Lekker bezig allemaal!
Super mooie score genomico!
Hier door de maffe TC de afgelopen twee weken wat plekjes gedaald. 25 nu. Nog dik prima, mis ik het plekje wat Genomico nu heeft wel. Vanaf eerste wisselmoment f1 (98>89% oid) en de wat mindere TC weken toch steeds net onder de 90k gezakt en gebleven.
Dank voor de felicitaties allen :)
Met Sterling, Foden en De Bruyne vanavond voor Match Duel hopen op een monsterscore van Manchester City.
De opstellingen in de EL, zoals bijv. bij Tottenham, waren me allemaal te onzeker. Berghuis en de Wit hadden gekund, maar toch gekozen voor dit trio en Gomez van Atalanta.
Edit: En dan scoort Torres.
Weet iemand hoe het precies zit met de ranglijsten op Scorito bij spellen als Match Duel en Topcoach, waarbij de speelronde verspreid is over meerdere weken.
Als je DNA kijkt naar de ranglijst, en je ziet dat een een x-procent of punten gestegen of gedaald bent, rekent die dat vanaf het begin van de speelronde of elke dag opnieuw?
Van die 3 zou ik Zahavi doen.
PSV speelt thuis, tegen een relatief zwakke tegenstander.
Weliswaar een verre van complete selectie, maar dqn nog altijd wel sterk genoeg om ADO zonder al teveel moeite opzij re zetten (althans, dat zou je verwachten).
En dan Zahavi zelf.... die zal gebrand zijn om, na een voor hem vervelende periode, zich te laten gelden. Of dat in een vorm van eje hattrick gaat zijn? Wie weet.
Max is ook een te verklaren optie. Alleen is het bij Zahavi minder erg als PSV de nul niet houdt, dan bij Max. Gokken op een penalty doe ikzelf niet gauw.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.