Scorito-algemeen

1 2 ... 328 ... 606 607
MarvinG

300% captain die 0 punten oplevert. Heb al het hele seizoen dit soort gezeik. Beter kan je captain nog aanpassen als ze nog niet gespeeld hebben, net zoals bij darten 🙄

Ab Normaal

Ik ook. Helemaal klaar met die kut Schmidt. Hoop alleen voor hem dat psv dik verliest en dat hij snel zijn ontslag krijgt.

Had al maar 10 spelers, nu nog 9 en een dikke 0 voor de aanvoerder in het superweekend.
Idd een aanpassing van je aanvoerder zoals bij tennis en darts zou een welkome aanvulling zijn.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Verdomme had toch voor Danilo moeten kiezen.

Zadelpen

A. Lewis naar huis, dat is toch jammer he. Een van de mooiste spelers als die in full flow geraakt. Hoop dat die nog eens terug op nivo komt.

Verder gaat het 2de ronde op 1 stervende Zwaan na, erg goed. Het is zonde van die Heta, want die had ons gewoon in de top kunnen speren. Helaas maakt die Baggish mij van een Gtje ipv het B poolgarnituur.

Echt 1 of twee meer spelers door en je staat zo maar 40% hoger. Verschillen zijn nog klein, wie weet zit er toch nog wat in. Dan moeten de resterende vijf 2de ronde potjes wel minimaal 4 winnaars opleveren.

Ps. Kurz heb ik niet Lekkerman.

Laatst gewijzigd
rev

Pohh balen voor de mensen die Malen hebben gekozen als captain. Hopelijk kan Antony morgen even ze voeten laten spreken.

Bij darts al 3x E en 3x F kwijt en 1x C.
Ben bang dat ik 93.6% van vorig jaar niet ga evenaren.

Zadelpen

Als Noppert dit verliest ga ik rechtsbijstand aanvragen.

WTF is dit nou weer?

Valvuillerdemoz

Die Schmidt mag wel snel gaan opzouten inderdaad! Volgens mij is dit al de tweede keer dat ik Malen Captain heb tijdens een 300% ronde en dat ie helemaal niet speelt! Hoe kan je die nou buiten het team laten tegen VVV?! Ik had gerekend op minstens een hattrick van Malen. Je zou bijna weer een hekel aan Duitsers gaan krijgen zo vlak voor de kerst! Of was het nou een Oostenrijker? In ieder geval ein großer Hans Wurst!!

Laatst gewijzigd
LekkerManJK

Okee Noppie, ik kreeg even een hartverzakking dat op één avond mijn Captain in zowel TC en Darts geen punten zou scoren. Nu doorpakken!

Niels22

Captain wijzigen is misschien wat rigoureus, maar in Fantasy Premier League kan je iig altijd een vice-Captain aanwijzen voor als je Captain niet speelt, dat lijkt me een prima toevoeging

MarvinG

Ja zoiets is ook een optie inderdaad. Want dit is wel heel kut zo. Na de deadline hoor je pas dat ie niet speelt en dan kan je niks meer. Heel je ronde naar de klote, omdat het 300% meetelt.

Treenert

Volgende wedstrijd over 2 1/2 week en Malen krijgt rust. Mmm mmm vast!

Het begin is er 0-1

Laatst gewijzigd
rev

Noppert komt toch weer goed weg daar he, weer eentje die zichzelf dood gooit op een belangrijk moment.

MarvinG

'@Treenert heel bijzonder ja. Lijkt me dat er meer aan de hand is.

Zadelpen

Het was heel zwak. Dat interview leek wel een kopie van mij, 20 jaar geleden, na wéér een Dutch open debacle. Thuis lekker rond de 100 speren en daar bijna de scheids in zijn gezicht gooien.

Darts is zo een mooie sport, zeker voor TV, al dat drama en onverwachte wendingen. Maar als speler zelf... het kan zo mega frustrerend zijn, daar kan je echt gek van worden. Het mysterie van plaats en vorm. Nooit kunnen ontrafelen.

Wel 150 broodnodige puntjes er bij voor team Zadelpen.... we komen er aan!

Treenert

Gerucht: "Malen naar Ajax"
Dan wordt ie 10 mln dadelijk :) :)

Had Max als C moeten kiezen. Hopen dat Gotze ook nog een goaltje mee pikt.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Tjonge jonge wat krijgt Petersen het kado zeg.

Genomico

Een overwinning van van Duijvenbode zal de captainkeuze de volgende ronde wel wat makkelijker maken. Anders moet ik gaan kiezen tussen Searle en Huybrechts.

Inmiddels mist Lennon 9 pijlen om de 1e set uit te gooien en 2 pijlen voor de 2e set. Komt die Ivan Garcia van het darten goed weg.

Edit: En Lennon heeft 11 pijlen nodig om de 3e set uit te gooien (en mist Petersen er 7). Pfff... Wat een bedroevend niveau vanavond.

Laatst gewijzigd
LekkerManJK

Dit had, als Lennon ook maar iets beter zijn dubbels gooide, echt een leuke pot kunnen worden. Niet helemaal objectief natuurlijk met Petersen niet als C-speler :)

Zadelpen

Auberginetje iemand?

Komaan!

Treenert

En ze hebben aan Max ook direct maar een prijskaartje van 5 mln. gehangen. 2x zoveel als Bazoer.
Jammer dat alle teams weer op hetzelfde budget herstarten.

Niels22

Max twee keer de waarde van Bazoer nog niet eens heel raar, Bazoer levert je niks extra's op qua doelpunten/assists natuurlijk

Platje

5 miljoen voor een verdediger is wel absurd hoog, maar met zijn goals en assists is hij wel het meeste waard.. hij zal de pingels omstebeurt met Dumfries blijven nemen als ik het zo hoor dus dan maar Dumfries in de hoop dat ze niet te veel uit corners meer scoren.. vandaag iig nog kunnen profiteren van captain Max, maakt vorige keer weer een beetje goed toen hij geel pakte en dus maar 60 punten had als captain

rev

Heerlijk man, heb hem niet in me team maar ik gun t die gozer.

Pim96

Mooi man deze pot. 1 kans hebben en dan gewoon 99 uitgooien klasse

Zadelpen

Wat een finish zeg die 99! Yes!

1 2 ... 328 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.