs dan tevens doen wat je van ze mag verwachten)

Tot dusver heb ik met Ricciardo i.p.v. Perez wel de verkeerde keuze gemaakt. Maar goed, dat is gelukkig (door die debiele kopmanfactoren) maar gerommel in de marge...

Laatst gewijzigd
danusz1986

Man man man die stomme Belgische ploegen die altijd rouleren. Vormer, Deli en Krmencik allemaal op de bank. Wordt wel erg lastig zo.

Laatst gewijzigd
Treenert

Hoeveel goals/assists zou Kudus vandaag gemaakt hebben? :(

Platje

Belgie inderdaad drama.. 2 spelers op de bank (in het echt) en bij scorito basisspelers.. mignolet wist ik al maar ook een dure 0-punter

@pietje wie zijn jouw C-coureurs?

Ludi

'@pietje precies helemaal eens. Zelfde team als jij. Albon is mijn "backup x4x5" door de ds, vaak x3. Sainz en ocon zijn prima "backup x3x4" dit jaar. Hamilton is dan een x2 als bijna alles tegen zit. Max levert me dan eigenlijk nooit een betere kopmansituatie op. De kans dat er een bak aan coureurs voor mij ds en cs uitvallen is veel groter dan die voor max.

Tsja, Ricciardo leek op papier beter, behalve de vrije trainingen deze week dan.

rev

'@DaanDijkema met als klap op de vuurpijl dat ipv Vanaken Noa Lang nu pingel ook nog is mag nemen.

Ludi

Ik vind trouwens dat maximaal 5 of 6 keer wisselen ook maar mooi vervelend voor de scorito! Kunnen we daar niet iets aan doen?! :p

Pietje Precies

'@Platje,

Albon heb ik omdat het budget het toeliet en hij regelmatig op de x3 mag. Die Stroll ben ik wel op uitgekeken nu de auto niet zo geweldig meer lijkt.

Voor mij was Norris of Sainz om het even. Ik zie Sainz als iets betere coureur, maar wel vertrekkend bij de ploeg. Kan wellicht nog wel een beetje impact gaan hebben. Vind Norris daarnaast wel een geinig ventje. Dus ben voor Norris gegaan.

Als laatste zit ik met Ocon opgescheept. Al klinkt dat erger dan het is. Niet geweldig, maar daar was het prijskaartje dan ook naar. Wellicht maak ik hem nog wel een keertje captain op een circuit dat Renault goed ligt (en dus na een goede kwalificatie), maar ik ga er van uit dat ik hem weinig of niet zal gebruiken.

--------------
Ik had ook voor Sainz i.p.v. Ocon kunnen gaan (en dan Bottas i.p.v. Hamilton). Mja, die McLaren's starten iedere race op een positie dat de kans op pech relatief groot is (net als Ocon overigens). Daarnaast lijkt realistisch 140 punten de max te zijn en regelmatig ook een stuk minder. Ik verwacht ze zodoende weinig captain te maken. Dan heb ik liever Hamilton haast vast op de x2 a 120 punten.

Ontloopt elkaar denk ik weinig. Ik denk echter niet vaak een 2e goede McLaren nodig te hebben. Want ik verwacht/hoop Leclerc, Gasly en Albon vaak captain te zullen maken. Nu heb ik zowel Hamilton als McLaren voor de 4e captainspot.

En alles wat Ricciardo, Ocon en Raikkonen doen is leuk meegenomen. Hopelijk doet Ricciardo het net zo goed of beter dan Perez. En hopelijk doet Raikkonen het beter dan die andere E'tjes. Maar veel zal het vermoedelijk niet uitmaken

rev

Tuurlijk maakt Mercier de 2-1 voor OHL, heb ik hem op de tribune gezet.

arjenzvob

Mooi 2e plekje in de forumpoule van Topcoach.
Bizar dat iemand koos voor Traore als cap!

Laatst gewijzigd
Sebelius

Iemand Kum als captain bij topcoach opgesteld?
😜

Pietje Precies

Traore als captain is niet zo gek. Traore in je selectie hebben daarentegen..

KissMyAce2.0

Traore must have eerste seizoenshelft. Je weet dat hij veel speelt omdat ten Hag veel rouleeert ivm CL

Platje

Hahaha een musthave, ik ga er vanuit dat je een knipoog bent vergeten? Volgens mij had hij nog niet gescoord en zijn er genoeg betere alternatieven in de voorhoede! Dat het 13-0 wordt slaat natuurlijk nergens op

Erg benieuwd naar de GP van vanmiddag, erg gladde baan waarin ze veel safety-cars verwachten en als het ook nog gaat regenen (50% kans volgens AD, maar hoop wel vaker op regen en komt er bijna nooit) wordt het weer 1 grote loterij! Zal je zien dat Leclerc meteen een DNF heeft πŸ™„

Westland95

Het zal wel weer gaan regenen bij de geblokte vlag.

1 2 ... 296 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.