Scorito-algemeen

1 2 3 4 ... 606 607
hartstikkebedankt

Iedereen met Kevin Diks (en dat zijn er nogal wat) zou even moeten overwegen wat er gebeurt als Nieuwkoop terug is

Ceramiche Ariostea

'@hartstikkebedankt.

Ik ben ook nog niet zeker van de verdediging. Iedereen op Kashia kan nog gaan vliegen ook Kevin Diks maar vooralsnog heb ik niet heel veel ingevingen gehad om het beter in te vullen.

DeNescafe

Heel simpel, Haps > Diks, want gegarandeerd basis. Als Diks basis zou blijven (garantie) was dat de beter optie ivm mogelijke scoringskansen uit corners.

Budget is toch niet zo klein? Genoeg koopjes en must haves te vinden! Tenzij je er drie of vier toppers in knalt, dan niet nee..

BarryE1

'@Ab Normaal Boëtius & Berghuis vs Weghorst en Matavz, als iedereen blijft spelen is optie 2 beter. Maar Boëtius met 2 goals en 2 assists uit 3 wedstrijden, is ook niet iets om zomaar even te negeren. Matavz was ongeveer de eerste die ik op de korrel had, alleen kondigde Vitesse vervolgens doodleuk de komst van Castaignos aan. Zoiets heeft hoe dan ook gevolgen voor de speelminuten van Matavz.

@Park Relatief veel geld bij de keepers zitten. Kies je voor een topkeeper als Onana dan stel je die 9 van de 10 keer op als 1e keeper, met uitzondering van Feyenoord uit ofzo. Dan is 2,5 miljoen voor een 2e keeper misschien vrij veel geld. Mocht je dat toch willen dan zie ik nog betere keuzes, AZ houdt niet zo heel erg vaak de 0. Zelf zou ik naast een topkeeper dan eerder voor Boer, Castro, Padt gaan. Dan kun je van Faes bijvoorbeeld een van Polen/Büttner maken. Voorin met Matavz en Rashica heb je misschien een beetje overlap. Misschien een optie om juist een speler van een andere club te kiezen voor meer keuze mogelijkheden.

@harstikkebedankt @DeNescafe Haps lijkt meer zekerheid op speelminuten maar zo'n "lichte" knieblessure, wat is dat dan? Diks speelde afgelopen wedstrijd goed, vooral goede voorzetten dus dat maakt het lastig.

DeNescafe

Klopt, desalniettemin wordt Diks voorlopig nog niet geaccepteerd door het legioen. Veel negatieve geluiden. Ik ga ook liever voor Diks aangezien hij net iets meer assists etc zal opleveren denk ik. Maar de schreeuw om Nieuwkoop maakt dit lastig..! Nog genoeg tijd om erover te dubben haha

Bazing

Ik ben wel benieuwd wat jullie van mijn team vinden. Afgelopen jaar wat verkeerde keuzes gemaakt waar spelers op de bank zijn beland dus ben nu voornamelijk gegaan voor spelers waarvan ik bijna zeker verwacht dat ze gaan spelen + een aantal goedkopere seplers waarvan ik het zeer aannemelijk vind dat ze in de basis belanden. Hiermee hoop ik in de winterstop een veel groter budget te krijgen.

Keepers:
Pasveer
Boer

Verdediging:
Botteghin
Kashia
Van Polen
Pierie
Dumic (Mocht leeuwin vertrekken)

Middenveld:
Toornstra
Ziyech
Van Ginkel
Labyad
Saymak

Aanval
Kuwas
Lozano
Mühren
Rashica
Peeters

Met deze tactiek ben ik zoals jullie kunnen zien vol voor het middenveld gegaan omdat ik de duurdere aanvallers te onzeker vind van met name Ajax en Feyenoord (met uitzondering van Jörgensen).

hartstikkebedankt

Ik vind persoonlijk je aanval nu wel heel erg lijden onder je middenveld, als Lozano geblesseerd zou raken dan houd je bijna niks over voorin.

Bazing

Klopt ben ik het zeker mee eens. Maar met deze selectie kan ik ook makkelijk 3-5-2 gaan spelen. Ik heb eigenlijk niet een heel goed gevoel bij Jörgensen en alle andere dure aanvallers wil ik liever niet vandaar dat ik vol voor een sterk middenveld ben gegaan.

BarryE1

Wie is de 6e middenvelder dan Bazing?

Bazing

Ohja die was ik even vergeten. Daar heb ik een 500k opvullertje dan word 3-5-2 inderdaad iets minder aantrekkelijk. 3-4-3 is dan nog steeds mogelijk met 1 blessure.

hartstikkebedankt

Oh ja, dan is het zeker te smal imo

yoeri

Oke ik dacht mijn team te hebben staan, maar zit nu toch weer met een paar onzekerheden. Eerst mijn vaste team en dan de alternatieve opties:

(K) Room (als Zoet niet vertrekt Padt); Unnerstall
(V) Emanuelson; Diks; Van Polen; Buttner; Dumfries
(M) van de Beek; van de Streek; Vejinovic; Thorsby; Bruns; van Ginkel
(A) Boëtius; Weghorst; Lozano; Kuwas; Dessers

Optie 2:
(K) Padt (Room); Unnerstall
(V) Emanuelson; Diks; Dumic (Van Polen); Buttner; Dumfries
(M) Ziyech of Toornstra (van de Beek); van de Streek; Vejinovic; Thorsby; Bruns; van Ginkel
(A) Boëtius (evt Sam Larsson); Neres (Weghorst); Lozano; Kuwas; Dessers

Optie 3:
(K) Jensen (Room); Unnerstall of duurdere keeper
(V) Emanuelson; Diks; Van Polen; Buttner of Paal; Dumfries
(M) van de Beek; van de Streek; Vejinovic; Thorsby; Bruns of Ayoub/Labyad als andere keeper dan Jensen; van Ginkel
(A) Boëtius; Rashica of Matavz (Weghorst); Lozano; Kuwas; Dessers

Miljoen over bij eerst genoemde namen van optie 3, andere opties miljoen duurder.

Tussen haakjes staan de spelers die eruit gehaald zijn om de nieuwe in te passen.

Voor welke optie zouden jullie gaan?

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Aiii, vannacht zijn er weer een paar van mijn spelers/speelsters gesneuveld. Gelukkig is Maria wel weer door, ging wel met hangen en wurgen deze keer.

Ik lig op de juiste koers om een decent score te gaan halen in dit pauperspel :)

Niels22

Mijn US Open is al volledig over, A en B spelers die er uit vliegen alsof ze Nederlandse tennissers zijn

Ceramiche Ariostea

Inderdaad een rare US open. Zverev, Tsonga kwijt dan maar alle ballen op Sharapova

Pietje Precies

Mijns inziens ga ik juist best lekker omdat de spelers/speelsters die je 'moest hebben' juist keurig presteren en diegene die je 'niet moest hebben' juist vooral uitgeschakeld zijn :p

Uit A en B ben ik Zverev, Tsonga (maar daardoor is Shapovalov wel door) en Wozniacki kwijt. Niet meer dan normaal. Verder lijkt het me dat een hele hoop mensen deze tennissers in hun poule hadden. Dat Ferrer er als kopman uitvloog deed wel even pijn.

Laatst gewijzigd
Niels22

Dat Zverev, Tsonga en Wozniacki (en in mijn geval ook nog Kerber en Halep, al was die laatste een risico) er uit zijn, is natuurlijk niet meer dan normaal.
Vooral Zverev en Tsonga waren voor mij 'zekerheidjes' als kwartfinalist gezien hun schema, dat dit nu niet het geval is opent voor andere de ruimte. En ngo erger opent voor mensen met bv Isner als B-speler een hoop mogelijkheden.

Dat Shapovalov daardoor door is bij jou, is meer geluk en in mijn ogen geen juist selectiebeleid Je zoou niet moeten selecteren op spelers die elkaar in de tweede ronde al mogen tegenkomen.

Hier gelukkig wel twee keer een D-joker door, en Görges blijft dus maar even mijn joker (haar schema breekt ook helemaal open)

Starlynk

De US Open is een leuk leer experiment voor mij. Volgende keer moet ik het duidelijk iets beter bestuderen want bepaalde foute keuzes had ik eigenlijk gewoon niet moeten maken, als ik er wat beter over nagedacht had. Gisteren ook geen denderende dag, met mijn 2e D-speler die er uit vloog nadat ze voor de wedstrijd mocht serveren op 5-4 in de 3e set en uiteindelijk de 3e set met 7-5 verliest (Catherine Bellis). Nou ja, in principe ga ik nog wel in de bovenste helft eindigen als er geen hele gekke dingen gebeuren en dat is sowieso al winst t.o.v. 0% :p

Bij Topcoach zijn inmiddels ook alleen de beste ronde scores over zie ik. Met 1520 is dat de 319e plek (99,6%) bij algemeen en zelfs 2e in de Wielerflits poule. Niet gek voor mijn debuut! :) Nu nog even de last minute transfers vandaag afwachten en dan een mooi teampje bij elkaar klikken voor de 1e seizoenshelft.

Pietje Precies

Mwah, Shapovalov vs Tsonga was de enige vroege match-up die ik heb/had. Verder heb ik juist een mooie spreiding over de 4 kwarten. Zowel bij de mannen als de vrouwen.

Deze match-up is vervolgens in het meest 'open kwart' en beide vond ik binnen hun categorie een verstandige keuze. Maar goed, dat ze matchen is inderdaad vervelend.

Shapovalov was overigens mijn enige twijfel bij de mannen, puur meegenomen voor zijn hoge potentie. Dus op die plek ben ik niet stellig qua 'je had hem moeten hebben en niet die, etc...' en geef ik ook toe dat ik mazzel dat hij van Tsonga weet te winnen.

Wat bedoel je qua Isner? Je klinkt alsof je die niet hebt. Isner werd als categorie C geclassificeerd en was imo dus een must-have...

Op basis van je 'match-ups voorkomen' en 'Görges captain' opmerkingen zal je Sharapova ook wel niet hebben. Stephens ook niet mee?

---

Bij Topcoach kukel ik van plek 2 naar plek 102. Vind die proefperiode niet zo tof. Theoretisch kan je zelfs van plek 100 over drie rondes gezien naar plek 2500 als beste weekronde kukelen.

En maf dat nu al alle waardes definitief zijn.. als er nu nog spelers vertrekken..

Goed bezig Starlynk voor een debuut! In dit topic staan al best wat fraaie tips, maar ook een hoop onhandige selectiekeuzes. Goed filteren dus ;)

Niels22

Pietje: ik had al Halep, daarbij viel Sharapova automatisch af voor mij. Stephens ook niet, een jaar vol blessures (nr 901 van de wereld). Wilde die gok niet aan en ging op zeker. Is dis alles behalve zekerheid gebleken ...

Was Isner C? Ik dacht B, maar zie inderdaad dat ik die gewoon heb. Tsonga was voor mij ook een no-brainer, zijn speelschema tot kwart leek me zeer te overzien, maar dat kan de prullenbak in...

Pietje Precies

Denk dat je dan vooral terug naar de tekentafel kan. Sharapova af laten vallen omdat je Halep al hebt is namelijk exact het omgekeerde van wat je had moeten doen :p

Halep en Konta moest je uit dat kwart lekker met rust laten en juist Sharapova en Stephens pakken. En tuurlijk heb je onzekerheid, maar dat heb je bij iedere keuze. Zij hadden/hebben flinke potentie. Ter illustratie staat Sharapova bij de bookies op plek 3 qua grootste kans op toernooiwinst...

Bij de D-spelers begin ik meestal onderaan met selecteren en vaak heb ik er liever 3 of 4 uit die categorie (maar dat kan helaas niet) dan de C-spelers :p Die vlieger ging deze keer (een keer geen Del Potro als D-speler) bij de mannen niet op.

Starlynk

En hoppa Dimitrov vliegt er ook uit.. gaat lekker met die B-spelers :p Del Potro wel gewoon door gelukkig

Ceramiche Ariostea

Ik heb geen B Heren meer dacht met Zverev en Dimitrov twee redelijke zekerheidjes te hebben maar valt even vies tegen. Tsonga was dan de riskante B gok

Starlynk

Baal er ook wel van dat ik niet Meunier als topscorer heb genomen bij Match Duel.. dan was die jackpot al bijna binnen :p toch de voorkeur gegeven aan Vertonghen helaas

Platje

192 punten idd.. ook niet opgesteld, wel lukaku, Mertens en Hazard

1 2 3 4 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.