Scorito-algemeen

1 2 ... 302 ... 606 607
Pietje Precies

Hypothetisch voorbeeld: je kan bij F1 een voorsprong hebben van 30 seconde op de nummer 2. Vervolgens de nummer 15 een domme fout zien maken met een safety car als gevolg. En dan door de safety car je 1e plek verliezen.

Zowel direct bij de herstart. Als door de strategische keuzes die in de prullenbak gaan (iemand met zwakkere tactiek kan opeens spekkoper zijn). Als doordat iemand toevallig op een gunstige plek op de baan rijdt en gelijk naar binnen kan duiken voor een pitstop.

En zelfde verhaal natuurlijk voor podium, top-6, top-10, etc.

Een 'sport' die zulke safety-car-sensatie nodig heeft om interessant te zijn (zodat er wat spaarzame actie is i.p.v een lange DRS-tijdrit), kan ik moeilijk serieus nemen. Zeker als er makkelijke oplossingen voor handen zijn. Ze weten immers ten allen tijden tot achter de komma de onderlinge verschillen. Dat is voor mij enkel entertainment i.p.v. sport.

Dat Hamilton krankzinnig goed is, staat buiten kijf

Maar goed, bovenstaande is bekend en 'hoort er nu eenmaal bij'. Met zulke ontzettende randomness moet je als spelmaker dus rekening houden en de captainfactor laag houden. Jammer dat Scorito zo veel moeite heeft om van F1 een leuk spel te maken

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Wauw, Berghuis captain bij Topcoach gemaakt en wat gebeurt er, hij valt geblesseerd uit. Gaat nog niet lekker met m'n team (sta op 62%). Kijk uit naar de winterstop, dan kan ik veel spelers gaan wisselen. Zoals de miskopen Saglam en Aboukhlal die niet eens basisklanten zijn en Teixeira die het nog niet waar maakt (heel Feyenoord niet overigens)

danusz1986

Max niet bij de selectie.

Edit: Wel op de bank zegt de app nu.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Allemachtig zeg, wat een loterij!

Matti

Vloet op de tribune hier.. tranen

Had anders mooi kunnen inlopen.

JapieJapo

Ook knap om nu zoveel spelers over te hebben dat je een basisspeler op de bank kunt zetten... ik moest iemand opstellen waarbij ik op voorhand wist dat hij niet ging spelen.

De Condor van Echt

F1 leek een zeer matige score met 2470, maar blijkbaar hadden zoveel mensen pech dat dat nog bovengemiddeld is.... Weer wat % erbij.

TC gaat erg moeizaam; nog maar 353 punten tot nu toe. Ook pech dat HEE in de laatste minuut nog een tegendoelpunt krijgt, Ajax en Fey er 2 tegen krijgen etc. Met die blessure van Berghuis en alle M’s die de ziekenboeg vullen, begrijp ik hoe echte coaches zoals Schmidt en Advocaat zich moeten voelen...

rev

GP 2620 punten gescoord, was niet best zoals de meeste Gasly x5 0.1% gezakt.
Topcoach met Captain H Veerman goede zaken gedaan 348 punten gescoord. Sta nu op 813 punten, heb nog Max, Zahavi en de Wit basis staan.

Westland95

Die tegengoal van Sparta deed heel veel pijn.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Lekker dat Max in de rust invalt. Nog even een assist. Toch wel een fijne cap. Kom ik goed weg. 98.9% 😎

Genomico

4 spelers van Feyenoord hebben (Bijlow, Haps, Teixeira en Berghuis), en geen één die vandaag 45 minuten maakt (Teixeira op de tribune). Samen met Tagliafico 4 0-punters in de basis, maar gelukkig redden Zahavi (C) en Max mijn week. Van 97,8 naar 96,8 met de Wit nog te gaan, maar die zal ook wel rust gaan krijgen?!

Edit: de Wit start i.i.g. in de basis.

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

'@arjenzvob: je sprak profetische woorden! Max gaf in blessuretijd een assist 🤩🤩. Nu weet ik hoe die pinch-hitterspunten werken 😊. PSV redt mijn TC-weekend, zodat deze voetbalnitwit die drie maanden geleden alleen Tadic kende, weer een beetje steeg naar 60,2%. (Voetbal kan me nog steeds niet bekoren, maar ik vind TC echt een leuk puzzelspel. Bovendien heb je er niet zo die stapeleffecten zoals bij Tennismanager en GP.)

Pietje Precies

Topcoach is het enige spel waar Scorito er in slaagt dat er een groot verschil tussen de teams zit. Enkel Berghuis is door 80% gekozen. Dan nog Joey Veerman 55% ofzo.

Vervolgens kom je bij spelers als Koopmeiners, Max, de Wit, etc die ergens in de 40% zijn gekozen. En veel spelers zitten dus ergens tussen de 10% en 25%

Nou zegt dat ook wel wat over het niveau van sommige deelnemers. Ik zeg niet dat je per se een Danilo, of per se een Vloet, etc, moet hebben. Maar 13% en 14% zijn wel erg lage percentages. Max met 45% eigenlijk ook maf laag

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Ouch! Koopmeiners, mijn laatste hoop om dit weekend nog enigszins boven het gemiddelde te geraken. Captain gemaakt. Doet ie dit. Sta nu al op min 11%!
Sowieso een klote Scorito-weekend. Bij alle spellen gezakt, behalve ws. Matchduel.

Edit: 14,5% gezakt naar 48, 6% Er wordt nu toch wel officieel gesproken van een crisis. Het woord degradatiezorgen wordt nog angstvallig gemeden.

Laatst gewijzigd
Westland95

RIP index.

Peli

De enige reden waarom mensen het absurde bedrag van 4,5 miljoen hebben uitgetrokken voor Koopmeiners. En wat doet meneer 🤣🤡

Ajvenema

Ik heb er zelf dit jaar door alle wielerspellen eigenlijk bijna geen tijd in gestoken. Ook bijna niks gezien. Zal wel voor meer spelers gelden:) eredivisie is denk ik een spel waar veel mensen net genoeg van weten om toch maar gewoon ff mee te doen.

Platje

Vloet en Max maken het topcoach weekend weer goed na een paar dramatische weken (Vloet gemiste penalty en 0-1 verlies tegen RKC, Tannane rood, 2 verdedigers van Ajax met geen enkele goal of assist, een geblesseerde Texeira en Senesi die geen punt pakt, en een Pavlidis die geen pepernoot meer raakt)

Dit weekend wel 9 uit 9 met Matchduel, helaas alleen Tadic als scoorder

coolietje

Van 64% naar 86% gestegen bij topcoach, slechte start ineens uitgeveegd, spijtig dat die eerste periode zo kort is 😆

Treenert

Helaas genoodzaakt Vloet op te stellen ipv Kudus en/of Tannane.

Volgende week is je aanvoerder 300% (daar denkt hansworst Stegeman anders over).

Laatst gewijzigd
Boasson en Hagen

Paal toch 3 assists bij Ajax - Fortuna.

Phoenix0000

Met onderstaande team gewoon lekker op 51/% staan. Had veel verwacht maar dit toch niet. Stond tegen top 10 in index. Inmiddels nog net top 100.

Bijlow
Drommel

Max
Dumfries
Bazoer
Oosterwolde
Mazraoui

De Wit
Ndashimey
Gustafson
Leemans
Tanane
RKC speler

Tadic
Malen
Berghuis
Cerny
RKC speler

Begin steeds minder vertrouwen te hebben dat het nog wel bij gaat trekken :-)

Platje

Van te voren geen gekke keuzes Phoenix, mis wel een J. Veerman in je team. Dat vond ik een van de weinige zekerheden en ik had op het middenveld altijd voor 6 basisspelers gegaan, zeker met corona. Maar met Tannane die rood en corona krijgt, Dumfries die niet speelt, Mazraoui die een wedstrijd mist en dit weekend weer 2 goals tegenkrijgt, een Berghuis die geblesseerd uitvalt, een Willem 2 dat geen punt meer pakt, Malen die een wedstrijd mist en afgelopen weekend maar 1 helft speelt en een keeper van Feyenoord die geen wedstijd meer weet te winnen (en ook een wedstrijd mist) is ook een beetje pech hebben.

Phoenix0000

'@platje

Ik heb aan begin de keuze gemaakt wat zwaarder op de aanval in te zetten en daar ook altijd 3 man in basis te gebruiken.
Vandaar ook een kwalitatieve 4de pion als Cerny achter de hand. En een RKC speler die ook wel eens invalt of basis speelt. Ook omdat ik het verschil tussen doelpunten spits en die van middenvelder niet heel groot vond.

Middenveld speel ik daardoor met 3 of 4 man, nooit met 5. 5 basisspelers leek me dus voldoende daar.

Heb ook erg veel pech gehad met captainkeuze. Max op laatste moment ingeruild voor Malen dit weekend bijvoorbeeld.
Tadic captain in de 13-0 wedstrijd waarin hij naar kant wordt gehaald als het leuk wordt.

Platje

Nu ajax flink getroffen met Onana (en Stekelenburg) Klaassen Gravenbergh en Tadic..

1 2 ... 302 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.