Huhh, ik zie nu op Voetbalzone opstelling PSV met Gakpo, Madueke, Baumgartl. Geen Malen en Dumfries... Die duitse vriend heeft een apart roulatiesysteempje hoor... Gelukkig hier Gakpo, Max, Mo en Mvogo geselecteerd. Nu hopen dat het doorgaat vanavond.
Ondertussen lijkt C keuze Tannane goed uit te pakken :)
Helaas Roy.
Twee ervan zitten op de bank.
Ik heb Malen en Zahavi. Doen allebei niet mee.
9 mln op de bank extra deze week.
Ik weet nu zeker dat er in mijn definitieve team geen psv’ers komen.
Wat een lul is en blijft die Schmidt.
Hoop echt van ganser harte dat het vandaag afgestraft wordt.
Ik had Zahavi, maar door de belabberde (uit)vorm van PSV en de teksten vandaag van Schmidt + reputatie durfde ik hem toch niet te doen. Enkel nog gegokt op Max. Maar door die rare PH regel is het eerst de wedstrijd afwachten om te zien of ik er blij mee moet zijn, start is iig niet goed.
Hake vindt die Schmidt blijkbaar ook een fantastisch voorbeeld, die heeft helaas Mahi en Gustafson eruit gerouleerd. Wou juist ipv Mahi Dalmau of vd Streek, maar de 2 geschatte opstellingen gaven aan dat slechts 1 van beiden zou spelen en Mahi er altijd in stond, die bovendien ook heel goede xG/90 heeft. Gustafson ook verrassend.
Pffff. Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar nadat ik eerst baalde dat ik niet op Gakpo had gegokt begint het er nu al op te lijken dat het maar goed is dat ik alleen Max in de basis had opgesteld. En Gakpo zou ik (laf) op mijn bankje hebben gezet, waar nu Zahavi zit te klappertanden. Wie weet gooit Schmidt het roer nog om om punten te redden en zit er een ph-bonus in. (Yeah, right, dream on, Condor.)
'@Niels22: die hadden ze ook wel mogen rouleren :p
Sparta idd opvallend. Harroui nog wel logisch gezien die licht geblesseerd is. Maar Engels, Abels en Pinto zijn bijzonder. Meijers voor Pinto vind ik opzich een wissel waar je eigenlijk enkel beter van wordt, maar Engels en Abels zijn juist bijzonder sterk bezig.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.