Lozano en Van Ginkel zijn de eerste twee namen die ik heb ingevuld daar zit dus 13,5 miljoen van de 61 miljoen in verwerkt. Ik betaal graag voor een speler die ik waarschijnlijk na de zomer niet meer kan kiezen en de Eredivisie ontgroeid is. Ook van Ginkel is eigenlijk onmisbaar om goed te scoren dat heeft de 1e helft van het seizoen wel uitgewezen. PSV wint hoe smerig ook zijn meeste wedstrijden soms in de dying seconds maar dat typeert waarschijnlijk een toekomstig kampioen. Hoewel mijn hart anders hoopt.
'@WieVis - Zeneli heb ik zeker overwogen maar wordt in mijn ogen te vaak gewisseld en heb al 3 spelers van Heerenveen. 4 spelers vind ik te veel van een subtopper. Mahi een leuke speler als alles goed in zijn hoofd zit maar de vraag is of hij dat een half seizoen kan volhouden daarnaast is Groningen nou niet de meeste stabiele club.
'@WieVis
Met het wegvallen van Braafheid en de komt van JP de Jong gaan ze er bij Utrecht wel vanuit dat hij weer basis gaat starten. Het is even de vraag of Klaiber op het middenveld blijft staan, of dat hij door de komst van Klich een linie naar achter schuift.
Bij mij staat hij erin in ieder geval.
Waarom neem je met zo'n gigantisch budget 3x Heerenveen? Daar loopt het toch ook niet lekker, en ze zijn ze behoorlijk wisselvallig.
Verder een tipje voor mensen die De Ligt nemen. Ik zag dat hij op vier gele kaarten staat, dus bij de volgende is ie geschorst lijkt me. Scheelt toch weer een wedstrijd.
Ben gisteren een beetje doorgeslagen met puzzelen, had uiteindelijk 3 miljoen over voor een verdediger. Vanochtend kijk ik nog eens goed en zie ik dat ik Brenet in mijn team gepuzzeld heb, dat kan toch de bedoeling niet zijn?! Een verdediger van PSV is natuurlijk prima maar ik vind die Brenet toch zo'n pannenkoek. Die komt echt mijn team niet in.
Al stond de Ligt op 8 gele kaarten dan had ik hem nog in mijn team gezet. Die gaat nog wel een x aantal punten bij elkaar spelen.
1 speler van Psv in mijn team en daar komt er geen meer bij. Ik hoop dat hun in de loop van de tweede seizoenshelft de spreekwoordelijke deksel op de neus gaan krijgen. Laat het maar snel beginnen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.