Scorito-algemeen

1 2 ... 327 ... 606 607
hartstikkebedankt

Ook nog maar eens een muntje opgooien tussen captain Malen en Danilo..

Nopper

'@Pim96 dat had ik ook, had ook snel alsnog op Noppert gezet maar het is nu hersteld

Teeke_de_Kapper

'@pim96 : hier precies hetzelfde, er zijn toch een paar engeltjes meer!

Ab Normaal

'@hartstikkebedankt
Ik tussen Malen en Götze.
Heb nog maar 10 spelers over. Bizar eigenlijk.

hartstikkebedankt

Ja bizar he, enige voordeel is dat iedereen zo'n manke ploeg heeft

Weet iemand wat de status is van Berghuis? Kan er niets over vinden

dazzler2120

Heel apart dit, ik kreeg dezelfde melding terwijl bij mij Hopp gecaptained stond. Ik kan me tot op vandaag niet herinneren dat ik Hopp übehaupt als captain geselecteerd had voor R2...

arjenzvob

Net als bij Topcoach kiezen ze dan een captain voor je.

Benzardi

Gegokt en verloren met Kurz als Cap.
ik sta nog op 80%, maar dat zal hard naar beneden gaan.

dazzler2120

'@Arjenzvob weet je dat zeker? Dat zou namelijk heel naaiend zijn, aangezien ronde 1 en ronde 2 tegenlijk lopen...

JANTHEMAN

Gouka zegt op Twitter dat Berghuisniet speelt. Maar garanties zijn er niet

Laatst gewijzigd
Treenert

Bij het selecteren van spelers kreeg je automatisch een captain die je zelf zo vaak als je wil tot de deadline van die ronde kunt wijzigen.
Maar hey, dat is ook gewoon een kwestie van opletten hé. Anders had je zelfs niemand gehad dusssss er wordt niemand genaaid, slechts gematst.

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Ik zeg ook niet dat het de schuld van iemand anders is behalve mijn eigen oplettendheid hoor - vind het alleen gek in een spel waar R1 en R2 tegenlijk verloopt. Had ook weinig uitgemaakt, anders had ik Kurz wss gecaptaind, was net zo goed 0-punten.

Ab Normaal

'@Jantheman
Ik zie geen tweet van Gouka die dat zegt. Zijn laatste tweet is van 15.09 en gaat over de mogelijk nieuwe spits.
Gisteren wel, dat het vandaag bekend zou worden maar dat de kans niet groot is.

Platje

Net zoals het wielrennen, als je een dag vergeet pakt ie automatisch de opstelling en captain van de dag ervoor.. handig als je het zelf vergeet maar als fanatiek speler vind ik dit jammer :)

Bernardus

https://www.fr-fans.nl/nieuws/47414/steven-berghuis-nog-niet-fit-genoeg-voor-wedstrijd-tegen-sc-heerenveen

Maar volgens mij is er idd nog twijfel. Zou hem iig niet als cap gokken.

Laatst gewijzigd
JANTHEMAN

'@ab normaal, reactie is op een bericht van iemand anders, ook voor scorito. Scorito zelf zegt ook dat hij zeker niet speelt

hartstikkebedankt

Er verschijnt nu inderdaad wat nieuws, dank. Ik zet wel gewoon Giakoumakis op de bank en Berghuis op de tribune.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

https://www.fr-fans.nl/nieuws/47414/steven-berghuis-nog-niet-fit-genoeg-voor-wedstrijd-tegen-sc-heerenveen

EDIT: zie nu dat Bernardus me al voor was

Laatst gewijzigd
Starlynk

Fuuck had ff gemist dat ze al om 16:30 zouden starten.. nu Berghuis nog in de basis :(

Pietje Precies

Aan het begin van het seizoen was ik blij met de spelregelwijziging qua budget. Maar zo halverwege voelt het wel wat zuur (nu het nadelig voor mij is) :p Mijn huidige selectie is gestegen naar maar liefst 59.75m en daar krijg je dan 50m voor terug.

Opvallend laag budget ook. Ik zou het logisch vinden als het budget in de tweede seizoenhelft (bij iedereen) hetzelfde of iets hoger is dan de eerste seizoenshelft. Maar goed, interessante puzzel!

Pim96

Erg strak budget voor de eredivisie. Keuken kampioen divisie uiteindelijk nu wel een leuk team staan. Zal voor de eredivisie toch moeilijker worden.

Ab Normaal

Ik vind Baggish niet zo aardig. Gooit al mijn spelers uit het toernooi.

Nog steeds sta ik wel achter de beslissing om het budget niet te laten stijgen als je spelers goed presteren. Dan word je dubbel gestraft als je veel pech hebt.
Maar ze laten nu goed scorende spelers fors stijgen maar slecht presterende spelers niet evenredig dalen.
Heb in de eredivisie nog niet goed gekeken, maar in de KKD is het nauwelijks mogelijk om een fatsoenlijk team op te stellen als je vast wilt houden aan Mühren en Omarsson, die ik beide had.
Spelers van goed presterende teams zijn sowieso duur geworden en te goedkoop geprijsde spelers of spelers waarvan nog niet duidelijk was of ze zouden spelen zitten er nu niet meer in.

Ik krijg het iig niet voor elkaar om nog een team op te stellen zonder dat je echt spelers van laaggeklasseerde teams moet gaan nemen.

LekkerManJK

Dat iedereen weer 50mil krijgt prima, maar zowel in de KKD als Eredivisie is het onmogelijk om een team van dezelfde kwaliteit neer te zetten zoals in de eerste seizoenshelft.

Snap dat spelers die onverwachts goed spelen omhoog gaan in prijs, maar vind dit wel een beetje to much. Alleen kijkend naar de verdedigers van de top 6 krijg ik al hoofdpijn...

Gelukkig eerst heel wat speelrondes met de transfermarkt nog open om het leed wat te verzachten.

Edit: Helemaal zuur als je nu even rekent dat je team 61,5mil is :(
Edit edit: En Malen als Captain... Ik weet niet wat de reden is, maar ben behoorlijk klaar met die duitser en dat constante wisselen en rusten van spelers.

Laatst gewijzigd
Nopper

Lekker, malen als captain maar die zit niet bij de ploeg..

Fietsbel

Dat gaat een flinke domper voor vele zijn zeg...

1 2 ... 327 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.