Scorito-algemeen

1 2 ... 29 ... 606 607
Ceramiche Ariostea

Toch weer zitten wijzigen

4x Ajax
4x PSV
3x Feyenoord
3x Heerenveen
1x Az
1x Vitesse
1x Zwolle
1x Utrecht

Starlynk

Haha ja ik blijf ook schuiven.. Lastig hoor :)

Ceramiche Ariostea

Ik zet er een streep onder na de laatste wijziging van vanochtend. Er is witte rook !. Wat er nu staat moet het gaan worden. Ik geloof dat er me er nu voor het eerst zelf volledig in kan vinden. Definitieve eindstand.

4x PSV
3x Ajax
3x Feyenoord
3x Heerenveen
2x Az
1x Zwolle
1x Vitesse
1x Utrecht.

Let the games begin:

Laatst gewijzigd
Starlynk

Ik wacht nog even de laatste transfers van vandaag af voordat ik er een streep onder zet ;) Maar mijn team begint steeds definitievere vormen aan te nemen!

Ceramiche Ariostea

'@Starlynk - Hahaha ja maar transfers of zware blessures zou nog de enige reden zijn om het aan te passen. Twijfel is er altijd maar je kan niet blijven schuiven

BarryE1

Laat Park maar schuiven, met zijn +12 miljoen ;-)!

Het mooie is, bij het zien van onderstaand lijstje, dat ik dan de namen al zo ongeveer kan/ga invullen. Meer mensen last van dit tafereel?
4x PSV
3x Ajax
3x Feyenoord
3x Heerenveen
2x Az
1x Zwolle
1x Vitesse
1x Utrecht.

Ceramiche Ariostea

'@BarryE1 - doe dat eens in PB. Ben benieuwd

Imbatido

Hebben jullie exact hetzelfde team ofzo?

BarryE1

'@park11982 PB. In hoofdlijnen wel te doen maar de finesse is lastig.

Ceramiche Ariostea

'@BarryE1 - Geen slechte poging ! Zoals je zelf al schreef de scherpe randjes ontbreken nog.

Laatst gewijzigd
BarryE1

Nog een snelle poging met wat logische wisselingen maar dan blijft het dan ook bij. Zijn teveel spelers die zeg maar 1 op 1 gewisseld kunnen worden dus dat blijft dan kiezen tussen bijvoorbeeld een Schwaab/Arias bijvoorbeeld. Poging komt nu per PB.

Ab Normaal

Lol Barry, toevallig ik net Arias er uit gemikt voor Schwaab waar ik dat gisteren andersom deed.

BarryE1

Denken jullie dat die nieuwe back van Vitesse, Kara, in de basis gaat spelen? A.s. wedstrijd komt te snel ivm papierwerk geloof ik. Maar daarna? Kan niet veel minder zijn dan Dabo of Faye toch?

WCEendT

Sheikh Dabo*

Jori

'@barry, Oude Kotte & Lelieveld zijn ook al veel beter dan Dabo maar kregen ook geen basisplaats.
Aan de andere kant, er is 1.5 miljoen uitgegeven voor hem en zijn actuele transferwaarde ligt nog hoger, dan ga je geen 2e viool achter vriend Dabo spelen.
Maar Vitesse speelt al op vrijdag, dus je weet voor de deadline al iig de opstelling. Papierwerk zou al rond zijn volgens VI.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Iemand nog een leuk middenveldertje van 750k op de korrel voor op de tribune? ;)

Heb nu Jakubiak van Heracles, maar wie weet zijn er nog andere interessante opties die tegen een basisplek aanhikken?

Laatst gewijzigd
BarryE1

'@Jori Ben benieuwd. In mijn positie kan dat een leuk gokje zijn maar het liefst dan weloverwogen. Los van het papierwerk komt vrijdag wel heel erg vroeg.

Filipo

'@starlynk Zit met hetzelfde dilemma. Heb zelf nog Vermeulen, Fortes en Van de Looi op de lijst staan. Maar twijfel om toch niet 250k extra in te leggen voor Allouchi (speelt alles).

Ceramiche Ariostea

Twijfels over spelers van 750.000 gelukkig geen last van. Nog wel twijfel over welke spelers ik van 2.000.000 en 2.500.000 ik moet gaan kiezen maar dat beschouw ik maar als een luxe probleem.

BarryE1

'@Starlynk Wel behoorlijk wat concurrentie. Heracles heeft ook een nieuwe middenvelder van Telstar, maar die lijkt wat aanvallender ingesteld.

Verdedigende middenvelder

De plek van Pelupessy wordt sinds kort ingevuld door de Duitser Sebastian Jakubiak. "Die maakt nu langzaam zijn speelminuten, en daar zijn we ook tevreden over", zegt Hoogma. Zijn ontwikkeling was voor Heracles Almelo mede een reden om niet op zoek te gaan naar een verdedigende middenvelder. Ook spelers als Dario van den Buijs, Robin Pröpper en Lerin Duarte zouden op die positie kunnen spelen.

BarryE1

'@park111982 Ook een tribune moet gevuld worden park, aan die gedachte probeer ik me dan maar vast te houden ;-)

Starlynk

Ach het gaat om de 6e middenvelder.. Als ik die veel op moet stellen dan heb ik sowieso een probleem ;)

@Filipo: El Allouchi is idd wel interessant, alleen moet ik die 250k dan nog ergens vandaan zien te toveren, terwijl ik over de rest van mijn team behoorlijk tevreden ben nu! Weet niet of ik dat wil doen voor een speler die hopelijk de hele tijd op de tribune zit :p

Ceramiche Ariostea

'@Starlynk, je hebt er Jakubiak voor over om de combinatie Lozano/van Ginkel te kunnen verantwoorden in je team ?

Jori

Denk dat weinigen nog Lozano zullen nemen. Goede speler, maar 6 miljoen is wel erg veel voor een aanvaller

Starlynk

haha die specifieke combinatie heb ik niet, maar theoretisch gesproken wel ja.. Je kunt elke week maar 11 spelers opstellen die maximale punten halen en nog 4 voor de helft en dan heb je er nog 3 die normaal gesproken 0 punten halen.. We beginnen aan de tweede helft van het seizoen dus je hoeft je niet meer druk te maken over waardestijgingen, dus je risico's zijn 1) blessures/schorsingen en 2) spelers die op de bank belanden.

Risico 2 is verwaarloosbaar voor de spelers die je noemt, blijft over risico 1. Dus dan kun je spelen met hoeveel je je wilt indekken tegen dat risico.. Neem je 18 gelijkwaardige spelers dan heb je je voor zover mogelijk ingedekt (maar wordt het lastig om Lozano en van Ginkel daadwerkelijk in je team te hebben), neem je 11 toppers en 7 prutsers dan loop je een enorm risico.. Dat doe ik niet, maar ik vind het ook zonde om elke week 6m op de tribune te knallen, alleen om het risico van 2 of meer blessures af te dekken...

1e seizoenshelft heb ik enorm gespreid en dat heeft me geen windeieren gelegd, maar nu is wel het moment om wat meer risico te nemen, denk ik.. Dus dan wil ik best een plekje "opofferen" met een Jakubiak om de rest van mijn team een kwaliteitsinjectie te geven..

1 2 ... 29 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.