Scorito-algemeen

1 2 ... 322 ... 606 607
Treenert

Eigenlijk zeg je gewoon dat er nog hoop voor me is met De Sousa in mijn team?

Platje

Als je TJ al in je team hebt moet je elke dag twijfelen of je hem op moet stellen, zeker om die 3m waard te zijn. Nu wachten we gewoon af hoe goed De Sousa het nou echt gaat doen, we zullen hem (als het volgens plan loopt) toch geen captain maken de eerste rondes :)

El Mel

Volgens mij baal je zelf gewoon dat je hem niet hebt Zadelpen ;)

n3razzurri

Lekker overzichtelijk en zoals verwacht: alle F-spelers uit mijn team zijn nu ook uit het spel.... Zelfs het gokje met Ashton ging niet door. Sedlacek leek in the pocket en Barry stelt teleur. Minder slim om dus uiteindelijk toch een F-speler (c) te maken...

Matti

A: v Gerwen, Wright, Smith
B: Wade, vd Bergh, de Sousa
C: Clayton, Dobey, de Zwaan
D: Wattimena, Noppert, vd Voort
E: Heta, v Duivenbode, o'Connor, Boulton
F: Kurz, Kenny, Edgar, Krcmar

Iets andere keuzes gemaakt dus.

Teeke_de_Kapper

'@sattledart: De Sousa hoeft niet voorbij King, want de Maximizer gaat er eerder al Hopp Hopp en erover.....

Teeke_de_Kapper

Iets heel anders...weet iemand, waarom Scorito de wielerspellen nog niet op de kalender 2021 heeft staan?

Rubenbakker7

Dan heb je De Decker als E-Speler die tegen Shoji speelde en vervolgens tegen Dolan zou spelen, waar ik kansen voor hem zag. Vervolgens speelt die Shoji de wedstrijd van zn leven en gaat die 3-0 over De Decker heen.
Pijnlijk.....

Ab Normaal

Hmmm, Gurney gooit als een bezetene. Rest van het jaar geen pepernoot gegooid. Gokje met O'Connor lijkt dus verkeerd uit te pakken.

EDIT: werd nog spannend, maar Gurney wint alsnog redelijk eenvoudig.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Jamie Lewis was ook een belabberde keus 🙈

Zadelpen

Ah! Kijk eens aan, het steekt toch een beetje bij enkelen. Mooi om te zien. Een koude kermis zal hun deel zijn.

Het is keihard, die dartsport. En kijk ook eens naar mijn kapiteintje Lewis die nu in de arena staat. Dat zijn de puntenpakkers.

hartstikkebedankt

Captain Jamie Lewis? Je ziet wel dat Zadelpen geen uitdaging uit de weg gaat.

MarvinG

Hier Kurz als captain. Twijfel nog om toch voor Humphries te gaan tegen Lim.

La Primavera

Die pijlen van Lewis vallen ook echt lelijk in het bord zeg. Alsof hij ze vanaf boven in het bord aan het gooien is..

Benzardi

'@ MarvinG

Nu zit ik ook te twijfelen ;)
Maar ik heb vertrouwen in onze Duitser en het is een F speler, wat belangrijk is voor de puntjes.

Benzardi

'@ zadelpen

Hoe weet jij dat De Sousa een TJ van 3 miljoen gaat worden?
Inside information? xd

MarvinG

Lewis komt geweldig terug zeg. Heerlijk!

Zadelpen

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLL team Zadelpen!!!!!!!!!!!!

La Primavera

Zo dan nog even een 11 darter op het eind!

hartstikkebedankt

Erg gegund zeg die Lewis na alle ellende en 2-0 achter nota bene. Goed gezien van die Zadelpen

Treenert

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLL team Treenert!!!!!!!!!!!!

Hahaha

Zadelpen

Haha!! Mooi gespeeld Treenert. Wij staan momenteel zo uitstekend geklasseerd, je zou er hoogtevrees van krijgen.

—-

Nu weer een fje aan het werk.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Jammer die Kroaat was mijn jokertje. Gooide goede gemiddeldes

Ab Normaal

'@hartstikkebedankt
Van mij ook. Volgens mij heb ik best logische keuzes gemaakt, maar ben al 2 F'jes en 1 E'tje kwijt. Tegenover slechts één overwinning.

LekkerManJK

Alle darters er nog in zitten, wat een luxe na al 3 dagen darts. Moet er wel bij zeggen dat slechts 4 spelers pas gegooid hebben van mijn team, maar het begin is er!

Nu nog even hopen dat Smith doorzet en de Sousa naar huis kan gooien, zou een stunt zijn. ;)

1 2 ... 322 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.