Scorito-algemeen

1 2 ... 324 ... 606 607
Rob94

Hier ook op de tribube..

Wat ik wel jammer vind is dat straks in de winterstop iedereen weer met hetzelfde budget begint. Spelers stijgen in waarde maar het budget niet (als ik het goed heb). Ik had best wat spelers die in waarde zijn gestegen die ik nu waarschijnlijk niet allemaal meer kan pakken. Bronkhorst en Gorter bijvoorbeeld zijn volgens mij met minimaal 750.000 gestegen. Dat is wel zuur

Nu krijg je niet echt een beloning voor de goede keuzes die je hebt gemaakt.

Treenert

Een F-speler kwijt raken op deze manier is oké. Wat een comeback, mooie pot zo. Wel eenrichtingsverkeer qua commentaar trouwens, iets met oranjegevoel waarschijnlijk.

Ab Normaal

Hier ook Van Hooijdonk op de tribune.
Gorter is meer dan verdubbeld.
Het is nu wel duidelijk wie spelen.
Je kunt geen team meer maken van die goed presterende spelers. Ook niet zoals aan het begin van het seizoen van goedkope verrassingen.
Je team gaat dus behoorlijk aan kwaliteit inboeten.

Niels22

Snel bekeken, mijn selectie kleine 4.5 miljoen meer ward geworden. Grootste tegenvaller nu al dat spelers idd opeens van positie zijn gewisseld in het spel.

Platje

Mijn mooie team gaat nooit meer lukken helaas.. Beukema van 1 naar 2,5m, Omarsson 1.25 hoger, Bruijn 1m hoger en dan mn keepers Woud en Gorter ook stuk duurder.. denk dat van de 18 spelers er 16 duurder zijn geworden, alleen Muhren en Allouchi niet. Ik zal het nog precies nalopen maar zal mij niks verbazen als ik rond de 10m kom en dat op een budget van 31m

Laatst gewijzigd
Rob94

Waar kun je de "vorige" transferwaardes terug zien?

Zadelpen

Woooowww! Paul Lim gooit Luke er uit!

Ab Normaal

Wat een verrassing!

MarvinG

Wat een slechte avond. Van Hooijdonk tribune en Humphries naar huis...

Treenert

Aah Larson, die had ik ook graag gehad. Zit een goeie kop op. We gaan het zien.

Edit: Alhoewel, Lennon was ms beter geweest. Die staat lekker te spelen zeg.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Het duurste fje in gevecht nu.

Moet eerlijk bekennen, vind dat een dikke misser van mijn kant. Die had ik moeten hebben ipv Zonneveld, ook al verliest die nu. Zwak gedaan van mezelf.

rev

Dat is wel lekker hoor, ik zei vooraf Teehan captain te nemen, achteraf toch nog blij dat ik uiteindelijk voor Kurz heb gekozen.

Jori

Scheidsrechters zijn ook wel echt toe aan de winterstop, al moedig ik een permanente vakantie nog wel meer aan voor Blom, Gozubuyuk en Higler. Echt walgelijk hoe die fluiten.

Platje

Helemaal mee eens Jori, belachelijke penalty voor PSV maar er waren veel meer beslissingen in het voordeel van PSV. Zo gaat het helaas te vaak met de grote clubs

Zijn de regels van hands weer veranderd in de tussentijd? Nijhuis was heel duidelijk bij VI aan het begin van het seizoen (en tussendoor ook nog) dat hands een penalty is als de hand niet langs het lichaam is. Ik vind de handsbal van Teze geen penalty hoor, hij kan er echt niks aan doen maar de willekeur in NL is frustrerend. De ene week is het een penalty en de andere week niet..

Zadelpen

We zijn slechts halverwege de eerste beschietingen, en het lijkt wel één grote valpartij. Als het zo door gaat, haalt team Zadelpen de kerst niet eens.

Dat worden stille nachten.

ditisdavid

De jaarlijkse wedstrijd waarin mijn speler een heleboel matchdarts mist zit er ook weer op... Scheelt dat Heta veel gekozen is.

Genomico

Waarom mocht Baggish eigenlijk die laatste leg beginnen? Wordt dat voor de wedstrijd geloot? Kunnen toch prima een bull gooien?

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Als er 1 spel is waarbij het noodzakelijk is dat je de mazzel aan je zijde hebt is het dit spel wel. Helaas is dat wederom (tot dusver natuurlijk) niet het geval.

Daarnaast frustrerend dat captain Max de penalty niet mag nemen (doordat hij tegen de Graafschap de penalty heeft gekregen), geel pakt en clean sheet weg.

Dezelfde Max had ik bij Matchduel ook als doelpuntenmaker.

Dit avondje kan fataal gaan blijken :(

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Is ook volkomen logisch dat Heta verliest.
Net als bij tennis. De speler die fantastisch in vorm is vliegt er uiteraard direct uit. Vrijwel altijd zo. Waarom zou het nu anders zijn.

Pietje Precies

Dan had je rijk kunnen worden vanavond ;)

Pim96

Heta had ik niet verwacht nu al te verliezen. Op naar ronde 2 met 3 e'tjes en 2 f'jes.

La Primavera

'@Zadelpen Mocht je je er beter door voelen, mijn keuzes zijn tot nu toe ook niet heilig.

Sjonge Jonge

'@ Pietje, ik heb precies hetzelfde als jij.
Maar om dan te spreken van een fatale avond neem je de spellen misschien iets te serieus ;-)

Pietje Precies

Fataal voor plek 1 bedoel ik daarmee. Maar ik neem het zeker te serieus

Laatst gewijzigd
Jori

Zo, daar kunnen Ian White en co nog een puntje aan zuigen, hoe zwaar Heta bezwijkt onder de druk :p
Heta verrassend weinig gekozen, maar denk dat het meer ligt aan de dartkennis. Heta was gewoon een absolute must vooraf, dus vrees er niet te veel onder te lijden. Enkel wel naar dat nu een keuze als Adrian Lewis opeens een stuk beter ervoor staat, daar hou je vooraf toch veel minder rekening mee.

Hier tot nog toe redelijk. Gelukkigerwijs geen Humphries (Huybrechts net boven hem verkozen) en bij de F geen Lewis en wel Barry. Maar wel (c) Kurz en 3 andere E'tjes door (Huybrechts dus, Duivenbode en Searle). Morgen belangrijke dag met nog 2 F'jes die in aktie moeten komen (Kenny en Meikle). Had zeker beter gekund, maar wel blij dat Humphries die vooraf een echte goede keuze is, enkel durfde ik hem niet aan vanwege 2e ronde tegen DvdB, er nu al uitligt dus.

@Platje: Dit is gewoon arrogantie van scheidsrechters die besluiten halverwege de competitie hun eigen regels te verzinnen. Regels zijn nog steeds hetzelfde (hands = hands, enkel als de arm volledig langs het lichaam is, hoeft er niet gefloten te worden, intentie of willekeurige omstandigheden doen er niet toe. Teze is dus gewoon een penalty, hoe weinig hij er ook maar aan kan doen of hoe onrechtvaardig het ook voelt. Het is qua regel echt te vergelijken geworden met hockey en shoot.). Maar ook het fluiten voor bepaalde overtredingen en dan opeens een totaal andere lijn voeren, doelpunten zomaar afkeuren of schwalbes belonen met penalties en de willekeur van gele kaarten, zorgt er toch voor dat ik laatste tijd gewoon wegzap. Ik wil voetbal zien en geen Goede Higler, Slechte Higler of Onderweg naar Gozubuyuk. Mensen met zo'n zware persoonlijke stoornis horen gewoon niet zo'n belangrijke rol te krijgen.

@Pietje: Eens, sowieso groot mysterie wie nou de nummer 1 van PSV is met Zahavi, Malen, Max en dan ook opeens Dumfries die hem opeist. Enkel denk ik dat dit stiekem wel gunstig voor je was. Best veel mensen met Max (c) en iig 100% die hem opstelt in de top en juist weinig die Dumfries hebben, waardoor je denk ik relatief gezien nog wel meer punten pakt. Al moeten we ook eerlijk zijn: de penalty sloeg nergens op en juist RKC een 100% strafschop onthouden, waardoor PSV nog onterecht lang mocht hopen op de 0 en het voor hen gelukkig verder geen echte wedstrijd werd.

Qua algemene ranking, ik ben geen echte rekenaar qua punten voor de ranking, maar geloof zelf nog wel in een sprongetje na de Australian Open, waar ik een 18.8% te verdedigen heb :p Merk wel dat ik toch flinke punten mis door ook nog Match Duel ronde 1 niet te hebben ingevuld. Is toch wel meer spel van consistentie dan inzicht.

@Genomico: vooraf gooien ze op de bull om te bepalen wie er mag beginnen. Enkel zenden ze dat niet uit. Normaliter is dat een soort toss, maar nu met de 1e ronde regels en daarna de aangepast coronaregels toch al wel een voordeel om die te winnen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 324 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.