Scorito-algemeen

1 2 ... 336 ... 606 607
Phoenix0000

Lekker als die spelers die je voor de winterstop had en nu niet meer gaan scoren en assits gaan geven. Oosterwolde geruild voor Pleg. Helaas. En Cerny ook weggedaan voor deze ronde.

LekkerManJK

Iemand enig idee wat de reden is om Danilo op de bank te laten beginnen?

Daarnaast jammer dat je niet de pickrates kan zien deze speelrondes :( Ben erg benieuwd naar hoeveel spelers in de topper dit weekend worden gekozen. Ook wel weer leuk deze speelrondes om je ogen open te houden voor nieuwe pareltjes.

Edit: Eerste assist Danilo al wel binnen als Pinchhitter, nu de goals nog ;)

Laatst gewijzigd
Benzardi

Go Cerney..............

MarvinG

Heerlijk, Cerny uit mijn team gezet 😂. Ook 3 AZ spelers en Teun als cappie pakt niet lekker uit.

Ab Normaal

'@LekkerManJM
Danilo is naar Brazilië geweest, pas net terug, nauwelijks getraind en met het oog op de wedstrijd tegen Ajax wilde ze geen risico met hem nemen.

LekkerManJK

Hmm, logisch wel. Was dit vooraf al bekend? Want dan heb ik weer een foutje te pakken.

Timber

1 van de.2 besmette Heerenveen spelers schijnt overigens Floranus te zijn. De ander is niet bekend, maar het is in ieder geval niet 1 van de Veerman’s. Die trainden gister gewoon mee.

Ab Normaal

'@LekkerManJK
Niet bij mij. Ik had ‘m ook.

LekkerManJK

Dat Jorgensen mijn captainkeuze voor Berghuis nog enigzins moet redden was wel het laatste wat ik had verwacht :D

Phoenix0000

Van plek 12 in paar maanden tijd terug naar plek 685.
Mooi die scorito ranking.

Vandaag maarliefst gezakt van 155 naar 685.
FF gekeken, maar met stip de grootste daler van alle spelers, and it is not even close.

soj

'@phoenix0000
bij zelfde 334 plekken gezakt , terwijl ik positieve score bij matchduel en topcoach had dit weekende.
Komt volgens mij omdat de telling van topcoah en matchduel van voor de winterstop uit de ranking zijn gehaald.

Pietje Precies

Ja, Topcoach 19/20 en Matchduel 19/20 tellen nu niet meer mee. En huidige seizoen telt van beide dubbel zo zwaar mee als voor de update.

Vind dat systeem (vanaf halverwege het nieuwe spel pas volledig meetellen) wel een mooie. Echter zijn de voetbalspellen wel te bepalend voor de Index. Topcoach is geen zuiver skill-spel, komt best de nodige dosis geluk bij kijken. Dan is 20% weging te bepalend.

Ik zou graag zien dat de darts- en tennisspellen hervormd worden, waarna de weging verhoogd kan worden naar 5% of 6% per spel. Vervolgens Topcoach wat omlaag (bijv naar 16%). EK/WK omlaag (bijv naar 6%) en enkel in dat jaar mee laten tellen. Eventueel GP omlaag (naar 6%). Ook apart dat de Tour zwaarder telt dan de Giro en Vuelta.

Wat mij totaal niet zint aan de update is dat vanaf vandaag Wimbledon 2019 niet meer meetelt en WK 2019 nog wel meetelt. Dat voelt behoorlijk oneerlijk. Überhaupt is het Scorito WK/EK-spel een vrij karig spel met hoge variantie. Dus dat juist dat spel langer dan een halfjaar meetelt voelt al niet kloppend (hoort wat mij betreft enkel vanaf juli t/m december te tellen). Maar nu telt het zelfs 2 jaar mee... en dan Wimbledon niet.

Ik had goede papieren om vanaf de Australian Open weer de 1e plek te bemachtigen (doordat er bij Arie-Willem een veel hogere score wegvalt + rekening gehouden met Topcoach en Matchduel 20/21 voor 100% tellend). Dat is nu van de baan.

Laatst gewijzigd
Genomico

Dat ze Wimbledon niet meetellen lijkt me een fout toch? Daar hebben ze in het schema van 2021 helemaal geen rekening mee gehouden. Dan zou het op 104% gaan uitkomen.

Charlie33

Laat lekker gaan die scorito ranking. Lekker boeien. Speel mee met de spellen die je leuk vindt en laat de andere lopen als je er door gefrustreerd wordt. (Of stop met klagen)

soj

Beste Jos,

De reden hiervoor is dat de punten die je behaald hebt voor Wimbledon 2019 zijn vervangen door de punten die behaald zijn tijdens Wimbledon 2020. Doordat dat evenement niet is doorgegaan, heeft iedere speler daardoor een nulscore wat betreft Wimbledon 2020. Daardoor kan het dus zijn dat een deelnemer in percentage is gestegen of gezakt aan de hand van de verdiende punten in 2019. Zodra Wimbledon 2021 erop zit, zal het puntentotaal zich automatisch herstellen (tenzij je heel slecht scoort natuurlijk 😉).

Sportieve groet,
Team Scorito

Pietje Precies

Ja da's prima, maar het evenement EK 2020 is ook niet doorgegaan, dus daar hoort ook iedereen een nulscore te hebben.

Wanderson89

EK 2020 gaat komende zomer volgens mij nog wel door en is alleen verzet. Wellicht is dat de argumentatie.

LekkerManJK

Ik kom toch tot de pijnlijke conclusie dat ik 250.000 euro overhoud deze ronde voor TopCoach :( Durf PSV spelers met AZ thuis niet te kiezen, helemaal met het wisselbeleid van onze duitse vriend...

Staat echt enorm lelijk dit, maar na een uur puzzelen is dit het beste wat ik op papier kan krijgen een team met 250.000 over.

de klimgeiten

Waarom kunnen we op de computer niet meer inloggen bij Scorito, staat al dagen dat ze gaan kijken wat er aan de hand is en er zo snel mogelijk wat aan gaan doen ??
Kan wel via de App op telefoon
Hebben daar meer mensen last van

KissMyAce2.0

'@ de klimgeiten
Nee

Pietje Precies

Ja hun software laat ze redelijk in de steek. Ze vinden het zelf ook vreemd dat het WK wel meetelt en Wimbledon niet. Maar het eerste toernooi is uitgesteld en het tweede toernooi afgelast, de software telt de 'vorige' editie mee en zodoende is er blijkbaar een 'technisch dingetje'.

Platje

Een technisch dingetje.. dat hebben we vaker gehoord en het wordt echt tijd dat ze daar wat aan doen!
Ben benieuwd of dat ook als excuus gebruik wordt om iemand maar een soort van tevreden te houden

Genomico

Ik vind het vooral raar dat ze al wel 'ruimte' hebben gemaakt voor de Olympische Spelen qua percentage (4%), maar niet voor Wimbledon. Want als ze Wimbledon gaan meetellen dan moeten ze die extra 4% nog ergens vandaan zien te halen.

@LekkerManJK: Geld overhouden is zo raar toch niet? Ik heb bij alle opstellingen dit jaar (2x KKD en 2x Eredivisie) steeds minimaal 250K overgehouden.

Platje

Captain Vloet goal en assist, lekker! Nu nog ff de 0 houden laatste paar minuten voor mn keepertje

Benzardi

Lekker dan..............Koopmeiners op de bank gezet met andere AZ-ters.

1 2 ... 336 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.