Scorito-algemeen

1 2 ... 344 ... 606 607
Jori

Hier ook nog even snel toveren. Mauro die niet speelde vervangen met Thomas (ja, geen goede keuze om voor Thomas te gaan, maar zag niet zo direct een optie en zou nog steeds als buitenspeler/halve 10 spelen) en idd Max in de basis, dus Dumfries eruit en hij erin. Gelukkig had ik 1 wissel al voorbereid voor de 500k, dat is Mazraoui voor Blind. Nou hopen dat Ten Hag gewoon de beste 11 de weide in stuurt, zelfs inclusief Labyad waar ik best voor 1 ronde op wil gokken.

De Condor van Echt

Ik heb letterlijk 1 minuut te vroeg gekeken 😡. Nu maar hopen dat Max geen penalty’s krijgt/maakt. (Maar ik zou het jullie persoonlijk wel gunnen hoor 😉)

Edit: wel lekker dat last 30-minute keuze Burgzorg scoort!

Laatst gewijzigd
Peli

Pakt best aardig uit vooralsnog met die Schoofs, Treenert.

ditisdavid

Ik heb een kwartier voor de deadline Burgzorg vervangen door Buitink, geen idee waarom en verdien dus misschien ook wel dit deksel op mijn neus.

La Primavera

Pinchhitter Reza at it again... iemand die 'm heeft?

Starlynk

Nee, helaas, op die pinchhitter durf ik nog steeds niet te gokken :p

Treenert

'@Roy zeker, alleen jammer van die 2e tegengoal, toch 71 punten voor een bankier is wel oké.

Jori

Tuurlijk... Mauro... en Dumfries die nog een assist krijgt, wat een maand...

Laatst gewijzigd
Peli

Nog een assistje van Mauro er bovenop, wat extra zout in de wond.
Ach, ik had Malen als captain. Ook om te janken.

Jori

haha ja, kost me 218 punten (Thomas ipv Mauro en Max ipv Dumfries). Ondertussen geeft Gudmundsson (die ik had, maar vraagteken was waardoor ik Itakura heb genomen) ook nog even een assist. Tja, dan weet ik al waar Mazraoui en Labyad overmorgen zitten. Deze ronde en volgende ronde nog overleven en dan kan eindelijk de waanzin-maand stoppen :p

Ab Normaal

Teleurstelling overheerst hier omdat die k club altijd met dramatisch voetbal afstevent op puntverlies en dan altijd maar weer met geluk vlak voor tijd wint.
Wat een club is dat toch. Snap best dat mensen voor bepaalde clubs zijn, maar van psv echt niets. Die club heeft al jaren echt niets waar een voetballiefhebber warm voor loopt
Denk dat buiten Eindhoven e.o. er ook weinig mensen fan van zijn.
Maar goed, schrale troost dat ik toch 2x de 0 meepik, 1 assist en een doelpuntje van Zahavi.

Sloddies

Nou hebben de Sloddies ook een keer geluk. Ik zag om 18.47 de opstelling van PSV en was eigenlijk overtuigd van een basisplaats voor Mauro. Dat pakt nu via de PHregel een keer goed uit. Kunnen we weer omhoog kijken.

Treenert

Ik heb bewust niet voor Max gekozen maar voor Dumfries. Ik vreesde al voor een vroege wissel omdat hij zondag afwezig was wegens ziekte. Met 3 basisspelers en 2 bankiers al een aardige 524 score, en Haller is mijn C. Als dan Padt en Itakura (bank) ook nog ff de nul houden begint deze tussenronde voortvarend.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Nu speelt te Wierik ineens niet. 0 punten. Man man man.

Jori

'@Treenert: Maar je weet dat Max zo'n 60-70 minuten gaat spelen. Hij heeft in die mindere minuten wel een veel hogere kans natuurlijk om succesvol te zijn dan Dumfries, zelfs al krijgt die een 20-30 minuten extra

@Danusz1986: dat was al redelijk voor de tijd bekend. Te Wierik kon niet dat 3x in de week spelen aan, El Messaoudi had klachten die enorm waren verergerd sinds vorige wedstrijd en Da Cruz, Joosten, Gudmundsson en Matusiwa waren allemaal nog twijfelachtig

danusz1986

Ja kan wel. Je moet tegenwoordig veel meer verdiepen in wie er gaat spelen en wie niet. Elke wedstrijd kan iedereen weer banken. Ik ga er niet zoveel tijd meer in steken.

Laatst gewijzigd
Treenert

'@Jori ik had de wissel al in de rust verwacht. Hoezo weet je dat Max 60-70 minuten gaat spelen?

@danusz idd veel lezen/luisteren. Buijs gaf gisteren al een interview en noemde veel namen waaronder Mike.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Ik heb trouwens een gokje gewaagd met Alvarez deze speelronde. Zijn vrouw en kind zijn na twee jaar eindelijk in Nederland aangekomen deze week. Naast het goede spel van de afgelopen weken verwacht ik er dus wel wat van. Voordeel ook nog eens dat hij op het middenveld speelt en bij Scorito als Verdediger staat.

Mocht hij minuten maken en het wat leuks worden, heb ik het maar vast gezegd haha.

Treenert

Die is heeeelemaal naar de klotuh joh, wat zou jij doen?

Jori

'@Treenert: Dan was je meer dan waarschijnlijk niet gestart met hem, maar laat je hem invallen. Bovendien speelt PSV zo matig dat het ws ook niet binnen 45 minuten al klaar zou zijn en dat Max simpelweg langer nodig zou zijn, want met Baumgartl sta je slechter op 2 posities (Boscagli linksback en Baumgartl centrum), terwijl Max ook nog best cruciaal is voor het spel van PSV. Als het wel klaar zou zijn, waren er wel 3 doelpunten gevallen en had Max ook nog wel een goal en/of assist al gehad, voordat hij werd gewisseld

Nou, uiteindelijk zeker niet ontevreden met Groningen. Spits gescoord, de 0 van Padt en Itakura en bankzitter El Hankouri maakt een prima budgetaanvallertje met zijn assist. Enkel Ajax en Vitesse nog te gaan van mijn spelers en bankkeeper Marsman (kon geen extra budget meer vrijmaken voor een reserve keeper)

Starlynk

Als PSV-fan heel blij met Mauro, maar als Scorito-fan wat minder.. je kunt tegenwoordig beter researchen wie er op de bank komen en mogen invallen dan wie er waarschijnlijk basis staan :p

Treenert

'@Jori Ik snap je, maar je denkt precies andersom. In jouw denkwijze probeer je Max zo lang mogelijk te laten staan terwijl ze hem bij PSV wellicht liever helemaal niet hadden willen gebruiken. Zou nl. precies in de visie/handelswijze van deze energiebespaarclub (lees: trainer) passen.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@Treenert: Maar als ze hem helemaal niet hadden willen gebruiken, dan hadden ze ook Mauro LB kunnen zetten of Boscagli LB en Baumgartl CB en Max alleen op de bank en alleen inbrengen in het geval zijn aanvallende impulsen nodig zouden blijken en lekker op de bank laten zitten als het na een half uur al 0-3 stond.

Jori

'@Treenert: Oneens. Als ze hem liever niet hadden gebruikt én overtuigd waren dat de punten toch wel zouden komen, was hij gewoon op de bank gestart. Echter weet de staf van PSV ook heel goed dat het gewoon erg moeizaam gaat. Zoals gezegd, als het 3 of 4-0 bij rust was geweest, was hij wel gespaard geweest. Maar dan was zijn aandeel al bij een paar doelpunten geweest, dat je toch al tevreden was. Max met slechts 45 minuten speeltijd, maar wel bijv. een penalty, vrije trap, afstandsschot of assist is een prima score. Overigens datzelfde sparen lijkt me ook voor een Dumfries trouwens op te gaan, die ligt nu ook elke week te rollebollen om weer opgelapt te worden voor de volgende wedstrijd.

@Starlynk: Wacht maar, nog 2 speelronden overleven :p

Treenert

Anyway, met al mijn fortuin, opgeklommen richting 99% en dat is wel lekker om de 2e seizoenshelft mee te 'starten'.
Nu ik bedacht heb (september jl., en ik moet van ver komen) aan de scoritoindex te willen mee doen kijk ik toch anders naar de spellen. Ik heb er eens wat tijd tegenaan gegooid en de 1ste helft geanalyseerd. De ranglijst met punten per speler per wedstrijd per miljoen levert toch wel, althans voor mij, verrassende resultaten op en gaat mijn keuzes ook zeker beïnvloeden.
Daarnaast gaat AZ nu wel een rol spelen nu ze aardig in vorm geraken. Had ze compleet genegeerd maar had achteraf Kudus graag ingeruild voor Koopmeiners. ;)

[Quote]Het begint er steeds meer op te lijken dat ik je een kratje Aldi bier verschuldigd ga zijn[/quote] @Roy In het laatste kwart v/h seizoen zal er minder gerouleerd worden dus Max moet je hebben maar wie neem je daarnaast?

@Bernardus dank voor de link. Ik zie op het veld gebeuren dat Koopmeiners het aan Karlsson laat. Daarom ze allebei deze ronde maar meegenomen ;) AZ krijgt trouwens wel erg veel pingels, maar ja je moet er wel zijn om ze te kúnnen krijgen.

ps. Weet iemand waar het uit-knopje van Rosario zit? Ze willen hem graag meenemen naar Eindhoven.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 344 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.