Scorito-algemeen

1 2 ... 299 ... 606 607
Ludi

Lekker bezig allemaal!

Super mooie score genomico!

Hier door de maffe TC de afgelopen twee weken wat plekjes gedaald. 25 nu. Nog dik prima, mis ik het plekje wat Genomico nu heeft wel. Vanaf eerste wisselmoment f1 (98>89% oid) en de wat mindere TC weken toch steeds net onder de 90k gezakt en gebleven.

Laatst gewijzigd
Genomico

Jaaa! De resultaten van het verleden (en de huidige) zijn weer te zien en de head-to-heads doen het weer!

Edit: Al klopt bij mij de score van het WK darts niet.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Bij mij klopt die score ook niet. Wel mooi dat de scores eindelijk weer te zien zijn. Kan ik binnenkort een keer mijn plannetje uitvoeren met een alternatieve Index

De nummer 1 in de Wieler Index is trouwens wel krankzinnig: 99.8%, 99.8%, 98.6% en 99.8%. Erg deftig

Laatst gewijzigd
La Primavera

Zeer netjes Genomico! Is er wel eens iemand geweest met meer indexpunten dan jij nu hebt?

Zelf ook weer flink gestegen richting top 100 en zodra Matchduel en Topcoach 2019/2020 wegvallen verwacht ik een enorme stijging in punten. (dat is na de winterstop toch?!)

Pietje Precies

Ja die zijn er volgens mij wel geweest

La Primavera

Ze hebben eindelijk de resultaten pagina en H2H gefixed bij Scorito. :)

JapieJapo

Kun je het totaal indexpunten wat je ooit hebt gehaald terugvinden? Je kunt wel je positie tot 2 jaar terug zien.

Ludi

Volgens mij kan je dat niet terugvinden. Ik via de app niet. Alleen je max ranking via die graph van de browser versie volgens mij. Heb screenshotje gemaakt toen haha

JapieJapo

Ik heb inderdaad ook een screenshotje gemaakt :)

Ik heb Scorito gemaild of ze op de een of andere manier de totale index scores kunnen verwerken in de ranking grafiek.

Ludi

Ze zouden gewoon een aparte grafiek optie kunnen toevoegen, by indexpoints ipv by indexrank

Genomico

Dank voor de felicitaties allen :)

Met Sterling, Foden en De Bruyne vanavond voor Match Duel hopen op een monsterscore van Manchester City.
De opstellingen in de EL, zoals bijv. bij Tottenham, waren me allemaal te onzeker. Berghuis en de Wit hadden gekund, maar toch gekozen voor dit trio en Gomez van Atalanta.

Edit: En dan scoort Torres.

Laatst gewijzigd
Platje

Torres (middenvelder in scorito maar speelt aanvallend), Sterling, Fernandes en Tadic als scoorders.. begin is goed

Laatst gewijzigd
Platje

Ai.. Antony.. wat een smerige overtreding!! die is er een aantal weken uit

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Entonie dakentonie

Tour de Flits

Weet iemand hoe het precies zit met de ranglijsten op Scorito bij spellen als Match Duel en Topcoach, waarbij de speelronde verspreid is over meerdere weken.

Als je DNA kijkt naar de ranglijst, en je ziet dat een een x-procent of punten gestegen of gedaald bent, rekent die dat vanaf het begin van de speelronde of elke dag opnieuw?

michelb6

Tannane corona. Dat is een aardige miskleun gebleken

Peli

'@Harderijder
Miskleun valt wel mee toch?
Oke, hij is er even 2 potjes niet bij nu. Maar (bijna) geen 1 speler speelt per seizoen alle 34 wedstrijden.

Pietje Precies

Het spel duurt echter maar 10 wedstrijden i.p.v. 34 wedstrijden. Tenminste 2 van de 10 is dus te veel

Peli

True. Deel 1 van dit spel duurt natuurlijk maar 10 wedstrijden.
Gelukkig heb ik gekozen voor een breed middenveld, dus valt het wegvallen wel op te vangen. Al hoop ik idd wel dat hij vanaf gewoon weer alles gaat spelen en zijn 'oude' niveau weer oppakt.

JellevanderLinden

Weet iemand of Antony zaterdag fit genoeg is om te spelen?

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

Twijfel tussen captain Tadic (zal waarschijnlijk 45 min -60 min spelen), of Zahavi (tegen ado kan hij weleens losgaan met een hattrick) of Max (hopende dat hij penalty in schiet tegen ado) .

Wat denken jullie?

Peli

Van die 3 zou ik Zahavi doen.
PSV speelt thuis, tegen een relatief zwakke tegenstander.
Weliswaar een verre van complete selectie, maar dqn nog altijd wel sterk genoeg om ADO zonder al teveel moeite opzij re zetten (althans, dat zou je verwachten).
En dan Zahavi zelf.... die zal gebrand zijn om, na een voor hem vervelende periode, zich te laten gelden. Of dat in een vorm van eje hattrick gaat zijn? Wie weet.
Max is ook een te verklaren optie. Alleen is het bij Zahavi minder erg als PSV de nul niet houdt, dan bij Max. Gokken op een penalty doe ikzelf niet gauw.

Laatst gewijzigd
rev

Bij iemand bekend hoe selectie van NAC er vandaag uit ziet?

danusz1986

Wat een onzin regel ook. Hammouti valt uit bij een 3-0 voorsprong en een assist en heeft straks 0 punten. Belachelijke regel.

DvH6

Waarom heeft hij dan 0 punten? Hij krijgt toch gewoon punten voor z'n assist?

1 2 ... 299 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.