Scorito-algemeen

1 2 ... 338 ... 606 607
Niels22

'@Treenert,wel Gakpo. Verder ook rust voor Malen, Dumfries en Zahavi (de door AD genoemde Thomas speelt uiteraard ook niet)

Laatst gewijzigd
LekkerManJK

Huhh, ik zie nu op Voetbalzone opstelling PSV met Gakpo, Madueke, Baumgartl. Geen Malen en Dumfries... Die duitse vriend heeft een apart roulatiesysteempje hoor... Gelukkig hier Gakpo, Max, Mo en Mvogo geselecteerd. Nu hopen dat het doorgaat vanavond.

Ondertussen lijkt C keuze Tannane goed uit te pakken :)

Peli

Van Psv heb ik Max, Dumfries en Malen in mn basisteam staan.
Hopen op PH punten dan maar

Ab Normaal

Helaas Roy.
Twee ervan zitten op de bank.
Ik heb Malen en Zahavi. Doen allebei niet mee.
9 mln op de bank extra deze week.

Ik weet nu zeker dat er in mijn definitieve team geen psv’ers komen.
Wat een lul is en blijft die Schmidt.
Hoop echt van ganser harte dat het vandaag afgestraft wordt.

Treenert

Onvoorstelbaar ook, zo krijg je nooit automatismen in je team.
Schmidt en ZIJN ego. Iedereen moet over HEM praten, het is ZIJN one-man-show, ZIJN hand.

Laatst gewijzigd
Jori

Ik had Zahavi, maar door de belabberde (uit)vorm van PSV en de teksten vandaag van Schmidt + reputatie durfde ik hem toch niet te doen. Enkel nog gegokt op Max. Maar door die rare PH regel is het eerst de wedstrijd afwachten om te zien of ik er blij mee moet zijn, start is iig niet goed.

Hake vindt die Schmidt blijkbaar ook een fantastisch voorbeeld, die heeft helaas Mahi en Gustafson eruit gerouleerd. Wou juist ipv Mahi Dalmau of vd Streek, maar de 2 geschatte opstellingen gaven aan dat slechts 1 van beiden zou spelen en Mahi er altijd in stond, die bovendien ook heel goede xG/90 heeft. Gustafson ook verrassend.

Platje

En binnen een paar minuten 1-0 achter.. ik snap ook echt niet waarom hij dit doet.. ja, voor de rust van zijn spelers maar zo redden ze het nooit om een topwedstrijd 90 minuten vol te houden.. ben geen psv-fan dus prima maar voor scorito wel irritant

Niels22

Die (voorlopige) achterstand kan je niet aan het rouleren toewijzen, maar door dom balverlies van Rosario..

Opvallend dat Sparta ook allerlei wissels toepast, maar we dat geen probleem vinden...

De Condor van Echt

Pffff. Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar nadat ik eerst baalde dat ik niet op Gakpo had gegokt begint het er nu al op te lijken dat het maar goed is dat ik alleen Max in de basis had opgesteld. En Gakpo zou ik (laf) op mijn bankje hebben gezet, waar nu Zahavi zit te klappertanden. Wie weet gooit Schmidt het roer nog om om punten te redden en zit er een ph-bonus in. (Yeah, right, dream on, Condor.)

Jori

'@Niels22: die hadden ze ook wel mogen rouleren :p

Sparta idd opvallend. Harroui nog wel logisch gezien die licht geblesseerd is. Maar Engels, Abels en Pinto zijn bijzonder. Meijers voor Pinto vind ik opzich een wissel waar je eigenlijk enkel beter van wordt, maar Engels en Abels zijn juist bijzonder sterk bezig.

Platje

Was ook niet bedoelt dat die achterstand daardoor komt maar er zijn al meerdere wedstrijden geweest dat het met de wissels niet beter is.. en doet Sparta dit elke week of alleen deze week?

Peli

Zover was is al, Ab.
Vandaar dat ik zei dat ik op pinchitter punten hoop.
Maar vooralsnog staat Sparta voor... niet goed voor mn Scorito, wel goed voor mn humeur :)

Benzardi

Deze speelronde voor 3 ViT, 3 AZ , 2 Heer, 1 PSV-er, en nog wat vreemden gekozen.
Tot nu toe geen slechte keus :)

LekkerManJK

Dat was dus Gakpo voor vandaag... 0 Punten

Edit: En Malen die al klaarstaat en nog 45min heel veel pijn kan gaan doen met PH punten :(

Laatst gewijzigd
Platje

Malen ff scoren dan, dubbele punten en punten voor speeltijd, eventuele winst

Peli

Go Donyell!!

Peli

En wat mankeert Gakpo preces? Zit helaas niet te kijken

Pietje Precies

Spierblessure. En dat is nou ook exact de reden waarom het logisch is om te rouleren met zo'n dom druk winterschema.

Peli

Dus die ligt er wss wel even uit

Peli

Zo, hoi Malen!!

michelb6

Die pinch hitter regel schiet zijn doel wel een beetje voorbij zo he

MarvinG

Pinchhitter punten voor iemand die in de 1e helft invalt. Wat een belachelijke regel.

Peli

Belachelijke regel, volledig mee eens.
Maar ik neem de punten dankbaar in ontvangst.

MarvinG

Tuurlijk, dat zou ik ook zeker doen haha ;)

Peli

Nu nog een assistje of goal van Dumfries gaarne haha

1 2 ... 338 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.