Scorito-algemeen

1 2 ... 326 ... 606 607
Julius9K

Hier ook het kapiteinsdilemma: Ofwel ga ik voor een F (Kurz of Edgar) ofwel een D (Dolan, Wattimena of Bunting).

Ik denk dat ik de gok waag met Kurz, zeker omdat die dit jaar al eens een duel heeft gewonnen tegen Clemens. Het blijft echter een groot risico... Iemand hier ideeën over?

Zadelpen

Wie niet waagt, wie niet wint.

Ik heb keihard gewaagd, en geloof mij Julius... zo wil je de kerst niet in. Dus wij van team Zadelpen adviseren Kurz.

MarvinG

Het is jammer dat een D-speler net zoveel punten krijgt als een E-speler. Daarom overweeg ik nu dus inderdaad Noppert, die tegen Carolissen speelt. Kurz tegen Clemens is onzekerder, maar kan wel flink meer punten opleveren. Ik heb voor nu Kurz staan als captain!

hartstikkebedankt

Ik ga 'lekker' voor Noppert

n3razzurri

Ik heb Kurz niet genomen vanwege de vroege Zusammenstoß met Clemens en zijn goede odds, maar met 0 F-spelers door was alles beter geweest dan dit...

arjenzvob

Ik ga voor Searle. Was in ronde 2 ook een goede cap 😉

Benzardi

'@ Pim96

Ik zit met hetzelfde probleem, maar ik ga toch voor Kurz.
Het word 60 of boven de 90%.
je moet af en toe een gokje wagen. :)

LekkerManJK

Ik durf het niet aan met Kurz. Bookmakers geven Kurz ook weinig kans en heb er niet zo’n goed gevoel bij. Sta nu op 96%, dus zo’n grote gok ga ik niet nemen. Dan maar veilig op Noppie ;)

Julius9K

Ik sta maar op 65%, dus niet al te veel te verliezen. All-in op Nico Kurz!

Treenert

Wat een vervelende schreeuwlelijk vind ik dat toch die Price.
Hij probeert hiermee te intimideren en daar zouden ze een stokje voor moeten steken. Deden ze ook met slechts het tikken van darts.

Laatst gewijzigd
rev

Pohh Lewis je zelf dood gooien, dank u vriendelijk. Price gooit belabberd.

MarvinG

Zonde dit. Heb ze allebei, maar had het Lewis wel gegund. Verprutst het helaas zelf!

LekkerManJK

19% heeft Kurz Captain deze ronde, valt me nog enorm mee eigenlijk. Had wel meer verwacht eigenlijk...

rev

Waarschijnlijk 19% van de mensen die ronde 1 hun captain hebben zien verliezen.

MarvinG

Had ook meer verwacht. Zelf op last minute nog naar Noppert geswitched :)

LekkerManJK

'@Zadelpen

Oei, én Lewis én Kurz naar huis. Geen goede avond weer voor je. Nu kan je je goede score wel definitief vergeten :(

Treenert

Hier ook Lewis en Kurz exit, daarmee wel Clemens door en vanavond ook Huybrechts een rondje verder. Nu nog hopen op verrassingen met Labanauskas en Kenny.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Vooral die Huybrechts is een heel vervelende.. vooraf getwijfeld tussen Humphries en Huybrechts, maar helaas de verkeerde keuze gemaakt. Hopelijk vliegt Huybrechts er uit tegen Searle volgende ronde ;)

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ik heb juist gekozen voor Searle in plaats van Huybrechts dus hopelijk gooit die weer z'n dubbels

Niels22

Sowieso hopen dat Searle wint, altijd zin in een interview van de Belgische RvB na afloop. Die Huybrechts is ook wel echt een jankerd zeg..

Ab Normaal

Ha, dan is het ikke tegen de rest. Met pijn in het hart Searle thuisgelaten en Huybrechts echt als eerste er in geklikt met zijn loting.
Voor mij een heel belangrijke pot wil het nog iets worden deze pool.

Jori

'@Starlynk: Ja, bizar hoeveel dat altijd uitmaakt. Hier neigde ik naar Humphries boven Huybrechts en O'Connor, maar heb voor het eerst een interview voor darten gelezen waar Huybrechts echt heel enthousiast was over zijn vorm en daardoor voor hem gekozen. Andere E'tjes stonden verder vast: DvD, Searle en Heta. Echter had ik ook De Zwaan, nu wel spijt dat ik daar geen Gurney van heb gemaakt. Als Gurney beetje normaal gooit, is het qua C een makkelijke, als hij ook maar iets van vorm of kunnen de afgelopen 6 maanden had laten zien. Maar durfde die dus toch niet aan daardoor. En eigenlijk ook bijzonder dat De Zwaan die partij niet gewoon wint met zijn gemiddelde

Gisteren was sowieso perfect: Ratajski, Huybrechts, Price en Clemens door. Kurz daardoor wel eruit, maar met dat gekozen percentage, geen captain factor erop geplakt en wel Clemens door, is dat een heel prima offer.

Eergisteren was wel slecht dagje. Begon nog goed met lucky Kenny, maar zelf geen Edgar (Meikle daarvoor) en Van der Voort die er net niet uitvliegt, Brown die juist wint van mijn Meikle. Searle wint van De Zwaan, wat netto denk ik wel positief is voor mij. En tot slot Clayton die wint van Henderson, dat had nou ook niet gehoeven.

Vandaag ben ik een echte avondspeler, enkel en alleen weggelegd voor de hele groten natuurlijk :p Noppert (c), Petersen, DvD en Van den Bergh, dus ook lekker eenzijdig juichen.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@Jori: ik las denk ik hetzelfde interview, waarin Huybrechts ook gevraagd werd naar de kansen van de Belgen en hij zei dat het lastig zou worden voor VDB omdat hij al tegen Humphries moest in de 2e ronde en dat heeft me er uiteindelijk (mede) van overtuigd om Humphries te verkiezen haha..

En ja, zo'n muntje keuze kan uiteindelijk een grote impact hebben in deze spelopzet van darten/tennis. Op zich kan ik er wel mee leven. De Index ging ik toch al niet meer winnen, en het lijkt er op dat ik zelfs met een dramatische score nog in de top 10 ga eindigen en dat biedt dan iig verbeterperspectief aan het einde van volgend jaar :p

Ik juich overigens voor dezelfde spelers vandaag!

Jori

Ja, klopt! Wel had ik het idee dat Van den Bergh Humphries wel zou moeten kunnen hebben en gaf ik Huybrechts meer kans tegen White. Maar 3e ronde had Humphries het dan weer makkelijker met waarschijnlijk Wattimena, waar Huybrechts De Zwaan of Searle zou krijgen. Idd dus dan net dat muntje, al vond ik het dus ook een heel licht voordeel dat Huybrechts de moeilijkere tegenstander 1 ronde later zou krijgen. Maar Humphries had dan weer zijn geweldige trackrecord op wk's en over de breedte misschien wel minder zware tegenstand.

Ik ben juist net uit de top 10 gevallen, verkeerde momentopname bij het darten, die Australian open die flink mijn score omlaag haalt en bij paar spellen niet nauwkeurig geweest om mooie scores net niet top te laten zijn. Dus mijn geluk met dit spel mag wel wat langer duren :p

Pim96

Ik heb blijkbaar een engeltje op mijn schouder deze ronde. Ik dacht dat ik Kurz als captain had gezet. Had echter blijkbaar niemand staan. Nu toch maar voor Noppert dus.

1 2 ... 326 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.