Scorito-algemeen

1 2 ... 301 ... 606 607
Westland95

Dat komt mij even slecht uit.

Platje

64x2x2... en dat voor een penalty.. daar zwijnen toch wel wat mensen

danusz1986

En dan neemt Promes de 3e pingel. Ik had Tadic geen captain dus hier kan ik wel mee leven.

Peli

Je stelt Tadic in als cpt bij TC 💪🏼
Ten Hag spaart Tadic 😩
Tadic valt in 🙏🏼
Ajax krijgt penalty
Tadic scoort 🤩🤩🤩
Ajax krijgt weer een penalty
Tadic gunt penalty aan Promes 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️

Westland95

Ah lekker, Mazraoui nu ook geblesseerd. Ik kan er beter mee stoppen volgens mij.

arjenzvob

Voorlopig nog op 98,6%. Tevreden. Iedereen heeft te kampen met uitvallers. Hopen op captain Max morgen!

raymankapeens

'@Roy, beter zo dan dat ie de 2e penal mist :P

Laatst gewijzigd
Fietsbel

FC Utrecht wat te hoog van de toren geblazen voorafgaand dit seizoen. Willen de top 4 aanvallen? Vallen ontzettend tegen.

Platje

Utrecht valt idd tegen, wel een 2-1 voor Heracles voorspelt vandaag.. Hopelijk maken Gasly en Leclerc hun x5 en x4 waar en wordt het geen frustrerend dagje

Fietsbel

'@Platje daar gaan we, vreselijk.

Niels22

Daar gaat de vast veelgekozen 5x Gasly al...

Westland95

Jup, deze gaat niet heel veel pijn doen denk ik. Iedereen had Gasly op 5 neem ik aan.

Ajvenema

Tsja, de mensen zonder gasly hebben hier geen last van, maar die zie ik ook niet echt als bedreiging:)

De Condor van Echt

42% heeft Gasly in het team; 25% x5.

Pietje Precies

Dit hakt er wel degelijk fors in. Het zal je verbazen hoeveel luitjes er vrij hoog staan zonder Gasly

Westland95

Zo, alles valt ineens op zn plek met Bottas/Perez/Albon. We gaan de top 50 in!

Westland95

Albon kneus.

Pietje Precies

Die safety cars maken het zo'n debiele 'sport' en dat Scorito vervolgens bij zo'n 'sport' met zulke captainfactoren werkt is buitengewoon stompzinnig

coolietje

Vloet zorgt voor +23% bij topcoach nl

coolietje

F1 is gewoon een loterij bij scorito, niets meer of minder

Ajvenema

Ondanks gasly 0.1 procent gestegen, iedereen in de top heeft die vent blijkbaar

Ludi

Albon... had zo mooi kúnnen zijn..

Ab Normaal

Komaan mannen, toch mooie sport gezien?
Ik heb ook Gasly als 5x, dus balen, maar ook mooie acties gezien.
Stroll bewijst eens te meer dat hij echt NIETS te zoeken heeft in de F1. Het is niet eens een pannenkoek maar inmiddels niet meer dan een poffertje.
Albon laat ook zien niet met de druk om te kunnen gaan. Wordt einde F1 voor hem. Zelfs niet goed genoeg voor Alpha Tauri.

En ondanks dat ik Hamilton een ongelofelijke hypocriete eikel vond die ik uit de grond van mijn hart zijn succes niet gun, is ie wel gewoon waanzinnig goed. Maakt echt nooit fouten.
Vermakelijke race gezien.
Ik probeer goede sport nooit te laten verpesten door een slechte score in een spelletje.
Zo lekker Vuelta kijken.

Hopen op topsport, ongeacht of het goed is voor mijn spelletjes.

Westland95

Was inderdaad wel een mooie race. En wat een strategie van RP om Perez naar binnen te halen.

Valvuillerdemoz

Best wel een matige dag zo. Met Gasly x5, Ocon × 3 en Verstappen x 2 DNF. Maar goed het is de F1 maar! Ook maar een zeer matig spel.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 301 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.