Scorito-algemeen

1 2 ... 298 ... 606 607
Westland95

Heeft iemand een linkje naar de Wielerflits GP poule? Kan hem niet vinden via de zoekbalk.

Westland95

4 (!) basisspelers die 0 punten scoren doordat ze op de bank zitten, terwijl je dit voor de eerste wedstrijd nooit kon weten. Dat is heel erg frustrerend.

Laatst gewijzigd
rev

Nou dit was niet echt best weekend qua topcoach & matchduel 950/228.Met Bijlow,Senesi,Texeira en Tresor in de basis waren die 4 spelers goed voor slechts 68 punten totaal.
Ben benieuwd wie ik volgende week kan opstellen, lijkt wel dat ze nu allemaal besmet gaan raken.

rev

'@Westland95 volgens mij kan alleen de organisator van subpoule link delen. Of je anders kan je ook ergens terug naar juli scrolle om te kijken of daar ergens een link staat.

@Sloddies weet nog dat we team hadden tot race 6,je stond toen 60 punten op me voor.Daarna mochten we weer een nieuw team maken en sindsdien ben je helemaal uit me zicht verdwenen. 2400 punten verschil, zou mooi als ik dat komende races minimaal terug kan brengen tot de helft😅

Ab Normaal

'@ajvenema
Blij dat je die pannenkoek niet genomen hebt?

Ajvenema

'@Ab: hahaha, ja... begint er ineens weer uit te zien als de Stroll die ik ken van eerdere jaren:) ik dank God op zn blote knietjes dat ie het in de trainingen al zo slecht deed, anders had ik ‘m zomaar kunnen meenemen...

Ab Normaal

Zijn die percentages van het aantal keer gekozen niet gewoon over het hele spel? Leclerc was in het begin B en toen heel weinig gekozen terwijl Kvyat altijd D is geweest.
Kan me gewoon niet voorstellen dat Leclerc de minst gekozen D speler is.

Platje

'@Ab dat denk ik niet want bij de A, B en E-spelers zijn de percentages samen allemaal 100% (of 99% als afronding)

Ajvenema

Ik vind het toch wonderlijk hoeveel mensen Albon er hebben ingeklikt. Die vent krijgt het telkens weer voor elkaar om een aardige kwalificatie in een paar ronden te verpesten. In potentie natuurlijk elke wedstrijd p4, maar dat is nu precies 2x gebeurd, en ik zou ‘m gewoon echt niet snel een factor geven...

Ab Normaal

Precies. Albon was voor mij een no go.
Net als Stroll. Daarom bleven er weinig over.
Leclerc en Gasly waren voor mij juist absolute musts.
En daarom konden Max en Lewis er gewoon bij.

danusz1986

Wie is de pouleleider in de subleague dan? Ik wist überhaupt dat er een subpoule is voor de GP. Lijkt me leuk om mij te meten met de rest. Hoe meer peultjes hoe leuker.

Laatst gewijzigd
Westland95

Albon heeft toch aardig wat top 8 noteringen gereden, dat is gewoon prima voor een C-coureur. Zelfs als die 8e wordt heeft ie 100 punten, net zoveel als Max die 3e wordt. Neem daarbij een veel hogere puntenpotentie en ik heb liever Albon dan Max. Albon een x4 factor geven dit weekend was dom, dat wel. Dat had gewoon Gasly moeten zijn.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Westland
Niet als je 2M meer moet betalen voor Albon en je daardoor bepaalde andere coureurs niet meer kunt nemen.
Daarom was hij voor mij een no go. Als hij even duur was als de anderen niet.

@Genomico
Van harte gefeliciteerd met je geweldige eerste plaats in de Scorito ranking!

DKrikk

'@Genomico gefeliciteerd! Mooie plek met gigantisch aantal punten!

Ondanks mijn waardeloze giro (geen Almeida, geen Hindley, geen Hart) met 60.0%, toch flink gestegen in de index naar 99%.

MarvinG

'@Genomico gefeliciteerd, netjes hoor!

Zelf sta ik nu op 98,9%

Genomico

Dank jullie wel :D

Wat een voorsprong zeg :O De afgelopen 2 dagen zelfs nog 10% gezakt bij de Vuelta naar 82,8%. Aangezien ik zeker tevreden ben met mijn team, maar ik keer op keer de mist in ging met mijn opstellingen, hoop ik nog wel weer te stijgen daar. Aan de andere kant is het maar de vraag of ik mijn 97,8% bij Topcoach vasthou.

Ik ben vorig jaar in juni begonnen met alle spellen mee te doen. Wat ben ik blij dat ik daardoor nog net Wimbledon en het WK voetbal voor dames heb meegedaan. Überhaupt raar dat die nog meetellen voor 2020.

Pietje Precies

Ja dat zo'n WK of EK-score soms zo lang meetelt vind ik ook niet zo tof. Je krijgt zodoende behoorlijk lang niet de tijd om je score te verbeteren. En je score bij dat spel is deels skill, maar ook behoorlijk bepaald door variantie met zo'n korte/simpele opzet. Dat zo'n spel vervolgens zo lang en voor maar liefst 8% meetelt vind ik veel te ruim en zwaar.

Enerzijds gefeliciteerd Genomico met je knappe 1e plek en indrukwekkende puntenaantal. Anderzijds vind ik je een beetje vervelend ;)

Je voorsprong is immers dermate fors dat ik op zijn vroegst pas met het WK darts een kans krijg om een gooi naar de 1e plek te doen. En vermoedelijk pas met de Australian Open / wanneer Topcoach 19/20 niet meer meetelt. Wel een mooie uitdaging!

Filipo

'@Ab Normaal Over welke coureurs heb je het?

Verstappen zou ik niet gauw captain. Hamilton had gekund. Maar met max 120 punten = 7e plek voor Albon wilde ik het risico wel nemen dat Albon minimaal 7e zou worden. Pakte dit weekend niet lekker uit. Wie weet volgend weekend. Naast Leclerc, Gasly, Sainz en Norris wel een lekkere mogelijke capkeuze erbij.

Jori

Lekker hoor Genomico! Hier ook lekker gestegen naar plekje 20 (moet oa nog wat inhalen bij matchduel NL waar ik de eerste ronde ben vergeten) en vooral blij met momenteel mijn 2e plek totaal in het wielren klassement :)

Phoenix0000

Ik lever na dit dramatische voetbalweekend ff 2500 indexpunten in en zak naar plekje 83.
Die top 10 raakt weer steeds verder uit het zicht op deze manier. zou plek 12 dan toch mijn plafond zijn geweest?
52% bij Topcoach en 70% bij Match duel wegen wel heel zwaar op dit moment.

arjenzvob

Ooit was ik nr. 42 (twee jaar terug). Door, vooral, het niet goed spelen van het F1-spel ben ik flink gekelderd.
Voetbal 96,6%
Wielrennen 89,2%
Tennis 78,4%
Overig 64% bah...

Laatst gewijzigd
rev

'@Genomico grote klasse hoor dik boven staan.
Ik sta zelf op 99.4%. Heb het vooral met tennis laten liggen das echt niet mijn ding.
Als ik boven 99% eindig zou ik al helemaal tevreden zijn.

Sloddies

Gefeliciteerd Genomico; wat een voorsprong! Zelf royaal uit de top 100 gedonderd na fantastische resultaten of RG (43,8%) en Giro 57,5%). Dat laatste vind ik toch wel zwaar BBP (beneden Brabants Peil).

Platje

Go ahead - Nac na 19 minuten 5-0 (voor de beker).. corona aardig van invloed bij nac!

Laatst gewijzigd
TheTank

Ja zonde. Niet dat ik NAC-fan ben, maar corona begint competities behoorlijk te beïnvloeden. Maar ff goed inlezen wie er morgen allemaal spelen en wie niet voor het bepalen vd topscorers. Iets gezakt na een dramatisch weekend, behalve GP naar plekje 164

1 2 ... 298 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.