Scorito-algemeen

1 2 ... 303 ... 606 607
Peli

En nog 6 anderen

Hello France

SUPERWEEKEND !!!!!
Kans om wat in te lopen van de misere van de de laatste weken.

Wel de goede Captain kiezen....
Meest logische keuzes lijken Tadic, Berghuis of een van Vitesse (Emmen)
Berghuis maakte gisteren weer een goede indruk.....

Mmmmm.....jullie ook hoofdpijn van je Captain dit weekend ?

puntenjager

Bij mij gaat het om een kans om wat uit te lopen haha.

Ik denk dat ik Haps captain ga maken. Hopelijk start hij weer als linksbuiten. Speelde gisteren (heel dit seizoen eigenlijk al) weer goed en maakte weer een goal. Heb hierdoor dubbel kans op puntjes. Houden ze de nul, dan ben ik al tevreden en scoort hij of geeft hij een assist, dan zit ik ook goed. Ik hoop dat dit goed uitpakt, anders gaat mijn 99% naar de knoppen haha.

Laatst gewijzigd
Peli

Alle 3 mijn aanvallers zijn captain waardig dit weekend.
Tadic, Berghuis, Zahavi.
Maar ja, Tadic met een even wat minder soepel lopend Ajax richting de Galgenwaard.
Berghuis tegen een steeds sterker spelend Groningen.
En Zahavi tegen een Willem 2 dat zomaar kan gaan stunten.
Vooralsnog hangt de band om Berghuis zijn arm.

Laatst gewijzigd
Hello France

Ik zit op 92,3%, maar heb geen Haps.
Kan wel kiezen uit Tadic, maar tegen Utrect kan dat wel eens tegenvallen
Berghuis lijkt weer ok, maar ook groningen is mss niet simpel
Iemand van Vitesse lijkt de beste optie op papier....

Hello France

Ja Berghuis heeft ook mijn voorkeur voorlopig, maar kan zomaar switchen naar Zahavi...

Peli

Ja dat heb ik dus ook.
Beetje 50/50.

Treenert

[Quote]Meest logische keuzes lijken Tadic, Berghuis of een van Vitesse (Emmen)
Berghuis maakte gisteren weer een goede indruk…..[/Quote]
De vraag is ook na dinsdag/donderdag; wie gaat er spelen? Van spelers van Vitesse weet je het zeker. Als je Openda of Broja hebt (Tannane zal nog wel niet spelen) lijkt mij de keuze niet zo moeijlijk. Alle anderen zijn onzeker behalve Berghuis dan, maar ja die kan in de rust ook gewisseld worden. Ik denk ook niet dat Tadic en Zahavi starten alhoewel dinsdag (Tadic) weer 2 dagen extra is naar zondag. Maar 3 x 0 op de bank zien zitten bij een team dat 5 x scoort doet pijn hoor.

https://m.fcupdate.nl/buitenspel/
Hoe lang blijft die Dumfries (heb 'm niet) nog weg? Zou zijn 3e zondag worden dat hij niet speelt. Pec uit (18 okt) was zijn laatste potje. Heeft het wel aardig te pakken dan.

Laatst gewijzigd
Hello France

verwacht zelf mdatr dumfries wel weer beter is. Of hij gaat spelen weet ik nog niet. voorlopig op de bank en geen tribune

Jofferde

Eigenlijk zou ik graag Malen als captain willen dit weekend. Maarja zijn er PSV fans die mij kunnen vertellen waarom malen zo weinig speelt en scoort de laatste tijd?

Ook Tadic is een optie, zeker gezien de onrust binnen Utrecht (vertrek vd Brom) + geen thuis supporters.

Tour de Flits

Hier ook nog wat twijfel, Tadic, Haps en Klaassen zijn goede opties. Daarnaast eventueel Zahavi nog (pakte goed uit vorige week). Berghuis laat ik links liggen als captain deze ronde, maakt de laatste weken geen goede indruk en zeker na een Europese wedstrijd toch weinig verwachtingen van.

Andere interessante optie, wel wat meer risico, is Cerny. Twente moet uit naar ADO.

Peli

Is het zo zeker dat Tadic gaat spelen dan? Hoewel, als pinchhitter (èn 300%) is dat dan misschien juist wel interessant.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik denk dat ik voor Götze ga. Krijgt punten voor de nul, kan scoren en assists geven.

Jofferde

'@Roy waarom zou Tadic niet gaan spelen?

Peli

Ik verwacht ook dat ie gaat spelen. Maar Ten Hag heeft nog weleens een kronkel in zn bolletje.

BarryE1

Tadic 2 weken op rij banken in de eredivisie, betwijfel het. Dat kwam vorig jaar zelfs helemaal niet voor. Daarnaast is Utrecht uit ook niet per se een aanleiding om spelers rust te gunnen. Dan nog eerder basis en na 60 min wisselen.

Chef83

Ik ga denk ik ook voor haps tadic speelt hij ik weet t niet

En berghuis is niet echt in vorm

Ik ga voor hapsie denk ik maar kan zo nog switchen .

puntenjager

'@Chef tuurlijk man, hoeba hapsie is in vorm. Ik ga er voor!

Treenert

Heb Tadic niet, maar Utrecht uit na een Europese week ...................

mart1202

Ik twijfel tussen Danilo en Tadic.. Twente speelt tegen Ado

mart1202

Waarom denken sommigen dat Tadic niet gaat spelen? Zat vorige week op de bank, ze spelen tegen Utrecht en Promes is hopeloos uit vorm

KissMyAce2.0

Antony/Traore/Neres zou kunnen in theorie

Harderijder

Tannane had ik voor deze ronde meegenomen, maar het is nog onduidelijk of hij speelt. Ik twijfel nu tussen Berghuis of Max.

Timber

Geen Champions League komende week, dus Ten Hag heeft geen reden om spelers rust te geven. Zijn aanvoerder zal daarom echt wel spelen.

Fietsbel

Klaassen lijkt me de beste optie, tegen een in minder in-vorm verkerend team. Geen thuispubliek wat er achter kan gaan staan en de aanstaande trainerswissel.

1 2 ... 303 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.