Scorito-algemeen

1 2 ... 343 ... 606 607
Peli

Uiteraard staat bij mij Malen mijlenver voor Zahavi op de "ranking".
Maar budgettechnisch is Malen niet haalbaar (legde ik al uit toch).
Vandaar een eventueel sprongetje naar de 2.0M goedkopere Zahavi (om zo te ontwijken dat ik in mjn selectie 2 Ajacieden in mijn voorste linie krijg.

Edit: En de reden waarom hij Zahavi-fan is doet er voor mij niet zoveel toe, zolang hij 'm maar opstelt 😉

Laatst gewijzigd
michelb6

Mijn vaste team staat voor 90% vast, en het is best realistisch dat ik geen enkele PSVer ga nemen. Voorlopig ziet het daar wel naar uit, alleen Max is nog een twijfelgeval.

Redenatie is dat PSV nog op alle fronten strijdt, en hij tegen de mindere ploegen vast af en toe rust gegund gaat worden. Terwijl je er dan juist op wilt rekenen. Maar een riskante afweging want hij gaat zijn punten wel opleveren.

Peli

'@Harderijder: Zo sta ik er eigenlijk ook wel in. Alleen durf ik het met Max nog wel aan. Ik verwacht hem bij minimaal 12 vd 16 resterende duels wel gewoon aan de aftrap. Dus wordt het alleen een kwestie van voorafgaand aan elke wedstrijd goed de media in de gaten te houden, om Schmidt zijn plannen te ontdekken. Tijdrovend, maar uitdagend.
Maar idd... voorin zal er, zodra de ziekenboeg leegstroomt, waarschijnlijk weer flink op los worden gerouleerd.

Godsamme haha.... dan toch maar de weddenschap tussen Treenert en mij staande houden en het bij 1 PSV'er houden 🤦🏼‍♂️😅

Laatst gewijzigd
Treenert

'@Roy: Ik had het over Schmidt niet over jou ;) ;)
Ik snap de verwarring nu ik het terug lees.

@harderijder: Jij ruikt bier?

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Moeilijke speelronde weer, ben helemaal klaar met spelers van PSV en Ajax

vevie

Vanaf dit jaar dus ook Topcoach van de Premier League, Ligue 1, La Liga en de Bundesliga.

Peli

'@Treenert
Haha. Dat is je geraden ook 😉😂

@Vevie
Premier League en La Liga lijken me wel interessant.
Naast de eredivisie volg ik die 2 competities het meest.
Alleen dan hopelijk wel met de verbeterde versie van het spel.
Links en rechts zijn er, ook onder de andere forumleden, de nodige irritaties over bepaalde aspecten van de huidge opzet.
Terecht overigens.

MarvinG

Leuke toevoegingen inderdaad, maar vraag me wel af hoe serieus ik die spellen ga spelen. Topcoach België en KKD tellen ook al niet mee voor je index, dus ik denk dat deze nieuwe competities ook niet meetellen. Gaat wel erg veel tijd inzitten als je alles bij moet houden voor elk weekend en elke doordeweekse speelronde.

vevie

Ja, het is op zich zeker tof dat ze dit doen. Ik ga het zelf overslaan, waarschijnlijk. Ik kijk die competies wel als ik het langs zie komen, maar écht volgen: dat niet. Er gaat teveel tijd inzitten om alles te gaan spelen. Spelers zullen dit echt alleen maar spelen om hun prijzenkast aan te vullen, denk ik. Ik had dan liever een Matchduel van deze competies gehad. Ik speel België nu ook en daar zit ik zonder het echt te volgen op 92%. Dus dan liever Matchduel om wat extra trofeeën in de wacht te slepen.

Peli

Leuk doordeweeks rondje vandaag en de aankomende 2 dagen.
Kijken of er nog verrassingen komen (en of er nog spelers op- en afvallen m.b.t. de definitieve selectie, die we na dit weekend mogen gaan invullen).

Treenert

Max lijkt erbij te zijn, Rosario ws op de bank. Ms dat de opstelling op tijd bekend is, waar wordt die van PSV normaliter als eerst gepubliceerd?

Jori

Leuk? Groningen is 1 groot twijfelgeval qua blessures, dus daar zullen scores weer variëren tussen 0 en heel veel pinch-hitter punten, PSV is net wel/niet bekend wat de opstelling is en dat zijn al met Ajax de meest interessante wedstrijden. Maar laat Ten Hag zijn rechterkant staan? Blind mss keertje rust, omdat Martinez al erg verdienstelijk speelde tegen AZ en die verdedigend ook gewoon meer zekerheid is? Schuurs of toch weer Timber? Mag Labyad blijven staan na extreem veel balverlies tegen Fortuna? Enige voordeel is dat Vitesse ook nog mooi lijkt. En alle keepers waarvan je nog enigszins de 0 kan verwachten, kosten al minstens 3 miljoen.

@Treenert: Twitter Rik Elfrink weet het meestal het snelst (en dan slaat het binnen 5 minuten ook wel over na voetbalprimeur en co.

Laatst gewijzigd
Treenert

Ach ja Elfrink, dank Jori

Wordt nog wel een dingetje "wel-of-géén-Koopmeinners' na zondag. Ms dat een strafschop in de komende 2 potjes uitkomst brengt. Ik denk nl. dat Koopmeiners klaar is met pingels. Het is nu de beurt aan Karlsson wellicht die er eerder dit seizoen als eens eentje succesvol nam. Als dat zo is, is Koopmeiners niet langer onmisbaar. Dilemmaatje.

Laatst gewijzigd
MarvinG

De -46 punten die Teun mij opleverde afgelopen ronde hebben ervoor gezorgd dat ik hem (tijdelijk) uit de selectie heb gegooid. Ben inderdaad benieuwd of hij de penals blijft nemen, is al de 4e (?) die hij mist dit jaar.

Chef83

Op ad.nl staat opstelling met rosario en geen max maar ja is dat waar .

Niels22

Een Premier League variant op Scorito ? Kan natuurlijk bij lange na niet tippen aan Fantasy Manager van de PL, voor mijn gevoel een compleet spek, zonder gekke fratsen die 'zomaar' ontstaan

Bernardus

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/279849/az-trainer-jansen-houdt-vertrouwen-in-koopmeiners-hij-is-onze-nummer-een

Ter info

Peli

'@Jori
Ja, leuke puzzel....uuh, midweekse speelronde, ouwe positivo 😅

Peli

'@Treenert
Het begint er steeds meer op te lijken dat ik je een kratje Aldi bier verschuldigd ga zijn

Jori

Nou, 1 minuut voor de deadline was er de opstelling :p
Mvogo -
Dumfries Teze Boscagli Max -
Sangaré Rosario -
Thomas Fein -
Zahavi Malen

Peli

Edit: Jori was me voor

Laatst gewijzigd
ditisdavid

18:44... ze doen het echt opzettelijk, hè? ;)

Treenert

.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Max er nog net in kunnen krijgen, maar daardoor Zetterer op de bank moeten zetten om budget vrij te spelen.. Ik was 1 minuut blij dat ik mijn wissel nog net door had kunnen voeren :D Hopelijk maakt Max een Hattrick en gaat ie niet na 30 minuten met rood van het veld :p

Treenert

Op het allerlaatste moment door bekendmaking PSV opstelling nog wijzigingen doorgevoerd en ook Schoofs er snel (als bankzitter weliswaar) ingeklikt omdat ie ook zou spelen voor Heracles.
:) :) :) :) :)

1 2 ... 343 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.