SUPERWEEKEND !!!!!
Kans om wat in te lopen van de misere van de de laatste weken.
Wel de goede Captain kiezen....
Meest logische keuzes lijken Tadic, Berghuis of een van Vitesse (Emmen)
Berghuis maakte gisteren weer een goede indruk.....
Mmmmm.....jullie ook hoofdpijn van je Captain dit weekend ?
Bij mij gaat het om een kans om wat uit te lopen haha.
Ik denk dat ik Haps captain ga maken. Hopelijk start hij weer als linksbuiten. Speelde gisteren (heel dit seizoen eigenlijk al) weer goed en maakte weer een goal. Heb hierdoor dubbel kans op puntjes. Houden ze de nul, dan ben ik al tevreden en scoort hij of geeft hij een assist, dan zit ik ook goed. Ik hoop dat dit goed uitpakt, anders gaat mijn 99% naar de knoppen haha.
Alle 3 mijn aanvallers zijn captain waardig dit weekend.
Tadic, Berghuis, Zahavi.
Maar ja, Tadic met een even wat minder soepel lopend Ajax richting de Galgenwaard.
Berghuis tegen een steeds sterker spelend Groningen.
En Zahavi tegen een Willem 2 dat zomaar kan gaan stunten.
Vooralsnog hangt de band om Berghuis zijn arm.
[Quote]Meest logische keuzes lijken Tadic, Berghuis of een van Vitesse (Emmen)
Berghuis maakte gisteren weer een goede indruk…..[/Quote]
De vraag is ook na dinsdag/donderdag; wie gaat er spelen? Van spelers van Vitesse weet je het zeker. Als je Openda of Broja hebt (Tannane zal nog wel niet spelen) lijkt mij de keuze niet zo moeijlijk. Alle anderen zijn onzeker behalve Berghuis dan, maar ja die kan in de rust ook gewisseld worden. Ik denk ook niet dat Tadic en Zahavi starten alhoewel dinsdag (Tadic) weer 2 dagen extra is naar zondag. Maar 3 x 0 op de bank zien zitten bij een team dat 5 x scoort doet pijn hoor.
https://m.fcupdate.nl/buitenspel/
Hoe lang blijft die Dumfries (heb 'm niet) nog weg? Zou zijn 3e zondag worden dat hij niet speelt. Pec uit (18 okt) was zijn laatste potje. Heeft het wel aardig te pakken dan.
Hier ook nog wat twijfel, Tadic, Haps en Klaassen zijn goede opties. Daarnaast eventueel Zahavi nog (pakte goed uit vorige week). Berghuis laat ik links liggen als captain deze ronde, maakt de laatste weken geen goede indruk en zeker na een Europese wedstrijd toch weinig verwachtingen van.
Andere interessante optie, wel wat meer risico, is Cerny. Twente moet uit naar ADO.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.