Scorito-algemeen

1 2 ... 30 ... 606 607
Ceramiche Ariostea

Lozano en Van Ginkel zijn de eerste twee namen die ik heb ingevuld daar zit dus 13,5 miljoen van de 61 miljoen in verwerkt. Ik betaal graag voor een speler die ik waarschijnlijk na de zomer niet meer kan kiezen en de Eredivisie ontgroeid is. Ook van Ginkel is eigenlijk onmisbaar om goed te scoren dat heeft de 1e helft van het seizoen wel uitgewezen. PSV wint hoe smerig ook zijn meeste wedstrijden soms in de dying seconds maar dat typeert waarschijnlijk een toekomstig kampioen. Hoewel mijn hart anders hoopt.

Starlynk

In mijn "geen-rekening-houden-met-budget-team" had ik uiteraard ook zowel Lozano als Van Ginkel opgenomen, maar helaas beschikken wij niet over de Manchester City-achtige kas van park111982 dus moesten er keuzes gemaakt worden :p

Ceramiche Ariostea

'@Starlynk - Over hoeveel budget beschik jij dan? Je staat nog boven mij dus daar zal nog niet zoveel verschil in zitten? Of toch?

Starlynk

56 miljoen ;) Dus dat scheelt een slordige Neres, of bijna een upgrade van Jakubiak naar Lozano :p Ik had niemand van Zwolle de eerste seizoenshelft helaas...

WieVis

Weet een Utrecht kenner of Troupee zijn plek definitief terug heeft op de rechtsback bij Utrecht?

Ceramiche Ariostea

Dan is het toch inderdaad een gevalletje of toch. 5 miljoen dat is erg veel zeker als je bedenkt dat je nog boven me staat. Ik ga nog maar eens nadenken of ik voor Bergwijn, Larsson of Idrissi ga

WieVis

'@park111982 als je voor dat budget iemand overweegt zou ik Mahi en Zeneli ook meenemen in je overweging spelers die veel scoren als ze het vertrouwen en alle speeltijd krijgen. Dit lijken ze nu dan ook te krijgen.

Ceramiche Ariostea

'@WieVis - Zeneli heb ik zeker overwogen maar wordt in mijn ogen te vaak gewisseld en heb al 3 spelers van Heerenveen. 4 spelers vind ik te veel van een subtopper. Mahi een leuke speler als alles goed in zijn hoofd zit maar de vraag is of hij dat een half seizoen kan volhouden daarnaast is Groningen nou niet de meeste stabiele club.

romanoww

'@WieVis

Met het wegvallen van Braafheid en de komt van JP de Jong gaan ze er bij Utrecht wel vanuit dat hij weer basis gaat starten. Het is even de vraag of Klaiber op het middenveld blijft staan, of dat hij door de komst van Klich een linie naar achter schuift.

Bij mij staat hij erin in ieder geval.

Ceramiche Ariostea

De laatste knopen zijn doorgehakt. De laatste puzzelstukjes zijn nu echt in elkaar gelegd. Uiteindelijk gekomen tot:

3x PSV
3x Ajax
3x Az
3x Feijenoord
3x Heerenveen
1x Utrecht
1x Vitesse
1x Zwolle

Allen succes toegewenst met de laatste puzzelstukjes. Let the games begin !

Imbatido

Waarom neem je met zo'n gigantisch budget 3x Heerenveen? Daar loopt het toch ook niet lekker, en ze zijn ze behoorlijk wisselvallig.

Verder een tipje voor mensen die De Ligt nemen. Ik zag dat hij op vier gele kaarten staat, dus bij de volgende is ie geschorst lijkt me. Scheelt toch weer een wedstrijd.

Ceramiche Ariostea

'@Imbatido - omdat er ook reserve en tribunespelers in mijn selectie moeten zitten . 2 van die Heerenveen spelers zullen niet heel vaak in de basis in actie gaan komen zonder al te veel tegenslagen natuurlijk.

JapieJapo

Heerenveen heeft veel thuiswedstrijden tegen ploegen uit rechter rijtje plus er zijn een paar spelers goedkoop in verhouding....

Ik zit nu op:
4xPSV
4xAJA
2xAZ
2xVIT
3xHEE
1xADO
1xROD
1xVVV

papaoet

weet iemand hoe Romero ervoor staat...?

BarryE1

Ben gisteren een beetje doorgeslagen met puzzelen, had uiteindelijk 3 miljoen over voor een verdediger. Vanochtend kijk ik nog eens goed en zie ik dat ik Brenet in mijn team gepuzzeld heb, dat kan toch de bedoeling niet zijn?! Een verdediger van PSV is natuurlijk prima maar ik vind die Brenet toch zo'n pannenkoek. Die komt echt mijn team niet in.

max19boon

Budget 57m:
4x PSV
4x Ajax
4x Feijenoord
1x AZ
1x Vitesse
1x Twente
1x Heracles
1x Roda
1x Sparta

Ceramiche Ariostea

'@papaoet. Ik verwacht dat Romero tijd nodig gaat hebben, is op dit moment ook nog niet helemaal fit. Verwacht hem zeker niet op korte termijn de in de basis

vasnd

Nou, ik moet het met 49 miljoen zien te klaren. AZ zijn mijn vrienden.

BarryE1

46,75 miljoen hier en ik heb een team om je vingers bij af te likken.

P.s. ik hoop dat PSV degradeert.

Pipi112

Al stond de Ligt op 8 gele kaarten dan had ik hem nog in mijn team gezet. Die gaat nog wel een x aantal punten bij elkaar spelen.
1 speler van Psv in mijn team en daar komt er geen meer bij. Ik hoop dat hun in de loop van de tweede seizoenshelft de spreekwoordelijke deksel op de neus gaan krijgen. Laat het maar snel beginnen.

Pietje Precies

Op 8 gele kaarten was ook gunstiger geweest dan op 4 kaarten Pipi. Dan twee ipv 1 kaart verwijderd van schorsing.

Tenzij het ook nog terechte waren, want dan kan je er nog een hoop gaan verwachten en is dat nadeliger dan een wedstrijdje missen.

Laatst gewijzigd
Pipi112

Het was meer bedoeld om aan te geven hoe ik de rol van de Ligt bij Ajax zie. Deze jongeman gaat nog heel ver komen.

Gids03

Ik twijfel tussen
A pasveer en een 1.0000000
Of
B hansen of keeper van vvv en falkenburg

JapieJapo

Voor dit weekend een basis met 4x Aja, 4x PSV en 3x AZ. Verder nog 2x Vit, 2x Hee, 1x ADO, 1x VVV en 1x Rod

JimKro

Bij mij is de grote vraag: gaat Ghoochannejhad weer structureel basis spelen? Heeft iemand de gouden tip? Hehe :P

Laatst gewijzigd
1 2 ... 30 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.