Scorito-algemeen

1 2 ... 304 ... 608 609
Bernardus

Tannane staat gewoon basis lees ik net. Hapsie of Tannane.....

Platje

'@Bernardus heb je ook een bron?

Edit: Nevermind, google op 'tannane emmen' en het eerste artikel is al raak

2e Edit: je had alweer gereageerd :)

Laatst gewijzigd
Bernardus

Had gewoon gegoogeld op tannane en afgelopen uur. Hier 1 van de linkjes die je dan vind: https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/letsch-gaat-op-voor-record-bij-vitesse-tannane-terug-tegen-fc-emmen~aa703e75/

Bernardus

Hij neemt de pingels en vrije trappen en is denk ik extra gemotiveerd om te vlammen nu. Best logische cap keus deze ronde als ik de andere wedstrijden van de top 3 zie... Groningen kan best wel stug zijn en moeilijk om tegen te scoren. Ajax tegen Utrecht kan altijd alle kanten op. Utrecht kan juist ook extra gemotiveerd zijn nu met alles rondom vd Brom en de pak slaag van vorige week tegen Heracles, plus Ajax heeft Europees gespeeld.

Bernardus

Haha idd @Platje :p

Peli

Oooh Tannane is back. Dan is dat mijn cpt dit weekend.
Mooooooi.

Tour de Flits

Weet iemand wie er dit weekend keept bij Heracles? Is Blaswych alweer fit?

Bernardus

'@tourdeflits, google is your best friend. Speelt dit weekend nog niet.

Peli

Ik heb wel een duur bankie dit weekend.
Bijlow, Mazraoui, Teixeira en Pavlidis.

Pim96

Ik neig misschien ook naar Danilo. Tannane ook een optie, maar wel net terug van Corona. Is die 100% fit en gaat hij misschien niet stiekem toch banken. Wil je dat risico nemen met super weekend?

Peli

Daar heb je een punt.
Maar als we de regionale en landelijke media mogen geloven, dan start ie gewoon.

Tour de Flits

'@Bernardus, ik kon het zo snel niet vinden. Ook niet heel uitgebreid gezocht moet ik zeggen

Ik ga voor een risico met Cerny als captain!

Ab Normaal

Leemans op de bank in ieder geval.

Kaassoufflé

Ik ga voor Zahavi als captain.. neemt pingels, speelt sterk, en Willem 2 is hopeloos uit vorm dit jaar. Zie psv wel met 4-0 winnen van Willem 2 met hattrick Zahavi :)

Platje

Dat Zahavi de pingels neemt is wel irritant, heb hem zelf ook maar ook Max en dat was wel lekker voor scorito..

Peli

Is het zo zeker dat Zahavi altijd de pingels neemt?
Was dat niet gewoon omdat Max niet meedeed?

Platje

Afgelopen wedstrijd tegen PAOK stond Max ook gewoon in de basis

Kaassoufflé

Zahavi nam de pingel ook in de europa league, toen speelde Max in de basis. Max heeft de pingel 1x genomen in de eredivisie maar toen was Zahavi nog niet gekocht.

Kaassoufflé

Wat hebben jullie bij uitslag van wedstrijd Heerenveen - AZ? Heerenveen is in vorm, maar neig naar gelijkspel. Alhoewel AZ ook kan winnen... kan alle kanten op.

Peli

Oh ja, die legendarische pot tegen PAOK.
Des te meer redenen om dit weekend niet all in te gaan op PSV.

Platje

Lastige wedstrijd maar ik verwacht persoonlijk een overwinning voor AZ, ondanks de midweekse Europese wedstrijd.

Platje

'@Roy klopt, maar Ajax was ook dramatisch dinsdag, Feyenoord is onvoorspelbaar (laatste tijd gewoon slecht), en AZ/heerenveen hebben een lastige wedstrijd tegen elkaar.. tannane corona.. weet je opties verder niet hoor.. als ik Wittek had zou ik hem als captain nemen, stond bij mij lang in mijn basis maar toch last minute wat veranderingen gedaan (om Pavlidis toch te nemen.. wat een slechte keuze!!)

Peli

Tadic tricky, Zahavi tricky, Berghuis tricky.
Dus het wordt Tannane all the way.
Sta er toch al dramatisch voor qua %, dus deze gok kost me niet zoveel als het per ongeluk verkeerd uitpakt.

Platje

Ieder zo zijn eigen keuze, hopelijk kan je hierdoor verschil maken want denk dat weinig hem zullen kiezen. Ik heb hem wel in de basis gezet dit weekend. Vorige week stond ik onder de 80% maar in 1 weekend 11% gestegen boven de 90%, alleen door Vloet (Max en Cerny in mindere mate). Mijn keuze voor Onana en 2 verdedigers van Ajax is echt de verkeerde geweest, net zoals de eerder genoemde Pavlidis. Ik durfde Kudus, Klaassen en Gotze niet aan omdat ik niet wist wanneer die zouden spelen en Danilo blijft ook elke week scoren (elke week had ik niet verwacht).

Peli

Ik heb er ook een paar miskleunen tussen.
Vooral mijn Willem 2-ers Pavlidis (totale productiedroogte), en Saglam (inmiddels uit de basis in Tilburg).

1 2 ... 304 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.